No nyt olet!Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Niisk. Mä en ollu tolla julmetulla listalla. :|
Mä muokkaan sen kohta puis, pyysin kyllä anteeksi muilta. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hei Jätkä kuule, eiks tuol ohjeissa sanota, ettei saa kirjottaa liian pitkästi? :xmas:
aaaahhh, viimeinkinAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Merianna on kakkapää! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:tässä odottelen toiveikkaana jos joku nimeäis mut *huomiota se on negatiivinenkin huomio* B)
Olet :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:no mä en ollu jätkän listalla :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä muokkaan sen kohta puis, pyysin kyllä anteeksi muilta. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hei Jätkä kuule, eiks tuol ohjeissa sanota, ettei saa kirjottaa liian pitkästi? :xmas:
Kiitos :snotty: *niisk*Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olet :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:no mä en ollu jätkän listalla :'(
Ja perustellaan nyt sitten:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Scarlet
Åbo
Pikkuinkkuli
Lunatic
Oma listasi?
Laita kiitos kilttiAlkuperäinen kirjoittaja Ellida:Jätkä, .
Non compos mentis ja Harhaanjohtaja , laitanko teidät siihen alkuperäiseen listaan?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t677490
Ai sä olet hondatyttö. Nyt selvis tämäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Kas mäkin olin listassa tosin hondatyttönä
Pistä vaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:Jätkä, .
Non compos mentis ja Harhaanjohtaja , laitanko teidät siihen alkuperäiseen listaan?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t677490
Ihan periaatteessa ymmärrettävä tuomio. Kuitenkin katson punninneeni aika tarkkaan asiat ennenkuin päätin vielä antaa mahdollisuuden. Eikä nyt ainakaan toistaiseksi kaduta, meillä menee perheenä ja pariskuntana ihan oikeasti tosi hyvin, kaikki pelaa. Sääli ettei tällaista voinut olla koko ajan, mutta eteenpäin mennään. En tietenkään ole unohtanut, miten pystyisin? Mutta nyt näyttäisi siltä että pystyn elämään sen asian kanssa. Ja kuitenkin olemaan onnellinen.Kielletty kävi ärsyttään mua sen suhdesoppansa kanssa. Tähän samaan katergoriaan sopsisi moni muukin palstalainen mutta jostain syystä odotin häneltä enemmän. Niin mukava ja nuori tyttö ja silti ei näe todellisuutta. Kai se, että petyi häneen sai mut ärsyyntymään. Jonkun BV:n ja Vispilän suhdesotkut ei mua kiinnosta. Niiltä ei voi muuta odottaakaan, mutta jotenkin toivoin kielletylle parempaa ja erehdyin uskomaan et hän tosiaan näki ja ymmärsi millainen tilanne oli. Mutta ei. Se takia ärsyttää koska tiedän et kun vauva syntyy, niin parin kuukauden päästä on taas täällä vinkumassa.