joo joo näissä on varmaan hyvät selityksetAlkuperäinen kirjoittaja ira:Muffy-The-King
AllwaysUltra
KingsKid
sörsseli
Pique Nique
mörkö R (tää on mun mielestä kaikkein törkein tapaus!!!)
Kyllä siitäkin varmasti tappelu saatais aikaan.."Miten muka tykkäät tuosta, se on ihan kamala, ei osaa kirjottaa, osaa liian hyvin kirjottaa, laittaa liikaa/liian vähän kuvia palstalle, väärän värinen talo/hiukset jne.." :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:mielummin tehdään pino kenestä "tykkää"
Vai eikse oo kivaa kun ei sit voi haastaa riitaa :snotty:
Eikö nää olekin ne kriteerit, että tälle palstalle edes pääsee kirjoittamaan?!Alkuperäinen kirjoittaja AIVAN harmaa:Mä en tykkään kestään, vähiten ittestäni. Aina avauksia lukiessa/ laatiessa iskee alemmuus-, ylemmyys- tai keskimääräisyyskompleksi, uuslukutaidottomuus, kytövittuiluvaihde tai aito pässinpäisyys.
No mä voin kertoa ne perustelutkin kun kerran pyysitte:Alkuperäinen kirjoittaja .:Bad Virgin, HelloShitty, Viblsp, kielletty, scarlett, swing, phoebs
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Eikö nää olekin ne kriteerit, että tälle palstalle edes pääsee kirjoittamaan?!Alkuperäinen kirjoittaja AIVAN harmaa:Mä en tykkään kestään, vähiten ittestäni. Aina avauksia lukiessa/ laatiessa iskee alemmuus-, ylemmyys- tai keskimääräisyyskompleksi, uuslukutaidottomuus, kytövittuiluvaihde tai aito pässinpäisyys.
Etkö sää jo kertonu ne perustelut tuolla aiemmin? Kun sun nikki oli vielä "."?Alkuperäinen kirjoittaja vastaan:No mä voin kertoa ne perustelutkin kun kerran pyysitte:Alkuperäinen kirjoittaja .:Bad Virgin, HelloShitty, Viblsp, kielletty, scarlett, swing, phoebs
BV, HS ja Vispilä vaikuttaa kaikki yksinkertaisilta ihmisiltä. Pahoittelen, mä oon paska, mut mä en vaan jaksa sellaisia. BV ja V on vielä rasisteja. Tarviiko mun perustella mikset pidä rasisteista?
Scarlett hyökkää heti jokaisen kimppuun. Aina. Ja niin vähästä ettei kukaan muu tunnu edes ymmärtävän miten häntä on muka taas loukattu. Ja aina perään tulee rivi kaupalla Hyökkäys on paras puolustus joo, mutta kun mennään liiallisuuksiin, on se vaan lapsellista.
Swing ja Phoebs esittää mielipiteensä niin kärkkäisesti ettei ne suostu edes kuulemaan tai näkemään mitään muuta. Vahvat mielipiteen on hyvä asia, mutta pitää muistaa myös kunnioittaa heitä jotka erehtyy olemaan eri mieltä. Keskustella voi ja jopa väitellä, se on suotavaa, mutta toisen aliarvoinen ja mitätöiminen on rumaa käytöstä.
Kielletty kävi ärsyttään mua sen suhdesoppansa kanssa. Tähän samaan katergoriaan sopsisi moni muukin palstalainen mutta jostain syystä odotin häneltä enemmän. Niin mukava ja nuori tyttö ja silti ei näe todellisuutta. Kai se, että petyi häneen sai mut ärsyyntymään. Jonkun BV:n ja Vispilän suhdesotkut ei mua kiinnosta. Niiltä ei voi muuta odottaakaan, mutta jotenkin toivoin kielletylle parempaa ja erehdyin uskomaan et hän tosiaan näki ja ymmärsi millainen tilanne oli. Mutta ei. Se takia ärsyttää koska tiedän et kun vauva syntyy, niin parin kuukauden päästä on taas täällä vinkumassa.
Mun piti sanoa Kotona Kirves Kädessä, mutta koska hän on ainoa joka mustana on nimennyt jonkun niin en sanokkaan (vielä).Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mua on viime aikoina ärsyttänä Sörhiksen vinkuminen.
Merianna on kakkapää! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:tässä odottelen toiveikkaana jos joku nimeäis mut *huomiota se on negatiivinenkin huomio* B)
Sano vaan, ei mua haittaa. Sua en tunnekaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lo-La:Mun piti sanoa Kotona Kirves Kädessä, mutta koska hän on ainoa joka mustana on nimennyt jonkun niin en sanokkaan (vielä).