ei mulle tuu vaik mut mainittiinkin .....mä en ees muista ketään nimimerkillä ku ois alkanu kunnolla ärsyttämään....... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tee tommosia listoja koska niistä tulee pahaa mieltä.
No hyvä, ettei. Mulle kyl tulis tommosista, tosin ehkä ei silloin, jos joku sanoo harmaana.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ei mulle tuu vaik mut mainittiinkin .....mä en ees muista ketään nimimerkillä ku ois alkanu kunnolla ärsyttämään....... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tee tommosia listoja koska niistä tulee pahaa mieltä.
Niinpä.....niillä ei oo muuta tekemistä ku häiriköidä palstalla |OAlkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:miks kaikki joilla on näitä listoja on harmaana?
Joo, ehdotankin, että perustelut mukaan, jos pitää saada sanoa, miksi ei jostain tykkää. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Teillä on varmaan hyvät perustelutkin miks ette ko henkilöistä tykkää..? :xmas:
Bad Virgin: vääränväriset silmätAlkuperäinen kirjoittaja .:Bad Virgin, HelloShitty, Viblsp, kielletty, scarlett, swing, phoebs