Mä en tuu koskaan ymmärtäämään miten joku voi lämmittää MIKROSSA vauvalle maidon!??

  • Viestiketjun aloittaja Näitä näkeee liian paljon! :(
  • Ensimmäinen viesti
"Jep"
[QUOTE="vieras";23801950]Koko paistaminen yms on luonnotonta. Tarjotkaa vain lapsillenne paistettua ruokaa jos haluatte niille syövän. Ruoka pitää syödä luomusti raakana, niin se on alun perinkin tarkoitettu. Vesihaude on hyvä jos haluaa lämmintä ja vauvoille ehdoton. Sairaudet alkoivat tulemaan jo silloin, kun ihmiset oppivat tulen käytön, puhumattakaan mikroaaltouunista.[/QUOTE]

Porkkanat ja perunatkin raakana 4-kuisille. Just.
 
"Jep"
[QUOTE="vieras";23805457]Minulle sanoi jo lapsivuodeosastolla asiantuntijat (kätilöt) ettei korviketta pitäisi lämmittää mikrossa.[/QUOTE]

Kappas, ei mulle vaan mitään sanottu. Mut jospa teillä päin mikrot säteilee enemmän kuin meillä... :whistle:
 
"Jep"
[QUOTE="vieras";24651771]Mun ratkaisu tähän ongelmaan on ollut tarjota korvike(!)maito lämmittämättömänä.[/QUOTE]

Niin no joo, purkissa olevan voikin tarjota huoneenlämpöisenä. Me käytettiin sitä myöhemmin, mutta aluksi sekoitimme korvikejauhetta keitettyyn veteen, ja neuvolan terkkari neuvoi tekemään yömaidot (3-4 kpl) valmiiksi jääkaappiin niin yöllä tarvii vaan lämmittää mikrossa. Tuo jauheesta tehty ei olisi säilynyt huoneenlämmössä.
 
"Jep"
ne micron käyttäjät niitä äitejä, joille on tehty sectio : |
Ehkäpä onkin, sektion jälkeen maito nousee usein hitaammin. Meidän lapsi totutettiin sitäpaitsi pulloon jo ennenkuin sain hänet syliini maattuani puoli päivää heräämössä. Ei se sitten ikinä oppinut kunnolla rauhassa imemään rintaa, vaan hermot meni nälkäseltä. Ja ei sitte tarvii tulla sanomaan etteikö muka olis yritetty. Imetin kyllä lähes vuoden, mutta lapsi ei koskaan malttanut imeä kun "tiesi" että pullosta saa helpommalla.
 
ne on
[QUOTE="Moi";24651842]Ne ihmiset jotka eivät osaa kirjoittaa, ovat niitä jotka eivät käyneet koulujansa kunnolla.
Mikro*
Sektio*[/QUOTE]

nuo tosikot olleet aina mun mielestäni hyvin ikäviä ihmisiä
 
HALOOOOOOOOO
nohei oikeesti myöntäkää te kaikki jotka sitä miikroa käytätte nii olette oikeesti LAiSKOJA! kyllä varmasti joka ikinen sen tietää että mikroa ei ole hyvä käyttää!.
 
vierailija
" Jos esim. laittaa ruoan mikroon niin se ruoka säteilee vielä senkin jälkeen kun se otetaan mikrosta ja näin se sit menee ihmisen elimistöön.."
XDDDDddd

Se on muuten totta. Ihan kaikki säteilee.
 

Yhteistyössä