Mä. En. Tajua. Ihmisiä.

huhuh
mulla on ollut 2v laihdutusblogi. +40kg oli ylimääräistä kun sen alotin.

YHTÄÄN, poistettavaa hakkumisviestiä sinne ei ole tullut.

MONIA satoja kommentteja sensijaan on kannustuksia, tsemppejä, onnitteluja.

KERTAAKAAN en ole TÄÄLLÄ blogiani mainostanut. siinä ehkä suurin syy.
 
huhuh
[QUOTE="Wannabe";24773551]Miten olet saanut kilot pois?[/QUOTE]

aloitin nutrilett-tuotteilla ja sen jälkeen olen laskenut painonvartijoiden pisteitä. paino pysynyt nyt n.6kk ilman sen suurempia ponnisteluja tavoitepainossa. koko perheen ruuat meni uusiks. välillä jos tuntuu et on kova nälkä ja "patukan himo" niin mulla on aina kassissa nutriletin kuuma ja kylmä pussi, se mocca pirtelö vie suklaanhimon ja täyttää, korvaan siis edelleen satunnaisesti jotain ruokia niillä, koska tykkään suunnattomasti siitä kermaisesta kasviskeitosta ja mocca pirtelöstä =)
 
zdussoregrs
En tajua minäkään. En ole sun blogia koskaan lukenut, mutta paljon muita blogeja kylläkin. Varmaan kaikki lukemistani ovat saaneet enemmän tai vähemmän törkyviestejä joskus täysin aiheetta. En voi tajuta miten toisten eläminen voi ärsyttää niin paljon, että näin pitää tehdä!!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24773207:
Aika jännä ilmiö, tuskin moiseen osaa varautua, vaikka on ensin laittanu kaiken suunnilleen alushousujen väriä myöten tänne.
Jos Riepu olis mukavan näköinen, ystävällisen luonteen omaava ihminen niin eipä hänelle vittuiltais.
Mutta sitä saa mitä tilaa.
 
mulla on ollut 2v laihdutusblogi. +40kg oli ylimääräistä kun sen alotin.

YHTÄÄN, poistettavaa hakkumisviestiä sinne ei ole tullut.

MONIA satoja kommentteja sensijaan on kannustuksia, tsemppejä, onnitteluja.

KERTAAKAAN en ole TÄÄLLÄ blogiani mainostanut. siinä ehkä suurin syy.
Mä olen blogannut vähän vajaa 2v. Sinä aikana olen saanut satoja kommentteja joista YKSI on ollut ns. negatiivinen. Eikä siinäkään haukuttu, nimitelty tms. Viestissä itseasiassa luki vain 2 sanaa, eli ei ollut edes järin pitkä.

Ja olen linkittänyt blogini tänne kymmeniä kertoja. Viimeksi tänään.

Olen (ja varsinkin blogini on) mielipiteitä jakava, mutta ihmiset ovat silti käyttäytyneet blogissani ihmisiksi. Ja se on tietenkin oikein kiva.

Kuten muutkin, epäilen vahvasti sitä, että Riepulla on muutama perskärpänen, jotka tekee näemmä kaikkensa ärsyttääkseen Riepua. Todennäköisesti he ovat tulleet blogiin tämän foorumin kautta, mutta uskoakseni sinne on tätä kautta mennyt myös kovin moni mukavan kommentin jättänyt...joten on siitä hyvääkin seurannut.

Toki kannattaa pohtia missä linkkiä jakaa ja missä ei. Toisaalta, ei yhden tai kahden sekopään takia kannata jättää linkkiä täällä julkaisematta, kun se kuitenkin tuo monen muun lukijan (kommentoijan) taholta hyvää mieltä.
 
"vieras"
Ketjua lukematta: Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Onko ap:lle tullut mieleen että hänellä itsellään on kovin kärkäs tapa ilmaista asioita ja välillä arvostella muista? Ehkä on saanut sitä kautta ihmisiä joille on jäänyt kaunoja mieleen ja käyvär sitten blogissa kettuilemassa takaisin.
 
"vieras"
Kommentoin ensimmäistä kertaa. Riepu on toki varmasti mielipiteitä jakava ihminen, mutta systemaattinen kiusaaminen ja vittuilu on väärin, ja se on uskomatonta, että monet laittavat sen Riepun eli uhrin syyksi. Aivan sama kuin koulu/työpaikkakiusaamisessa uhrin pitäisi olla hiljaa ja kestää kaikki! Riepu ei ole lempipalstalaisiani, meillä on eriävät mielipiteet, mutta koskaan en häntä solvaisi tai haukkuisi! Missä ovat ihmisten käytöstavat??
 
Ketjua lukematta: Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Voimia rieputalle. Tiedän tunteen - minulla täällä palstaillessa joidenkin kommenttien kohdalla kiehuu ja pahasti, jopa silloin kun kommentit eivät kohdistu suoranaisesti minuun/puheisiini vaan johonkin täysin minulle tuntemattomaan henkilöön. Ihmiset voivat olla, ja ovatkin, käsittämättömän lapsellisia idiootteja välillä. Muista, että vika on useimmiten parjaajien omien korvien välissä.
 
"jeps"
[QUOTE="Deanna";24771763]Sä annat niiden vaikuttaa itseesi. Ne elää juuri noista reaktioistasi.[/QUOTE]

jep. valitettavasti jotkut elävät sillä, että saavat nauttia toisille ilkeilystä. elämän suola ja niin pois päin. Kun muuten on elämä tyhjää paskaa tai katkeraa raatamista.
 
juu ei
[QUOTE="vieras";24773626]Jos Riepu olis mukavan näköinen, ystävällisen luonteen omaava ihminen niin eipä hänelle vittuiltais.
Mutta sitä saa mitä tilaa.[/QUOTE]

Höpsistä. Ei ole yhtään sen vittumaisempi kuin sinäkään tai kukaan muukaan täällä. Herättää vain jostain syystä enemmän kateutta.

Tai joku yksi sairas keksi ottaa hänet ensin kiusattavakseen, ja tuolla ilmiöllä on taipumus levitä.

Ilkeät ihmiset alkavat haukkua sitä, jota jo haukutaan. Katsos he luulevat, että se oikeuttaa sen. Kun joku muukin tekee niin.
 
juu ei
Höpsistä. Ei ole yhtään sen vittumaisempi kuin sinäkään tai kukaan muukaan täällä. Herättää vain jostain syystä enemmän kateutta.

Tai joku yksi sairas keksi ottaa hänet ensin kiusattavakseen, ja tuolla ilmiöllä on taipumus levitä.

Ilkeät ihmiset alkavat haukkua sitä, jota jo haukutaan. Katsos he luulevat, että se oikeuttaa sen. Kun joku muukin tekee niin.
Aivan sama asia, kuin että jos eka auto ei hiljennä vaikka joku haluaisi päästä tien yli, tämäkin ilmiö leviää, ja iso letka ajaa autolla suojatien reunassa olevan ihmisen ohi, päästämättä tätä kadun yli.

99, 9 % ihmisistä on mitään ajattelematonta tyhmää massaa, joka toimii kuten edellä menijäkin (lue: kuten naapurin erkkikin)
 
"vieras"
Minä myönnän kirjoittaneeni sinulle kriittisen kommentin liittyen kirjoitustapaasi. Ja varmaan vähän ilkeänkin ja sanoin sinun olevan tekopyhä. Nyt sain palkintoni kun huomasin että olit tehnyt taas uuden ruikutusavauksen :)
 
[QUOTE="vieras";24774596]Minä myönnän kirjoittaneeni sinulle kriittisen kommentin liittyen kirjoitustapaasi. Ja varmaan vähän ilkeänkin ja sanoin sinun olevan tekopyhä. Nyt sain palkintoni kun huomasin että olit tehnyt taas uuden ruikutusavauksen :)[/QUOTE]

No, kun olet siinä nyt hollilla, niin varmaan kerrot mielelläsi, mitä se sua liikuttaa, miten mä kirjoitan blogiini - tai tänne? Mitä sä saat ilkeilystä?

Ihan hyvin voit jättää kaikki tekstini huomiotta. Miksi et niin tee?
 
olenko mä ainoa joka vähänkään ymmärtää Riepua? Mun mielestä Riepun blogi on hyvin kirjoitettu ja siinä on - ainakin ajoittain- ihan omaperäisen makuisia ajatuksia. Aihepiirit ei sinänsä ole sitä mikä minua kiinnostaa mutta sehän ei ole Riepun vika vaan johtuu siitä että olen aivan toisenlainen ihmisenä.

Mä en lainkaan näe sitä syytä miksi Riepua pitää jatkuvalla syötöllä kiusata.
 
"vieras"
No, kun olet siinä nyt hollilla, niin varmaan kerrot mielelläsi, mitä se sua liikuttaa, miten mä kirjoitan blogiini - tai tänne? Mitä sä saat ilkeilystä?

Ihan hyvin voit jättää kaikki tekstini huomiotta. Miksi et niin tee?
Olet blogiasi aika paljon mainostanut, samoin kaikki ketjusi jalkasi voinnista ovat jääneet aika hyvin mieleen. Kamalan moni palstalainen ei omaa elämäänsä näin kovaan ääneen jaa muille, joten sinun kirjoituksesi ovat alkaneet nyppiä kovasti. Ja minusta jotenkin blogistasi paistaa feikkiys ja liika yrittäminen. Tavallinen päivä lapsen kanssa on upea, ihana ja täynnä kaikkea antoisaa, vaikka tosiasiassa heräät aamulla vitutukseen, lapsi sotkee uuden maton ja oksentaa pöydälle. Sinä tunnut taikovan paketillisesta paskaa prinsessakakun kirsikalla. Sinun kirjoitustyylisi ei vain pure minuun ollenkaan. Erityisesti ns. kohtaamisesi karhun kanssa ajoi minut myötähäpeään.

Toisaalta voit ottaa sen kehuna, että blogisi ja kirjoituksesi herättävät näin paljon tunteita, vaikka se tunne olisikin vitutus tai ärsyyntyminen.

Ja toki voisin jättää huomiotta, mutta kai minussa on masokistisia piirteitä.
 
"vieras"
olenko mä ainoa joka vähänkään ymmärtää Riepua? Mun mielestä Riepun blogi on hyvin kirjoitettu ja siinä on - ainakin ajoittain- ihan omaperäisen makuisia ajatuksia. Aihepiirit ei sinänsä ole sitä mikä minua kiinnostaa mutta sehän ei ole Riepun vika vaan johtuu siitä että olen aivan toisenlainen ihmisenä.

Mä en lainkaan näe sitä syytä miksi Riepua pitää jatkuvalla syötöllä kiusata.
En lue riepun blogia, mutta muuten peesailen tuota viimeistä lausettasi.
 
Minä pidän Riepun blogista ja olen sen hänelle sanonutkin ja voin tässäkin sanoa.

Siitä, että ihmiset kirjoittavat loukkaavasti en pidä. Vaikka Riepulla joskus onkin totuuden nimissä, joissain vastaukissaan melko kipakka sävy, joka saa helposti ilkeilijät liikkelle- minusta tahallisten suunnitelmallisesti ilkeiden viestin lähettäminen ylittää rajan, jota ei netissä(kään ) tulisi ylittää.

Omia lapsiani ohjeistan usein siten, jos he tulevat kertomaan jonkun haukkuneen heitä tyhmiksi jne, sivuuttavan koko asian. Olemaan lähtemättä siihen mukaan, koska jos ei haukkuja saa vastakaikua, kai hän tajuaa lopettaa. Saman toivoisin pätevän tälläissakin tilanteissa.
 

Yhteistyössä