Joo no en varmasti julkaise. Mutta jos en edes silmäile kommentteja, niin en voi tietää, mikä niistä on törky-sellainen ja mikä ihan asiallinen.no. älä lue äläkä julkaisen niitä törkyviestejä. kyllä ne vähitellen kyllästyy.
Laske kymmeneen seuraavalla kerralla.Voisiksä alkaa mun personal trainerksi? Ilmeisesti ennen tämänkin aloituksen tekemistä olisi ollut tarpeen saada vaikka sähköisku. Mutku suututti niin.
Juuri näin. Mikä oikeuttaa solvaamisen??? ihan turha sanoa, että älä palstaile tms. Huono käytös on joka tapauksessa huonoa käytöstä.Ei ehkä liittynyt,mutta pointtina on se,että ihankun aloittajassa olisi vika ei niissä haukkujissa.
Tätä se on koulukiusaaminenkin,kun "ton naama ärsyttää,niin saan lyödä"
Aamen.Niinkun ketjun alkuviesteistä huomataan "mene sinä pois,vittuilijat saa täällä riehua rauhassa" Juu,ei niitä kyllä saa poiskaan ei.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24771864:Eiköhän niiden vittuilijoiden pitäisi rajoittaa palstailua
Joo, niin se onkin.Laske kymmeneen seuraavalla kerralla.
Saatko laitettua kommentoinnin, niin, että hyväksyt ne ensin?
No joo, tuo on kaksipiippuinen juttu.Vähän tämmöistä pelkäsinkin, kun laitoit blogisi osoitetta palstalle aika innokkaasti. On tosi keljua, että joku viitsii käydä sielläkin länkyttämässä, mutta eihän se oikeasti ole vaiva eikä mikään sille, jota huvittaa ärsyttää. Olet varmaan jo rajannut niin, ettei kommentoimaan pääse anonyymit?
Tarkoitin lähinnä sitä, että on väliä mistä niitä lukijoita tulee ja millä mielellä. Jos juttelet jonkun kivan ihmisen kanssa naamatuksin ja mainitset blogistasi, hän ei ehkä niin suurella todennäköisyydellä tule sinne heittelemään ilkeitä kommentteja, kuin täältä joku/muutama/moni anonyymi (tai sellainenkin, joka "palstanaamallaan" on sinulle ystävällinen) joka näkee blogin yhtenä lisäväylänä ärsyttää sinua. Muutenkin epäröisin laajemmin yhdistää palstailunikkiä blogi-ihmiseen, jossa ollaan (tai ainakin moni on) avoimemmin itsenään. En ollenkaan sanokaan, että pitäisi olla piilossa tai kiusatun pitäisi mennä pois, mutta itseään suojellakseen ei ehkä kannata antaa syöttejä niin paljon. Jos blogivierailut ovat sitä, että joku ilkeilee eikä esim ollenkaan lue kirjoituksiasi tai pidä niistä, ei niistä blogivierailuista ole mitään iloa sinulle, pahaa mieltä vain. Blogisi on niin alussa ja silti kivasti lähtenyt käyntiin, että toivoisin todella ilkeilijöiden jo saaneen tarpeekseen ja jättävän sen rauhaan. Ja tietysti muutenkin lopettavan kiusaamisen.No joo, tuo on kaksipiippuinen juttu.
Toisaalta pitäisi rajata niin, että suunnillen kukaan ei pääse edes lukemaan saati kommentoimaan, jos siis haluaa olla takuuvarmasti rauhassa.
Toisaalta taas - mä yritin melkein kymmenen vuotta nuoruudestani painua maan alla ja olla mahdollisimman huomaamaton etten vain ärsyttäisi kiusaajiani. Enää en sellaiseen suostu. Haluan pitää blogini avoimena ja tilaisuuden tullessa "mainostaa" blogiani jatkossakin.
Älä suostukaan.Toisaalta taas - mä yritin melkein kymmenen vuotta nuoruudestani painua maan alla ja olla mahdollisimman huomaamaton etten vain ärsyttäisi kiusaajiani. Enää en sellaiseen suostu. Haluan pitää blogini avoimena ja tilaisuuden tullessa "mainostaa" blogiani jatkossakin.
En ole julkaissut niitä ilkeilyjä, enkä tule julkaisemaankaan.Alkuperäinen kirjoittaja mikäs se on;24771983:mikä se sun blogisi on niin käyn katsoo kuin pahaa kommenttia siellä on laitettu
No voih. Okei, tehdäänkös niin, että kysyt aina ensin minulta luvan aloituksen tekemiseen. :xmas:Voisiksä alkaa mun personal trainerksi? Ilmeisesti ennen tämänkin aloituksen tekemistä olisi ollut tarpeen saada vaikka sähköisku. Mutku suututti niin.
Joo .Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24772288:No voih. Okei, tehdäänkös niin, että kysyt aina ensin minulta luvan aloituksen tekemiseen. :xmas:
Ok, olen tavoitettavissa seuraana kerran huomenna aamulla, eli älä tee mitään aloituksia nyt sitten tänä iltana. :attn:Joo .