Mä. En. Tajua. Ihmisiä.

Tekeekö tiukkaa? :D Voit antaa aihevinkin minulle, niin minä teen vaivihkaa aloituksen, eikä PT:si huomaa mitään:D
Ihan mielettömän tiukkaa, pakko myöntää :D

Mä olisin nimittäin niiiiiiin halunnut tehdä päivän kinttualoituksen. Mä nimittäin kävelen ihan kahdella jalalla *tuuletusta*. Lyhyitä, lyhyitä matkoja tosin, vain sisällä, kepit koko ajan lähellä ja lasta jalassa, mutta hitto soikoon, mä joka tapauksessa KÄVELEN!!!
 
Ihan mielettömän tiukkaa, pakko myöntää :D

Mä olisin nimittäin niiiiiiin halunnut tehdä päivän kinttualoituksen. Mä nimittäin kävelen ihan kahdella jalalla *tuuletusta*. Lyhyitä, lyhyitä matkoja tosin, vain sisällä, kepit koko ajan lähellä ja lasta jalassa, mutta hitto soikoon, mä joka tapauksessa KÄVELEN!!!
Kiva kuulla :) Minulla on nyt takana useampi paljon kävelyn päivä, reissussa tuli käveltyä paljon epätasaisilla alustoilla, mäkisissä maastoissa ja kuumassa ilmassa, nilkka vähän turposi iltaa kohden, mutta muuten pärjäsin hyvin. Meni kyllä parhaat kengät puhki, pitää hankkia uudet. Oletko kuullut sellaisista kengistä kuin Feelmaxit? Minulla on niitä ja olen lukenut niiden olevan hyviä sellaisille, joiden pitää vahvistaa nilkkaa, esim just murtuman tai akillesjännevamman jälkeen. Simuloivat paljasjalkakävelyä.
 
Kiva kuulla :) Minulla on nyt takana useampi paljon kävelyn päivä, reissussa tuli käveltyä paljon epätasaisilla alustoilla, mäkisissä maastoissa ja kuumassa ilmassa, nilkka vähän turposi iltaa kohden, mutta muuten pärjäsin hyvin. Meni kyllä parhaat kengät puhki, pitää hankkia uudet. Oletko kuullut sellaisista kengistä kuin Feelmaxit? Minulla on niitä ja olen lukenut niiden olevan hyviä sellaisille, joiden pitää vahvistaa nilkkaa, esim just murtuman tai akillesjännevamman jälkeen. Simuloivat paljasjalkakävelyä.
Juu, olen kuullut Feelmaxeista, mutten ole vielä kokeillut. Ehkäpä pitäisi.

Hienoa, että jalkasi toimi reissussa hyvin.
 
hohhoijjaa
Ihan mielettömän tiukkaa, pakko myöntää :D

Mä olisin nimittäin niiiiiiin halunnut tehdä päivän kinttualoituksen. Mä nimittäin kävelen ihan kahdella jalalla *tuuletusta*. Lyhyitä, lyhyitä matkoja tosin, vain sisällä, kepit koko ajan lähellä ja lasta jalassa, mutta hitto soikoon, mä joka tapauksessa KÄVELEN!!!
Eli sä varaat koko painollasi jalallesi.
Vaikka lupa siihen on vasta 2 kkn kuluttua operaatiosta.

Hyvä.

Pääsetpähän taas tekemään hetken päästä uuden aloituksen siitä, miten lääkärit ja hoitajat ja sairaala on TAAAAAS mokannut. Ja me muut saadaan lupa riehaantua.
 
Ensin ajattelin, että tuhoan ne ilkeilyt saman tien, mutta sitten päätin säästää. Jos ja kun ovat samasta ip:stä (mä oon niin avuton tietotekniikan suhteen, etten osaa itse tarkistaa) kuin täällä tulleet ilkeilyt, niin vien kyllä asiaa eteenpäin.
Google analytics on muistaakseni sellainen ohjelma, jonka avulla näkee esim. mistä kaupungista siltä koneelta kirjoitetut jutut on, ja vissiin IP osoitekin tulee näkyviin.. googlaa :D

Oon nyt jonkin aikaa seurannu, miten näihin sun aloituksiin, ja muihinkin keskusteluihin joissa oot osallisena, tulee välillä ihan sairaita ja aiheesta poikkeavia vittuiluja, joissa halutaan vaan päästä dissaamaan ja etsimään jotain riitaa. Olen ihan varma, että näissä asialla on yksi ja sama henkilö, korkeintaan kaksi. Kommenttien kirjoitustyylit ja ne jutut on ihan samanlaisia aina. Kiinnostaisi teitää, miten surkea ihmisyksilö keskittää koko elämänsä tuntemattoman palstailijan kiusaamiseen? :D Jos nuo blogikommentitkin on tullu samasta IP:stä.. harvinaisen tyhmä yksilö ainakin.
 
Eli sä varaat koko painollasi jalallesi.
Vaikka lupa siihen on vasta 2 kkn kuluttua operaatiosta.

Hyvä.

Pääsetpähän taas tekemään hetken päästä uuden aloituksen siitä, miten lääkärit ja hoitajat ja sairaala on TAAAAAS mokannut. Ja me muut saadaan lupa riehaantua.
Ei, kun tarkistetut ohjeet, jotka on nyt siis todettu varmasti oikeiksi, ovat sellaiset, että nyt saa jo pikku hiljaa ruveta kävelemään, mutta sitä lastaa täytyy pitää jalassa vielä kaksi viikkoa.

Ihan turha tulla rääpimään muuta.
 
Google analytics on muistaakseni sellainen ohjelma, jonka avulla näkee esim. mistä kaupungista siltä koneelta kirjoitetut jutut on, ja vissiin IP osoitekin tulee näkyviin.. googlaa :D

Oon nyt jonkin aikaa seurannu, miten näihin sun aloituksiin, ja muihinkin keskusteluihin joissa oot osallisena, tulee välillä ihan sairaita ja aiheesta poikkeavia vittuiluja, joissa halutaan vaan päästä dissaamaan ja etsimään jotain riitaa. Olen ihan varma, että näissä asialla on yksi ja sama henkilö, korkeintaan kaksi. Kommenttien kirjoitustyylit ja ne jutut on ihan samanlaisia aina. Kiinnostaisi teitää, miten surkea ihmisyksilö keskittää koko elämänsä tuntemattoman palstailijan kiusaamiseen? :D Jos nuo blogikommentitkin on tullu samasta IP:stä.. harvinaisen tyhmä yksilö ainakin.
Kiitti vinkeistä, pitääpäs kokeilla!
 
Erno Tammenterho
viitaten tähän: Kuinka ihmeessä kukaan jaksaa nähdä niin paljon vaivaa, että viitsii haukkua täällä keskusteluissa, yksityisviestein ja vielä blogissakin? En tajua.
Ja tämä taas viittaa siihen, että ne haukkujat on luultavasti tuolla blogissa samoja, kuin täälläkin. Blogi nimittäin on ihan ok, eikä siinä ole sen kummempaa haukuttavaa. olen käynyt sitä säännöllisesti lukemassa.

On olemassa paljon ihmisiä, jotka ovat syrjäytyneitä ja siksi heillä on aikaa kirjoitella muille päivän pilaavia kommentteja. Heillä on aikaa ottaa joitain tiettyjä ihmisiä silmätikuksi. Tämmöisten alkoholisoituneiden lääkkeiden väärinkäyttäjien mielipiteistä tuskin kannattaa pahastua, mutta silti usean kommentin poistaminen voi aiheuttaa turhaa ajankulua.
 
JEPULI
Onkohan sulla, Rieputarallaa, kyllin painavia todisteita, jos aiot viedä asiaa eteenpäin? Ota myös huomioon oma käyttäytymisesi täällä palstalla. Esim. se luntuksi haukkuminen. ;)
 
JEPULI
[QUOTE="vieras";24773472]Hyvä, joten anna Riepun tehdä niin kuin parhaaksi näkee.[/QUOTE]

Aivan, tietenkin. Kunhan kysyin. Saahan täällä keskustella. Eikös tämä keskustelupalsta ole, vai mitä?
 

Yhteistyössä