Mä en koskaan tahtois miestä joka....

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Tähän väliin:
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
jolla olis ihan paska auto:)
HEI! Sinä olet se, jolle materia merkitsee enemmän kuin hyvä parisuhde ;).
No hei hei! Jos mies ei pärjää taloudellisesti, se on luuseri muutenkin.
Ai, sä itse oletkin vaan siipeilijä :)
Enpä muuten ole. Ja just siksi en myöskään halua siipeilijä -miestä. Miehen pitää olla samaa tasoa kun itsekin olen tietyillä elämän osa-alueilla.
Niin varmaan :LOL:

Millipidetär
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Kahta asiaa en ymmärrä. Mitä vikaa on autonlaitossa tai pleikan pelaamisessa?
Vai tarkoitettiinko tässä turhaa autonlaittoa illat pitkät? Tai kaiken vapaa-aikansa pleikan kanssa tuhlaamista?
mä en tykkäisi että meidän rahat menee johonkin vanteisiin ja levikkeisiin, mulle auto on väline millä pääsee paikasta A paikkaan B, kunhan toimii se riittää. En usko et tälläisen miehen kanssa viihtyisin.

Sit toi pleikkari touhu niin olen itse jättänyt barbileikit sinne ala-asteelle niin mun mielestä aikuisen miehen ei tarvi elää missään satumaailmassa :D, joskus toki ymmärrän mutta kyllä meidän arjessa ainakin muutakin tekemistä on kuin pleikkari.

:)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Säälin sinua. Kaikkea ei mitata rahassa =).
Kuule, raha ei tod. ole ainut asia. En ottaisi rikasta tunnevammaista. Tai rikasta typerystä. Tai rikasta sydämetöntä. Tai rikasta montaa muutakaan!

AnniHelena
Jos jätetään nämä itsestään selvyydet (juo liikaa alkoa, on väkivaltainen jne.) väliin ja laitetaan kevyempää niin;

-joka pelaa joka päivä pleikkaa/on nettiriippuvainen
- jolla on pulisongit (yöks)
-joka on nirso juntti
-joka on äitinsä pilalle passaama

Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Vai tarkoitettiinko tässä turhaa autonlaittoa illat pitkät? Tai kaiken vapaa-aikansa pleikan kanssa tuhlaamista?
mä en tykkäisi että meidän rahat menee johonkin vanteisiin ja levikkeisiin, mulle auto on väline millä pääsee paikasta A paikkaan B, kunhan toimii se riittää. En usko et tälläisen miehen kanssa viihtyisin.

Sit toi pleikkari touhu niin olen itse jättänyt barbileikit sinne ala-asteelle niin mun mielestä aikuisen miehen ei tarvi elää missään satumaailmassa :D, joskus toki ymmärrän mutta kyllä meidän arjessa ainakin muutakin tekemistä on kuin pleikkari.
Oukei, minä ja mies laitellaan autoja silloin kun on tarvis ja joskus vähän laitetaan uutta maaliakin (meillä helmi vuodelta -69 ja muutama muu mitkä ei kyllä oo ihan niin justiinsa) Eipä tarvi korjaamoille maksaa sikamaisia laskuja.

Meillä mulla on kaks pleikka pelii, simssi ja kettupeli ja miehellä muutama rallipeli, mutta ei niitten kanssa koko päiviä temmelletä, joskus viikonloppuna jos on tylsää tai pari rallia kavereitten kanssa kilpaa :D Eikä eletä missään satumaailmoissa, molemmat myös lukee paljon, ja se jos mikä on vielä enemmän satumaailmoissa olemista :)

Ja siihen nettiriippuvuuteen, niin en tiedä olenko vai en. Olen kyllä joka päivä noin tunnin koneella joskus enemmän joskus vähemmän. Mutta toisaalta, en katso televisiota ollenkaan.

AnniHelena

Kompsis-mä ihmettelen suuresti näitä miehiä (yli 20 v.), joilla jopa perhe ja pienet lapset ja silti pelataan tuntitolkulla päivittäin jotain pelia :O

Kehitys jäänyt jonnekin ala-asteikään tosiaan? Niille voisi oikeasti joku sanoa että get a life.

pyhä yksinkertaisuus
Kuvitteletko reppana, että jos miehellä ei ole viime vuoden autoa tallissa se ei pärjää taloudellisesti? :LOL: Hiukan ontuu tuo sinun logiikkasi :LOL:.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:

Kompsis-mä ihmettelen suuresti näitä miehiä (yli 20 v.), joilla jopa perhe ja pienet lapset ja silti pelataan tuntitolkulla päivittäin jotain pelia :O

Kehitys jäänyt jonnekin ala-asteikään tosiaan? Niille voisi oikeasti joku sanoa että get a life.
Mä en kyllä koskaan halua olla tuollainen tylsä aikuinen :D
Meillä pleikkari saattaa olla kaapissa kuukausia mutta välillä oikein innostutaan lapsen kanssa kisaamaan. Se jos mikä on mukavaa elämää! :D

Alkuperäinen kirjoittaja pyhä yksinkertaisuus:
Kuvitteletko reppana, että jos miehellä ei ole viime vuoden autoa tallissa se ei pärjää taloudellisesti? :LOL: Hiukan ontuu tuo sinun logiikkasi :LOL:.
En. Miksi niin luulet? En vaan ottaisi miestä, jolla ei ole varaa hankkia toimivaa kunnollista autoa taloudellisista syistä. Jos mies kulkisi bussilla ympäristösyistä, ja talous olisi kunnossa, voisin ottaa hänet. Jos olisi konkkakypsä uudenkarheen auton omistaja, en ottaisi. Siltä osin vastaus on puutteellinen.

Zoe-F

No siis joo, että tunti tolkulla päivässä. Oltaispa niin paljon edes kotona normi viikolla. Ja sekin menee yleensä nukkumiseen tai "parisuhteen hoitoon" se aika.
Mutta joskus viikonloppuna jos on kavereita kylässä tms eikä ole mitään tekemistä. Ehkä noin tunti per viikko, jos sitäkään.
Ihmettelin vaan kun monella oli vain että joka pelaa pleikkaa.

- vastustaisi periaatteen vuoksi kaikkea mitä mä ehdotan (vain miehen omat ideat kelpaisi)
- kutsuisi rakastelua aviolliseksi velvollisuudeksi
- hakkaisi tai pettäisi
- pitäisi valkoihoista keskiluokkaista heteromiestä luomakunnan kruununa
- rääkkäisi eläimiä
- haluaisi minun imevän pesemätöntä vehjettä
- jättäisi takapuolensa pyyhkimättä
- jättäisi hampaansa pesemättä
- oksentaisi humalan vuoksi (useammin kuin kerran vuodessa - satunnaiset erehtymiset sallitaan)
- aiheettomasti epäilisi minun pettävän häntä mieskaverieni kanssa tai vaatisi, että kaikkien kavereitteni on oltava naisia
- vaatisi minua käyttämään kynsilakkaa tai korkokenkiä
- majoittaisi meillä säännöllisesti umpihumalassa olevia kavereitaan
- pitäisi minua tyhmänä
- puuttuisi rahankäyttööni (jos syy vakava, niin silloin poikkeukset sallitaan)
- haukkuisi minua säännöllisesti ja aiheettomasti
- kuuluisi vaaralliseen uskonlahkoon ja haluaisi minunkin liittyvän samaan
- pitäisi väärin koulutettuja vaarallisia koiria
- olisi istunut pitkän tai pitkähkön tuomion vankilassa (jos ollut jossain vaiheessa liian köyhä maksamaan sakkoja, niin se ei vielä haittaisi)
- käyttäisi tai olisi kokeillut ns. kovia huumeita (kannabiskokeilua en huomioisi)

Lista sen kun pitenee... Pitää varmaan varoa, ettei tule miehenvaihtotarvetta. :/

kikka
En. Miksi niin luulet? En vaan ottaisi miestä, jolla ei ole varaa hankkia toimivaa kunnollista autoa taloudellisista syistä. Jos mies kulkisi bussilla ympäristösyistä, ja talous olisi kunnossa, voisin ottaa hänet. Jos olisi konkkakypsä uudenkarheen auton omistaja, en ottaisi. Siltä osin vastaus on puutteellinen.
No itsehän juuri kirjoitit, että et ottaisi miestä, jolla ei ole kunnon autoa. Seuraavaksi, että jos mies ei pärjää taloudellisesti, se on luuseri. Eli annoit ymmärtää, että jollei miehellä ole uudenkarheaa kulkupeliä, se ei pärjää taloudellisesti.

Onko mieleesi koskaan tullut, että kaikki eivät halua jupitella uusilla autoilla, vaikka varaa olisikin ;)?

...kittais alkoa joka viikonloppu, välillä viikollakin
...juoksis baareissa joka viikonloppu
...istua röhnöttäis sohvalla tekemättä mitään
...räpläis autoja kaiket illat
...ei huolehtisi hygieniastaan
...jolle äiti olisi numero 1
...löisi
...pettäisi

t. vaimo, jonka miehellä on Marimekon raitapaita ja siitä huolimatta emme koskaan ole olleet yhdessä raskaana ;)

No itsehän juuri kirjoitit, että et ottaisi miestä, jolla ei ole kunnon autoa. Seuraavaksi, että jos mies ei pärjää taloudellisesti, se on luuseri. Eli annoit ymmärtää, että jollei miehellä ole uudenkarheaa kulkupeliä, se ei pärjää taloudellisesti.

Onko mieleesi koskaan tullut, että kaikki eivät halua jupitella uusilla autoilla, vaikka varaa olisikin ;)?

Sanoin, että en ottaisi miestä, jolla on paska auto. Paska auto=20 vuotta vanha tai niin huono, että se leviää koko ajan. Mies, jolla on talous kunnossa, ei hanki sellaista autoa. Jos sellainen talous kunnossa oleva mies löytyisi, joka kuitenkin ko auton hankkisi, olisi hänellä niin huono maku/olisi niin pihi, joten en miestä ottaisi. Sen sijaan, autoton mies ei välttämättä ole varaton mies. Ymmärrätkö logiikan?

AnniHelena
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:

Mä en kyllä koskaan halua olla tuollainen tylsä aikuinen :D
Meillä pleikkari saattaa olla kaapissa kuukausia mutta välillä oikein innostutaan lapsen kanssa kisaamaan. Se jos mikä on mukavaa elämää! :D
Tuo on tietysti eri asia. Tarkotin tällä niitä miehiä joista tältäkin palstalta saa aina silloin tällöin lukea: jos käyvät töissä niin kotona eivät muuta tee kuin pelaavat, puoliso hoitaa kodin ja lapset (ja valittavat miehestä täällä) ja miestä ei saa häiritä (ei edes lapset), suuttuu jos pelaaminen keskeytyy..

Tumpula
- joka ei huolehtisi hygieniastaan.
- joka ei suvaitsisi perhepetiä vauvan kanssa.
- joka ei kannattaisi kotihoitoa.
- joka ei tekisi kotitöitä mukisematta.
- joka olisi imetysvastainen.
- joka käyttäisi fyysisiä rangaistuksia lapsiin tai muuten kohtelisi lapsia tai mua kaltoin.
- joka ei arvostaisi mua kokonaisuutena.
- joka ei tykkäisi viettää aikaa lastensa kanssa.

Aika hyvälle olen tottunut, enpä taida tuota nykyistä vaihtaa... :)

Zoe-F
Ai kamala, jos kakskyt vuotta vanha auto on paska ja omistaja huono ja köyhä ihminen niin mikähän mun mies sitten on kun omistaa neljäkymmentä vuotta vanhan auton (mitä tosin kaverit kadehtii)

Yhteistyössä