valeAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä en ylipäätään koskaan tahdo miestä. :xmas:
valeAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä en ylipäätään koskaan tahdo miestä. :xmas:
Ei pitänyt tulla tähän! En saa edes poistettua! Piti laittaa uusi aloitus.Alkuperäinen kirjoittaja atk:Kysymyksiä?
Tuli auttamatta mieleen jostakin: "Haukuin poikaystävääsi homoksi, ja hän löi minua käsilaukulla."Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:... Joka äänestää vasemmistoa, kommareita tms
... Jolla on pitkät hiukset!! :x :x
... Joka käyttää käsilaukkua/olkalaukkua
... Kuuluu johonkin uskonlahkoon kiihkeästi
... Kuuluu johonkin uskonnottomien lahkoon kiihkeästi
Lista olis loputon....
Hyi!! Jotkut syö tässä samalla!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:En huolisi miestä,
-jolla olisi blondit tai punaiset munakarvat :x
Tämä unohtui mun listalta.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:...äänestäs kokoomusta!
Jaa niinkuin meinaat että kukaan ei huolisi?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:huh kun tulee turvallinen olo. eipä ainakaan tarvii miettiä pettääkö ukko.
Mä ainakin alkaisin räyhäämään jos luettelisi ettei huoli naista jolla rinnat roikkuu tai on pyllystä pyöreäAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Tulipahan muuten mieleen et annahan olla jos joku mies latais täällä et "ei huolis naista joka olis läski, pienitissinen" tai jotain muuta vastaavaa... Saatais ainaki bileet aikaseks.
justiin meinasin samaa sanoa, mun toinen auto on pian 50 v ja varmasti parempi kun tehtaalta tullessaanAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Ai kamala, jos kakskyt vuotta vanha auto on paska ja omistaja huono ja köyhä ihminen niin mikähän mun mies sitten on kun omistaa neljäkymmentä vuotta vanhan auton (mitä tosin kaverit kadehtii)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:justiin meinasin samaa sanoa, mun toinen auto on pian 50 v ja varmasti parempi kun tehtaalta tullessaanAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Ai kamala, jos kakskyt vuotta vanha auto on paska ja omistaja huono ja köyhä ihminen niin mikähän mun mies sitten on kun omistaa neljäkymmentä vuotta vanhan auton (mitä tosin kaverit kadehtii)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:lopputuos tuon kaiken lukemisen jälkeen on se että yhteenvetona kelvollisia miehiä ei ole olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja päätön:justiin meinasin samaa sanoa, mun toinen auto on pian 50 v ja varmasti parempi kun tehtaalta tullessaanAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Ai kamala, jos kakskyt vuotta vanha auto on paska ja omistaja huono ja köyhä ihminen niin mikähän mun mies sitten on kun omistaa neljäkymmentä vuotta vanhan auton (mitä tosin kaverit kadehtii)
Täällä on niin urpoa ja lukutaidotonta porukkaa ettei ole totta.
Hei oikeesti. Opettele lukemaan ja ajattelemaan. Hanki huumorintaju. Hanki sen verran omanarvontuntoa, ettet loukkaannu siitä, jos joku ei tykkää 50 v vanhoista autoista.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja päätön:justiin meinasin samaa sanoa, mun toinen auto on pian 50 v ja varmasti parempi kun tehtaalta tullessaanAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Ai kamala, jos kakskyt vuotta vanha auto on paska ja omistaja huono ja köyhä ihminen niin mikähän mun mies sitten on kun omistaa neljäkymmentä vuotta vanhan auton (mitä tosin kaverit kadehtii)
kait sä sentään ite osaat tankata sen ihan uuden autos
opettele ite lukemaan, mä puhuin vain ja ainoastaan omasta autostani.Alkuperäinen kirjoittaja :):Hei oikeesti. Opettele lukemaan ja ajattelemaan. Hanki huumorintaju. Hanki sen verran omanarvontuntoa, ettet loukkaannu siitä, jos joku ei tykkää 50 v vanhoista autoista.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja päätön:justiin meinasin samaa sanoa, mun toinen auto on pian 50 v ja varmasti parempi kun tehtaalta tullessaanAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Ai kamala, jos kakskyt vuotta vanha auto on paska ja omistaja huono ja köyhä ihminen niin mikähän mun mies sitten on kun omistaa neljäkymmentä vuotta vanhan auton (mitä tosin kaverit kadehtii)
Just just joo. Sinä olet siis henkilö, joka pitää tankkaamista jollain tapaa haasteellisena tehtävänä...? Hih! Ilimankos ei tuo sisälukutaitokaan ole kovin hääppöistä luokkaa. Onhan siinä toki paljon enemmän tekemistä kun tankkaamisessaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:opettele ite lukemaan, mä puhuin vain ja ainoastaan omasta autostani.Alkuperäinen kirjoittaja :):Hei oikeesti. Opettele lukemaan ja ajattelemaan. Hanki huumorintaju. Hanki sen verran omanarvontuntoa, ettet loukkaannu siitä, jos joku ei tykkää 50 v vanhoista autoista.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja päätön:justiin meinasin samaa sanoa, mun toinen auto on pian 50 v ja varmasti parempi kun tehtaalta tullessaanAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Ai kamala, jos kakskyt vuotta vanha auto on paska ja omistaja huono ja köyhä ihminen niin mikähän mun mies sitten on kun omistaa neljäkymmentä vuotta vanhan auton (mitä tosin kaverit kadehtii)
siihen ei liity mitään omanarvontunnon vääristymiä, ei myymis paineita (ei ole myytävänä edes).
ihan sama se mulle on kuka mistäkin tykkää.
ite loukkaannuit mun kysymyksestä...
Alkuperäinen kirjoittaja :):Just just joo. Sinä olet siis henkilö, joka pitää tankkaamista jollain tapaa haasteellisena tehtävänä...? Hih! Ilimankos ei tuo sisälukutaitokaan ole kovin hääppöistä luokkaa. Onhan siinä toki paljon enemmän tekemistä kun tankkaamisessaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:opettele ite lukemaan, mä puhuin vain ja ainoastaan omasta autostani.Alkuperäinen kirjoittaja :):Hei oikeesti. Opettele lukemaan ja ajattelemaan. Hanki huumorintaju. Hanki sen verran omanarvontuntoa, ettet loukkaannu siitä, jos joku ei tykkää 50 v vanhoista autoista.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja päätön:justiin meinasin samaa sanoa, mun toinen auto on pian 50 v ja varmasti parempi kun tehtaalta tullessaanAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Ai kamala, jos kakskyt vuotta vanha auto on paska ja omistaja huono ja köyhä ihminen niin mikähän mun mies sitten on kun omistaa neljäkymmentä vuotta vanhan auton (mitä tosin kaverit kadehtii)
siihen ei liity mitään omanarvontunnon vääristymiä, ei myymis paineita (ei ole myytävänä edes).
ihan sama se mulle on kuka mistäkin tykkää.
ite loukkaannuit mun kysymyksestä...