Mä en koskaan tahtois miestä joka....

Alkuperäinen kirjoittaja lapinnoita:
En ottais miestä joka lainais mun vaatteita ja näyttäis paremmalta mun korkkareissa.
Jolla ois mursu-, amis- tai natsiviikset.
Joka pitäis lippistä päässä aina.
Jois kaljaa joka vko.
joka ei noteerais lapsiaan ollenkaan vaan istuis vaan sohvalla kake kädessä.
Ois epäsosiaalinen tuppisuu.
Ois pervo.
Ois aivan kamalan näkönen.
Ois tyhmä.

:xmas:
Tää oli kyllä aika hyvä lista! :D

.. Tosin mun mieheni kyllä taitaa juoda kaljaa joka viikko, mutta vain vähän.. :ashamed:

:)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Ai kamala, jos kakskyt vuotta vanha auto on paska ja omistaja huono ja köyhä ihminen niin mikähän mun mies sitten on kun omistaa neljäkymmentä vuotta vanhan auton (mitä tosin kaverit kadehtii)
justiin meinasin samaa sanoa, mun toinen auto on pian 50 v ja varmasti parempi kun tehtaalta tullessaan :LOL:

Täällä on niin urpoa ja lukutaidotonta porukkaa ettei ole totta.

kait sä sentään ite osaat tankata sen ihan uuden autos :eek:
Hei oikeesti. Opettele lukemaan ja ajattelemaan. Hanki huumorintaju. Hanki sen verran omanarvontuntoa, ettet loukkaannu siitä, jos joku ei tykkää 50 v vanhoista autoista.
opettele ite lukemaan, mä puhuin vain ja ainoastaan omasta autostani.
siihen ei liity mitään omanarvontunnon vääristymiä, ei myymis paineita (ei ole myytävänä edes).
ihan sama se mulle on kuka mistäkin tykkää.
ite loukkaannuit mun kysymyksestä...
Just just joo. Sinä olet siis henkilö, joka pitää tankkaamista jollain tapaa haasteellisena tehtävänä...? Hih! Ilimankos ei tuo sisälukutaitokaan ole kovin hääppöistä luokkaa. Onhan siinä toki paljon enemmän tekemistä kun tankkaamisessa:)

ei jaksa vääntää sun kanssa, sä olet parantumaton niinkun kiihkouskovaiset :wave:
Joku älykäs loukkaus olis voinutkin tuntua pahalta, mutta toi tökerö viittaus kiihkouskovaisiin ei oikeasti ollut kovin hyvä. Ja hei hei sullekin.

mami
joka olis sivistymätön moukka
joka rehvastelis kuin hän sanoo vaikka ameriikan kuninkaalle suorat sanat
joka olis mielestään niin maan perusteellisen hauska sanaseppo
joka olis mielestään niin maan perusteellisen hauskannäkönen
joka luulis että kaikki kaipaa joka asiassa ja tilanteessa juuri hänen mielipidettään
joka elelis terveenä ja työkykyisenä yhteiskunnan elättinä
joka rehvastelis kavereilleen että akkojen hommiin hän se ei ala
jonka mielestä ihmisten suhtautuminen häneen johtuu aina kateudesta
jne
jne

Pistetään vielä pari lisää..

Miekään en ottais miestä joka äänestäisi kommareita, tai sitten tähän pitäisi olla jokin tosi hyvä syy. En myöskään ottaisi miestä, jolla olisi tuhottomasti lävistyksiä naamassa tai vaikkapa tatuoitu nenä (tosin sehän voisi olla aika tyylikäs..).

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mä en ikinä haluaisi naista, joka ei
-Anna käydä mun baarissa silloin ku mua huvittaa
"Kalenteriin on merkitty, että panot klo 19.00 ja 20.30, joten pois sieltä baarista!"

-Nipottaa joka asiasta
-Käskee anoppilaan kyläilee
Olen alkanut itkemään, kun mies olisi halunnut lähteä anoppilasta jo kahden päivän päästä, joten oli sitten mun toivomuksesta viikon.

-Joka juo mun oluet ja siiderit
Mies on jo oppinut, ettei tuo jääkaappiin olutta, koska minä juon ne kuitenkin kaikki pois ennen kuin mies ehtii!

Yhteistyössä