Mä en jaksa enää elää

  • Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt, todellakin
  • Ensimmäinen viesti
tsemppiä
Alkuperäinen kirjoittaja Nappula:
Etkö ap voisi laittaa vaikka profiliisi tilinumeroa, niin minä (ja ehkä muutama muukin) voisin jelppiä sinua muutamalla eurolla (ei olisi paljoa lahjoittajilta pois, mutta sinulle iso apu, jos auttajia olisi useampia).
Ootte te kyllä aika ihania vaika ärsyttäviä välillä.
 
hmm
tää on niin mielenkiintoista kyllä. Tässäkin ketjussa eräs tarjoaa tukeaan, mutta ei oikeesti sitä anna. Itse kirjoitin samanlaisissa tunnelmissa viime vuonna, ja tää kyseinen henkilö oli niin ymmärtäväinen yms. Tarjosi mulle 20 euroa että selviäisin pahimman yli. laittoi mulle viestiä että on laittanut jo tililleni, mutta ei ollutkaan.
Ei siinä mitään muuten, mutta pakkoko sitä on puhua pas.kaa jos ei oikeesti aio auttaa? Ja tääkin musta käy täällä päivittäin...
 
Hei pitkästä aikaa :flower:

Pääsin tosiaan muuttamaan eikä nettiin päässyt vähään aikaan. Mutta asiat alkaa olla paremmalla mallilla, raha-asiat lähti vihdoin rullaamaan ja kun monta kuukautta kärvisteltiin, tulikin sitten kerralla niin että sain laitettua asunnon asuttavaan kuntoon. Myös entisen paikkakunnan sossu oli korjannut kielteisen päätöksen tammikuulta eilen, sieltä siis erittäin iloinen yllätys.

Aloitin työvoimatoimiston kurssin ja nyt alkaa olla selvillä mitä haluan elämässä tehdä, kun vaan alkuun pääsisi. Masennus painaa vielä hetkittäin todella pahasti päälle ja raivokohtauksia saavan uhmaikäisen kanssa se on todella paha yhdistelmä, mutta ensi viikolla pääsen lääkäriin ja toivon että siitä lähtee taas parempaan suuntaan. Mietin vieläkin hetkittäin kaikesta huolimatta etten jaksa tätä elämää, mutta yritän mennä eteenpäin päivä kerrallaan. Ja ne suuret suunnitelmat tietysti aina vähän piristää...

Kiitos vielä kerran kaikille auttaneille ja teille jolta sain edullisesti huonekalut :) :flower: Ei pääse enää ex huutamaan ettei anna lasta tänne kun ei ole kunnon kotia, nyt hän on mulla 2 viikkoa kuukaudesta. Siskon kanssa en ole tekemisissä ollut, satuttaa liikaa...en voi kertoa kaikkea mitä teki täällä, en nyt halua että mut tunnistetaan, mutta ilkeitä asioita. Tukihenkilöksi mulle on täällä nyt muodostunut yksi päiväkodin täti, jolle voin puhua ongelmista lapsen kanssa ja jolta saan muutenkin neuvoja omaan jaksamiseen. Ystäviä ei täältä vielä ole, oon huomannut että tän masiskohtauksen myötä oon muuttunut yhtäkkiä jotenkin varovaiseksi ja vältä kontaktia muihin.

Mutta kaikenkaikkiaan siis tilanne on parempi nyt, kiitos teille huolenpidosta! On tässä vielä matkaa siihen että saa pään kuntoon, mutta pikkuhiljaa.
 
vieras
Kyyneleet tulee silmiin ilosta sun puolesta. Taas kerran nähtiin, että asioilla on tapana järjestyä, ei saa antaa periksi!
Itselläkään ei aina elämä ole ollut niin kaksista, mutta aina asiat on järjestyneet ja siksi uskoin siihen myös sinun kohdallasi. Kaikkea hyvää sinulle nyt ja jatkossa!
 
Näin tämän ketjun tänään ensimmäistä kertaa.
Ja täytyy sanoa että ap olet todella kovilla ollut :'( :hug:
Hienoa että viimeisessä viestissäsi kaikki näytti jo paremmalta!!!! :)
Toivottavasti kaikki on jatkunut samalla mallilla! On se kumma että apua ei saa
silloin kun sitä tarvitsee :kieh:
Toivottavasti tulet kertomaan teidän kuulumisia. Sinun ja tytön! :)
Hienoa että jaksoit ja sait kaikki asiat kuntoon :hug:

Paljon voima haleja sinulle :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Tämä ketju on vielä hengissä :eek: Hei, kiitos kaikille välittämisestä :heart: Olen minä täällä pyörinyt silloin tällöin mutta unohdin salasanani enkä sitten saanut aikaiseksi sitä kysellä :ashamed:

Meillä menee ihan kivasti. Jostain syystä sossun kanssa on ollut joka asiasta vääntöä mutta nyt asiat ovat selkeämässä. Käyn tk:ssa juttelemassa mutta lääkitystä en onneksi sitten tarvinnutkaan :) On tosi vaikea uskoa että se olin minä joka oli noin pahassa jamassa silloin :ashamed:
Pikkuisellani on myös nyt raivokohtaukset loppuneet joten se on auttanut jaksamista :heart: Ex latelee edelleen säännöt, mutta en jaksa siitä niin kauheasti ottaa enää paineita. Riittää, että lapsi voi hyvin nyt ja meidän elämä on edes suurinpiirtein järjestyksessä!
 

Yhteistyössä