Mä alan kuulkaa ens viikolla miikkarimammaksi!

Mäkään en oo kertaakaan käyny kutsuilla, kutsuja kyl on muutamia tullut, mutten oo menny. Aina tarvis mennä johonkin, milloin myydään tuppereita, millon miikkareita, Avonia tyrkytetää, Partyliteä jne. Ennemmin sitte kieltäydyn vaan kohteliaasti kutsusta, nii nyt on jo vähitellen loppunu kutsujen satelu tällasiin tilaisuuksiin.

"alma"
[QUOTE="vieras";27264649]Omistan neljä me&i vaatetta ja tykkään niistä, mutta jotenkin hävettää käyttää niitä. Pelkään, että luullaan minun olevan niitä hurahtaneita.[/QUOTE]

Sama vika. Joskus tilasin niitten nettikaupasta muutaman paidan, olin nuori ja tyhmä, enkä ymmärtänyt niiden arvoa. Nyt niitä käytetään lähinnä kotona, sillä pelkään leimautuvani.
Onkohan muuten paljonkin sellaisia kaapissa olevia sydänpyllyjä, joiden kersat syö kyllä aamupuurot miikkari-rytkyissä, mutta sitten muskariin ja hoploppiin laitetaan henkkamaukkaa...

[QUOTE="alma";27264743]
Onkohan muuten paljonkin sellaisia kaapissa olevia sydänpyllyjä, joiden kersat syö kyllä aamupuurot miikkari-rytkyissä, mutta sitten muskariin ja hoploppiin laitetaan henkkamaukkaa...[/QUOTE]

Niin. Sydänpyllyjen kaapistatuloa odotellessa. : /

[QUOTE="alma";27264743]
Onkohan muuten paljonkin sellaisia kaapissa olevia sydänpyllyjä, joiden kersat syö kyllä aamupuurot miikkari-rytkyissä, mutta sitten muskariin ja hoploppiin laitetaan henkkamaukkaa...[/QUOTE]
Mä tunnustan, etten kehdannut pukea vauvalle miikkareita, kun mentiin lapsimessuille. Laitoin KappAhlia.

Ikinä en varmaan kehtais pukea muksulle jotain miikkarisiiliä päästä varpaisiin, ja torkkupeitto samaa sarjaa :snotty:

mitämitä??
Voisko joku ystävällisesti valaista, että miten tuo hinta on pompsahtanut 65 eurosta 140 euroon? Tuota näkee tosi paljon huutiksessa. Ei kai kukaan törppö korota 75 eurolla, jos minimikorotus on 5 e..?

"mmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27264836:
Innoissani tosin katoin kuukauden väärin...pääsenki vasta ens kuussa kutsuille :/
No sitten onkin jo turhaa edes mennä kutsuille, kaikki koot (jos nyt aioit edes mitään tilata) on jo loppu parhaimmista vaatteista! ;)

"heh"
Mä tunnustan, etten kehdannut pukea vauvalle miikkareita, kun mentiin lapsimessuille. Laitoin KappAhlia.

Ikinä en varmaan kehtais pukea muksulle jotain miikkarisiiliä päästä varpaisiin, ja torkkupeitto samaa sarjaa :snotty:
Mä en kehdannut ostaa yhtä pipoa lapsille ja itselleni kutsuilta, koska se oli a) kallis ja b) koska pelkään leimautuvani hulluksi miikkari-mammaksi, vaikka kyseinen pipo muuten nätti olikin. Oikeasti musta on jo noloa käyttää noita me&i-rytkyjä, kun noita "vähän erilaisempia" on ainakin meidän kulmilla joka toisella. H&M:ääkin tietty on, mutta kun sitä ei ostetakaan siinä tarkoituksessa että vähän erottauduttais muista paremmuudella.

"Stella"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27263692:
Pitääkin olla kytiksellä, kun se peitto sulkeutuu, tuleeko siitä kilpahuudantaa. Aatelkaa, jos se tällä hetkellä johdos oleva on kädet kyynerpäitä myöten ristis, ja toivoo, että tulispa vielä yks huuto, tai miten tän 250e PEITON selittää ukolle? :)
Samaa mietin :D Jos onkin viimeinen huutaja tullut vähän katumapäälle.. mutta huuto sulkeutui jo.

"Stella"
En pidä kotimyyntikutsuista, mutta menisin varmaan miikkari-bileisiin jos saisin kutsun. Mua kiinnostaa ne ihmiset :LOL:

Milloinkahan se 255 euron yrmispeitto ilmestyy Facebookin sydänpyllyryhmään myytäväksi? Voisiko joku sitten informoida, kiitos. :)

[QUOTE="mmm";27264922]No sitten onkin jo turhaa edes mennä kutsuille, kaikki koot (jos nyt aioit edes mitään tilata) on jo loppu parhaimmista vaatteista! ;)[/QUOTE]
Mä vähän epäilen, että mitään tilaa...ellen innostu matkimaan Anatoliaa ja halua sellaisia siilihaalareita. Ja kohokohta mulle on ne ihmiset :)

Multa lähti Miikkari-neitsyys 2viikkoa sitten kun kävin ekoilla kutsuilla, sorruin kyllä tilaamaan bodyn ja ne surullisenkuuluisat yoga-päntsit pojalle :D Ei oo pakettii näkyny, pitäiskö ottaa jo yhteyttä esittelijään...

Kirppikseltä tänään bomgattu: mustat, mitäänsanomattomat ja kauhtuneet housut, joissa kaksi reikää polvessa: 7e!

Arvanet varmaan, mikä merkki?
Täälläpäin yhdellä kirpulla on jo kuukausitolkulla (ellei liki vuoden?) roikkunut ihan järisyttävän kulahtaneita paitoja hintaan 15+ euroa (tms).

Ja kaikkihan me tiedämme, mitä merkkiä ne tyypillisine haalistumineen (jotka siis on hyvä juttu, merkki siitä ettei oo käytetty myrkkyjä!) ovat.

Täälläpäin yhdellä kirpulla on jo kuukausitolkulla (ellei liki vuoden?) roikkunut ihan järisyttävän kulahtaneita paitoja hintaan 15+ euroa (tms).

Ja kaikkihan me tiedämme, mitä merkkiä ne tyypillisine haalistumineen (jotka siis on hyvä juttu, merkki siitä ettei oo käytetty myrkkyjä!) ovat.
meidän ainut miikkaribody on nyt kans merkille tyypillisesti haalistunut ja pesunukkainen, ihan ekan pesun jälkeen! Mutta hei, ei se mitään, voin vieläkin pyytää siitä 25e, kun se on vanhempaa mallistoo :)

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä