"vieras"
Omistan neljä me&i vaatetta ja tykkään niistä, mutta jotenkin hävettää käyttää niitä. Pelkään, että luullaan minun olevan niitä hurahtaneita.
Korotusautomaatti?Alkuperäinen kirjoittaja mitämitä??;27264790:Voisko joku ystävällisesti valaista, että miten tuo hinta on pompsahtanut 65 eurosta 140 euroon? Tuota näkee tosi paljon huutiksessa. Ei kai kukaan törppö korota 75 eurolla, jos minimikorotus on 5 e..?
Tai sitten joku on vähän käyny huutelemassa kaverinsa peittoa, että saa kaveri kovemman hinnan. Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27264809:Korotusautomaatti?
No sitten onkin jo turhaa edes mennä kutsuille, kaikki koot (jos nyt aioit edes mitään tilata) on jo loppu parhaimmista vaatteista!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27264836:Innoissani tosin katoin kuukauden väärin...pääsenki vasta ens kuussa kutsuille :/
Mä en kehdannut ostaa yhtä pipoa lapsille ja itselleni kutsuilta, koska se oli a) kallis ja b) koska pelkään leimautuvani hulluksi miikkari-mammaksi, vaikka kyseinen pipo muuten nätti olikin. Oikeasti musta on jo noloa käyttää noita me&i-rytkyjä, kun noita "vähän erilaisempia" on ainakin meidän kulmilla joka toisella. H&M:ääkin tietty on, mutta kun sitä ei ostetakaan siinä tarkoituksessa että vähän erottauduttais muista paremmuudella.Mä tunnustan, etten kehdannut pukea vauvalle miikkareita, kun mentiin lapsimessuille. Laitoin KappAhlia.
Ikinä en varmaan kehtais pukea muksulle jotain miikkarisiiliä päästä varpaisiin, ja torkkupeitto samaa sarjaa :snotty:
Samaa mietin Jos onkin viimeinen huutaja tullut vähän katumapäälle.. mutta huuto sulkeutui jo.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27263692:Pitääkin olla kytiksellä, kun se peitto sulkeutuu, tuleeko siitä kilpahuudantaa. Aatelkaa, jos se tällä hetkellä johdos oleva on kädet kyynerpäitä myöten ristis, ja toivoo, että tulispa vielä yks huuto, tai miten tän 250e PEITON selittää ukolle?
Sen hurahduksen jälkeen saattaa olo olla, kun helluntailaisten telttakokouksessa, samanlaisessa hurmoksessa vaan tilaa miikkarii!!!!Minä tulen kertomaan tänne miten minun lauantain Miikkarikutsuneitsyys sitten meni. Hurahdinko vai jätinkö ostamatta
Täälläpäin yhdellä kirpulla on jo kuukausitolkulla (ellei liki vuoden?) roikkunut ihan järisyttävän kulahtaneita paitoja hintaan 15+ euroa (tms).Kirppikseltä tänään bomgattu: mustat, mitäänsanomattomat ja kauhtuneet housut, joissa kaksi reikää polvessa: 7e!
Arvanet varmaan, mikä merkki?
Ihan tuolla "pääkallonpaikalla" myytiin tuunaukseen, valkoisiksi polvista kuluneita velourihousuja, 15e!!!!! ! Ei mulla muuta.Kirppikseltä tänään bomgattu: mustat, mitäänsanomattomat ja kauhtuneet housut, joissa kaksi reikää polvessa: 7e!
Arvanet varmaan, mikä merkki?
meidän ainut miikkaribody on nyt kans merkille tyypillisesti haalistunut ja pesunukkainen, ihan ekan pesun jälkeen! Mutta hei, ei se mitään, voin vieläkin pyytää siitä 25e, kun se on vanhempaa mallistooTäälläpäin yhdellä kirpulla on jo kuukausitolkulla (ellei liki vuoden?) roikkunut ihan järisyttävän kulahtaneita paitoja hintaan 15+ euroa (tms).
Ja kaikkihan me tiedämme, mitä merkkiä ne tyypillisine haalistumineen (jotka siis on hyvä juttu, merkki siitä ettei oo käytetty myrkkyjä!) ovat.