Madventures-Riku viidettä kertaa peppuleikaukseen

Olemisen riemu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
4 089
0
36
Hämärän rajamailla
Kotimainen matkailuohjelma Madventures menestyi jälleen eilen Kultainen TV -gaalassa, kun ohjelma valittiin katsojien toimesta parhaaksi televisio-ohjelmaksi ja ohjelman toinen juontaja Riku Rantala valittiin vuoden miesesiintyjäksi.

Rantala paljasti samalla myös omia ja ohjelmansa kuulumisia.

- Nyt alamme kirjoittaa toista Madventures-kirjaa. Takapuoleni on ihan rikki ja se leikataan pian viidettä kertaa Papua-Uudessa-Guineassa saamani pöpön takia. Joten makaan sängyssä ja sanelen, kun Tunna kirjoittaa, Rantala kertoi Ilta-Sanomille.

Vuoden naisesiintyjäksi KultainenTV-gaalassa äänestettiin katsojien toimesta Big Brother -ohjelman emäntä Vappu Pimiä. muita palkittuja olivat muiden muassa Paras draama Helppo elämä, Paras komedia Ihmebantu ja Paras keskusteluohjelma Mansikkapaikka.
http://www.stara.fi/2010/01/11/madventures-riku-viidetta-kertaa-peppuleikaukseen/

Tiedän että olen utelias :ashamed: . Mutta mikä ihme pöpö voi olla kysessä ja leikataanko suolta vai mitä? Utelen jos joku tietää...
Ja anteeksi, hävettää että kiinnostaa jonkun perse näin paljon :xmas: .

Jaa, enpä tiedä mikä sitä peppua vaivaa.

Mutta asiasta toiseen. Olipa Krisse hyvin pettyneen näköiinen siinä gaalassa kun Vappu julistettiin voittajaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Mutta asiasta toiseen. Olipa Krisse hyvin pettyneen näköiinen siinä gaalassa kun Vappu julistettiin voittajaksi.

Minä luulen, että se kuului ihan siihen Krisse-rooliin jota vetää.

Alkuperäinen kirjoittaja all day long:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Minä luulen, että se kuului ihan siihen Krisse-rooliin jota vetää.

Tuli se mullekin mieleeni, mutta oli se tosi reppanan näköinen. :D

Todennäköisesti sillä on paise persuksessa, niillä on taipumus uusia. Ne leikataan pois, ja sitten siihen kohdalle jää sellainen kuoppa/haava mitä täytyy hoitaa pitkään ja hartaasti...

Jostain olen lukenut, että paise sillä Rikulla siellä on. Muinaisella exälläni oli sama (todellakin toistuva) vaiva, ja jouduinkin sitä leikkaushaavaa puhdistamaan eräiden pyhien aikaan, kun sairaalat olivat haavahuollon osalta kiinni. Sepä vasta romanttista ja ihanaa olikin!

Ja Krissen synkistelyt menivät ihan roolin piikkiin, ei voi olla kovin vaikea päätellä...

sitä haastateltiin joskus radiossa ja joku pöpöhän sille tuli, sillä on kirjaimellisesti kuulemma 2 persereikää josta tulee paskaa.. näin itse sanoi..olikohan radio rockissa se haastattelu.. voi löytyä vielä jostain arkistosta.

Alkuperäinen kirjoittaja pöpö:
sitä haastateltiin joskus radiossa ja joku pöpöhän sille tuli, sillä on kirjaimellisesti kuulemma 2 persereikää josta tulee paskaa.. näin itse sanoi..olikohan radio rockissa se haastattelu.. voi löytyä vielä jostain arkistosta.

kuulostaa mielenkmiintoiseltya

Yhteistyössä