Osallistuin viime syksynä yhteen projektiin, jossa valokuvausta opiskeleva nuori nainen haki malleja aiheesta "uskonto ja ihminen". Sain kuvasarjasta muutaman kuvan omaan käyttööni. Ei onnistuisi mun valokuvaustaidoillani moinen kuvaHIENO kuva! :flower:
No, tavallaan alastomuus/luonnollisuus voisi sopia tunnelmaan. Silti se nakuilu ei veisi kuvassa eturiviä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26008413:Nakuna voisi olla hienompi
Jos mää laittasin nakukuvan ittestäni niin palsta sekoaisi ja modet kiittäisivät eroottisesta kuvasta vuoden bannillaNo, tavallaan alastomuus/luonnollisuus voisi sopia tunnelmaan. Silti se nakuilu ei veisi kuvassa eturiviä.
Tuo kuva on otettu viime syksynä ja mielestäni läskini sopivat paremmin talveen.No, tavallaan alastomuus/luonnollisuus voisi sopia tunnelmaan. Silti se nakuilu ei veisi kuvassa eturiviä.
Niin, kateellisuus saa aikaan ikävää jälkeäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26008482:Jos mää laittasin nakukuvan ittestäni niin palsta sekoaisi ja modet kiittäisivät eroottisesta kuvasta vuoden bannilla
kröhöm.. son työhuonenarikan kuvissa kauhee siivo taustalla
Sou? Vaikka olisi Jeesuksen työhuone, niin voisit lopettaa tuon kameralle muikistelun ja laittaa allit heilumaan!!kröhöm.. son työhuone
Näkisitpä mun työhuoneenAlkuperäinen kirjoittaja Määrään;26008756:Sou? Vaikka olisi Jeesuksen työhuone, niin voisit lopettaa tuon kameralle muikistelun ja laittaa allit heilumaan!!
no jos nuin kovasti häirittee niin tule ite. minua tuo siivo tuossa takana haittaa yhtään joka ilta tuon laitan ojennukseen, hankala tehä isompia verhoiluja tai mutia korjauksia jos pittää olla kaiken tip top kokoajan.. pyh! ps eikä mulla ole allejaAlkuperäinen kirjoittaja Määrään;26008756:Sou? Vaikka olisi Jeesuksen työhuone, niin voisit lopettaa tuon kameralle muikistelun ja laittaa allit heilumaan!!
Ei kiitos... Kuvat oranssista keittiöstäsi ja muiden huoneiden likaisista sävyistä ovat jo syöpyneet ikiajoiksi verkkokalvoilleniAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26008759:Näkisitpä mun työhuoneen
:O samalla "pelottava" ja suloinen?Iltaa t: Maikki
Luttana :heart:Iltaa t: Maikki
Kantsis zekkaa taustat!
Mulla on aivan kamala mammuttikuume ja katkeraa ajatella, että meille ei enää toista mammuttia tule :'(
Kaunis naama piilossa...
Sieltähän niitä löytyy nikillä, vaikkas kuin paljon.