Maanantain kuvapinoa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26008482:
Jos mää laittasin nakukuvan ittestäni niin palsta sekoaisi ja modet kiittäisivät eroottisesta kuvasta vuoden bannilla
Anna palaa! :attn:

Et kai halua saada palstalla mainetta mammanpoikana, joka ei uskaltanut laittaa nakukuvaansa, koska pelkäsi saavansa moderaattoreilta 365 päivän mittaisen bannin?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26014916:
Mulla on aivan kamala mammuttikuume ja katkeraa ajatella, että meille ei enää toista mammuttia tule :'(
:( Osaan aavistella miltä siusta tuntuu. Mie en osais elää ilman noita ja pahaa tekee jo ajatellakin, et jokunen vuosi eteenpäin, ni lauma harventuu. Mie haluisin pennun taloon ja yhtä meille jo tarjottiinkin, mut nyt opiskelut vie aikaa, et ei riittäis aika uuden pennun kouluttamiselle. Mutta ehkä sitten joskus on sen aika. Toivottavasti ennenkuin viimeinenkin on eläkkeellä, että kerkiää saaha hyvää koulutusapua.

Keittiönoita
Keittiönoidan kuva on kyllä mieletön. Ihanko oikeasti tuo lintu tuli noin lähelle? Miten sä sen teit?
Ihan oikeasti. Seisoin paikoillani tarpeeksi kauan ja ajatuksissani keskittyneesti kutsuin lintuja luokseni. Tuo lintu kierteli monta kertaa ympärilläni ja kävi istumassa pariin otteeseen olkapäällänikin, mutta valokuvaaja oli alussa liian hidas. Ja jos mä sanoin kuvaajalle "nyt", niin lintu lensi heti tiehensä. Lopulta kuvaajakin oppi tunnistamaan tuon linnun käytöstä ja sai otettua kuvan. Useampi tunti kuvan saamiseen kuitenkin meni.

Keittiönoita
:( Osaan aavistella miltä siusta tuntuu. Mie en osais elää ilman noita ja pahaa tekee jo ajatellakin, et jokunen vuosi eteenpäin, ni lauma harventuu. Mie haluisin pennun taloon ja yhtä meille jo tarjottiinkin, mut nyt opiskelut vie aikaa, et ei riittäis aika uuden pennun kouluttamiselle. Mutta ehkä sitten joskus on sen aika. Toivottavasti ennenkuin viimeinenkin on eläkkeellä, että kerkiää saaha hyvää koulutusapua.
Jos mä olisin 10 vuotta nuorempi, niin ottaisin vielä malamuutin. Mutta mä pelkään, että musta ei päälle 60-vuotiaana olisi enää malamuutin ulkoiluttajaksi. Tai siis en pystyisi silloin tarjoamaan enää koiralle riittävästi liikuntaa. Puudeli eli yli 15-vuotiaaksi ja mä olen jo 50, niin ei uskalla enää. Mulla kun on tämä nivelreumakin, niin seuraavan 15 vuoden aikana voi liikkumiskyvyssäni tapahtua vaikka mitä.

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";26018494]TUlee mieleen se Yksin kotona -leffa, missä on se puluja ruokkiva mummeli Nykin keskuspuistossa :)[/QUOTE]
Mä jotenkin pystyn samaistumaan siihen mummeliin :D Pasilan asemalla joskus odotan junaa ja siihen tulee aina puluja ympärilleni. Mä juttelen niille junaa odotellessani, vaikka kanssaihmiset katsovatkin joskus ihmetellen :D Onneksi yksinpuhuminen ei ole enää niin kummallista, kun moni pälättää kaikenlaista ääneen kaduilla kulkiessaan (kännykän nappikuuloke korvassaan).

Yhteistyössä