Mie se täällä taas olen päässyt asettumaan koneen ääreen viettämään tätä omaa laatu aikaa itseni kanssa Mies on kalalla ja tulee ties millon aamuyöstä?? Matias nukkuu ja isommat touhuilee omiaan..
Joo niin on sää täällä meilläki komia. Eilen vielä sateli ja tuossa aamupäivästä oli puolipilvistä vaan nyt on oikeinki komia keli, just semmonen että tekis mieli lähtiä pyöräilemään. Vaan jää nyt sit tältä iltaa kun mies siellä mettässä.
Mansikoita tuossa laitoin pakkaseen, lissää pitäis vielä ens viikolla ostaa. Parempiin suihin kun suhahtaa hyvin nopeaa
Pakastin vaan ois nyt meille hommattava, tuo nykynen on niin ärsyttävän pieni. Tämmönen 5 henkinen perhe nyt kuites tarvis vähän enempi tuota pakastus tilaa, entä vain tuo mikä jääkaapin yhteydessä on.
Joo-o ja se kouluun menoki lähestyy. Esikoinen jo tässä surkutellu että ku kesä jo meni. Keskimmäinen taas oottaa innolla koulun alkua, se on vielä sitä ekaluokkalaisen intoa
Toivottavasti into säilyy mahollisimman pitkään. Oon mie yrittäny tuota poikaaki innostaa että sitten ku sitä koulu käy niin voipi sitten opiskella vaikka rallikuskin ammatin. Hää ku tahtoo joko tv-kokiksi taikka rallikuskiksi
On jätkällä tavotteet kohallaan
Vaan tosiaan sais olla vielä tuon elokuun lommaa. Kesäkuu ku on melkein aina kylmä niin ei haittais yhtään vaikka koulua olis sinne puoleen välliin ja sitten vasta tosiaan syyskuussa alkais koulut niinku ennen vanhaan. Nimittäin näyttäis taas tulevan nämä helteet tähän loppu kesään ja kyllähän se harmittaa istua koulussa ku ulkona täys kesä! Miehelläki alkaa työt maanantaina, onneks menee iltaan ni perjantai sentään vapaa. Vaan kyllähän tuolla näytti vituttavan ku näin komeita kelejä luvannu! Ens kesäksi meinaski ottaa myösemmän loma jakson, jos sillon siunaantuis näitä kelejä paremmin..
Juu.. mitäs sitä sitten..
Joo Fairylla mie liat aina otan pois. Porkkanaki lähtee suht hyvin ku heti pessee ja öljytki lähtee. Mies nuitten autojen ja muitten konneitten kans värkkää, Fairylla lähtee käsistäki lika ku lika.
Ruokien maistelusta oletta myös puhuneet. No mie olen tehny niin että eka maisteltiin niitä perusmakuja semmoset 3 pv. kerrallaan/yx maku ja sit niitä sit sekotellu. Nyt kun nuita makuja jo kertyny useempia sekoittelen niitä keskenään. esim. pottuporkkanamaissi+aprikoosi.. tai pottuparsakaali+omenapäärynä.. tai porkkana+aprikoosi.. variaatioitahan on rajattomasti, oman mielen mukaan niitä sit miksailee. Tänään esim. Matias söi aamupäivästä pottuporkkanamaissia puoli purkkia ja saman verran aprikoosiomenaa ja palan painikkeeksi tuttelia n. 60ml. Sit ilta päivällä söi loput tosta aprikoosiomenasta ja lisäksi meni vielä omenapäärynää + tuttelia n.80ml. 2 kertaa päivässä siis annan sosetta ja muulloin tuttelia. Tissiä lupsutellaan yöllä ja aamulla.
Kääntyilyä harrastetaan myös täällä :wave: Voi hyväpäivää mitkä raivarit jätkä vetää kun ei siinä mahallaan jaksa enää olla! Mie käännän sen selälteen ja sekunnin päästä se on taas masullaan mesoomassa
Sama homma sit yöllä. Tuon tuosta saa olla kääntämässä takasin selälteen ku ihan väen vängellä pitää ittensä vääntää nukkuessaanki masulteen ja siitä sit herää ku ei tutti oo enää suussa ja kauhee ähinä. Nytki oon jo pariin otteeseen sen käyny kääntämässä. Kumma vaan että ei enää muista miten kaatua. Aikasemminha sen hoiti maanvetovoima ja huono tasapaino. Nyt vaan jätkä jurrottaa siinä mahallaan ja möykkää. Sentäs nukkuessaan se osaa päätänsä leputtaa tyynyllä. Mut kaippa se kohta luonnistuu sekki
Mitäs mun sitten piti jutskata..? ÄD.. ÄD..
Nii tosta kylpylästä. No panneepi lapselle sen uimavaipan ni sit jos sattuu tulemaan se kikara ni siihen se sit jää. Pissahan jokatapauksessa menee sinne veteen, oli vaippa tai ei.
Marmeladi ja isot muksut *kattoo tv:tä* ja Matias *taisteilee unissaan pinniksessä*
p.s. niin nythän mää muistin!
Mama-L.. onnittelut hyvistä yö unista! Kantsii tosiaan siirtää sinne pinnikseen niin on enempi tilaa siellä meuhkata