Moiks,
laitan vaan merkkiä mihin asti oon lukenu. Aika hiljaista on ollu, kaikki taitaa olla jussiriennoissa. Meillä meni juhannus tosi lepposasti miehen vanhempien mökillä, missä oli muutakin sukua paljon. Telma oli taas oikein huomion keskipisteenä - ja osas kyllä ottaa siitä kaiken irti! Viihdyttäjiä riitti mukavasti, ja vaunujen työntelijä-ehdokkaita, me otettiin Tuomon kanssa molempina päivinä kunnon päikkärit - luxusta!
Kotiin kun tultiin niin käytiin kaupan kautta purkilliset peruna-porkkana ja maissivelliä vähän yöunta parantamaan... Maissivellillä aloteltiin, lusikalla suostui jonnin verran ottamaan, kun pullo on edelleen Telman perivihollinen. Mutta eipä ollu muutosta, meni jopa pahemmin yö ku normaalisti, ainakin 6 kertaa heräsin syöttämään... Liekkö ois masua kiusannu velli. Joten kokeilut jätetään meillä nyt toistaiseksi. Onneks miehellä on nyt keskiviikkoon asti vapaa ja sit koko heinäkuu et saan päivisin nukkua jos yöt jatkuu samaa rataa.
bellona, meillä on iltanukutuskitinät helpottunu huomattavasti, kun ollaan alettu nukuttaa ekaks yöunipätkäks typykkä vaunuihin. Ei oo tarvinnu kanniskella enää yhtään, sit kun vaikuttaa väsyneeltä niin lykätään vaan vaunuihin ja vähän aikaa heijausta. Sit ekan syötön jälkeen siirrän aina kehtoon. Meillä on auttanu myös pikkutorkut n. tuntia ennen varsinaisia yöunia, ne on yleensä sen 30min. Sitä pidempää ei kannata antaa nukkua. Mut sillä menee se pahin kätinä ainakin meillä ohi... Mutta tiiän tosissaan ton tunteen miten harmittaa kun toinen taistelee vaan unta vastaan vaikka selvästi väsyttää. Ei oo mun mielestä lainkaan loogista! Toisaalta, mikäpä tuon pienen ihmisen elämässä vielä tässä vaiheessa olis ennakoitavaa tai loogista pidemmän päälle, taitaa muuttua tavat ja traditiot vielä moneen kertaan ja toivottavasti vähäks aikaa ehtis yöunet tasaantua ennen hammasrallia... Harmitti eilen hirveesti ku olin niin varma et se velli auttaa, mut ei se sit vissiin nälästä ollukkaan kiinni. Hyvä silti että maito riittää.
me6, Malta on aivan ihana paikka! Oi teitä onnellisia kun siellä ootte. Olin ite -03 kielikurssilla ja tuli koluttua varsinkin
St. Juliansin yöelämä moneen kertaan läpi. Teillä tosin taitaa olla pääasiassa jotain muuta ohjelmaa
Käykääpä tarkastamassa
Golden Beach, upea upea hiekkaranta kun muuten aika kallioista siellä.
Jaha, neitin iltapesut, pusut ja tissuttelut odottaa!
terkuin mama-L & Telma 3kk 3pv