Nytpäs on sen verta aikaa että joudan tänne jopa jotain kommenttiakin pistämään. Kauhiasti on juttua taas tullut, enkä suurinta osaa ole vielä joutanut lukemaan.. mutta kommentoin sen minkä jo olen lukenut.
Kiitoksia onnitteluista Kihloihin ollaan menty jo vuonna -97.. ja monta mutkaa tuossa matkan varrella on ollut.. nyt sitten tuossa ajattelimma jotta Juhannus häät piämmä
On hieman sanoisinko haipakkaa pitänyt kun nuita juttuja tässä ollaan järkätty! Viime viikon tiistaina hajin paperit maistraatista ja keskiviikkona ne palautettiin ja nyt torstaina on sitten siviilivihkiminen. Huomenna ois tarkotus sormukset hakea. Ja kukaan ei tiedä mitään.. B) Ihan hys hys meiningillä siis mennään
Ja ekat menkatkin alkoi viikko sitten tiistaina. Oli ihan hassua huomata moinen asia kun eivät ole mulla riesana olleet moneen vuoteen. Tässä nyt vielä vähän jotain vuotoa päällä, kun innostuttiin miehen kans eilen vähän "touhuileen"
Synttäreitä juhlittiin tuolla kylillä ja eilen oli sitten kyllä elämää suurempi krapula! Voi juma sentään mikä olo mulla oli! Mieku hieman innostuin ottamaan pullon jos toisenkin hyvässä seurassa.. Mummi oli täällä muksujen kanssa ja Matias oli oikein reippaasti pullosta juonu tissimaidon. Onneks sain tuonne pakkaseen lypsettyä sitä useamman pussin, ei meinaan enää herra huoli NAN korviketta vaikka sitä on aina aikasemmin juonut. Kovin olikin sitten aamulla loukkaantunut kun isukki moista myrkkyä toiselle tarjosi
Sitten Galluppiin vastaan minäkin. Kehtaa tarkottaa täällä meillä sekä sitä että ei viitsi ja sitä että ei jaksa. Elikkä riippuen asia yhteydestä.
Harrastuksia ei tällä hetkellä ole. Ihan hyvin tuota ohjelmaa riittää näitten 3 apinan kanssa ja tuo kissa tietenki tähän päälle ja mies. Joskus käväsen heittämässä pika spurtit pyörällä sikäli mikäli jaksan. Syksyllä viimeistään suuntaan jonkin sortin jumppaan.
Ja kotiparturia on taas leikitty Väriä on taas päässä ja etu tukkaa raksittu. Kummassa piristää tuommoset pienetkin muutokset B)
enne.. mää kans ihmettelin että mikä vidu mulla on? niin ne menkathan ne oli sieltä tulossa
Emmä ollukkaan vainoharhanen.. vielä
Riksu.. noi peräpukamat on niin.. perseestä.. Mulla ne oli vaivana suoraan synnytyksen jälkeen ja nyt jos vähänkään tuntuu että kovaks mahan vetää otan heti parit pillerit niin ei tarvi pelätä että pukamat uusis. Se on nimittäin tuskaa niitten kans elo..:headwall:
Jahas ja sitten 3kk neuvola kuulumisia. Kivasti oli taas poika kasvanu. Tissimaito tuntuu vielä riittävän vallan mainiosti, totesi lääkärikin.
Ite kyllä ajattelin jo aloittaa potun maistamisen.
*paino 6655 (6065 kk sitten)
*pituus 63.7 (61.1 kk sitten)
*pään ymp. 41.5 (39.9 kk sitten)
Rokotus annettiin ja hieman sitä sitten jälkikäteen protestoi. Lääkärin luona käynti oli läpihuuto juttu, poika oli nii mahottoman väsyny kun unet jäi kesken ja riisuttiin ja puettiin ja riisuttiin ja puettiin. Eihän kenenkään hermot sellasta kestä. Lääkäri naureskeli vaan että on hyvät keuhkot pojalla
Korvatkin oli erittäin puhtaat ja kysyi vain että reagoiko ääniin ja että ootellaan lähetettä sinne korvapolille. Pään kannatus hyvä, reipas ja jäntevä poika. Kasvu tasaista ja kehitys iän mukaista.
Nukkumisesta taas ollut puhetta. Täällä kans havaittavissa jonkinlaista levottomuutta. Liekkö syys sitten lämpimien ilmojen vaiko tuon 3kk:den rajapyykin..? Nyrkit ollu kovalla imulla jotta hampaitako tekisi? Ja silloin tällöin jalkansa huomaa ja niitä sitten ihmettelee. Kääntyä ei vielä yritä, sen sijaan kyllä jalat ja kädet vispaa ku viimestä päivää. Leluihin tarttuu ja niitä sitten kauhealla touhulla kattelee, välillä pitää ihan komentamaan ruveta
Täällä kans kovasti tykätään seisoa ja siinä sitten jaloilla vispata. Istumaan on aivan suunnaton hinku, kuka sitä nyt enää makaamaan rupeaa tässä iässä? Pysty asento on kaikista parhain. :attn:
Joo-o.. ja jussina sitten vissiin suunnataan anoppilaan.. lasten toive..
Marmeladi & Matias 3kk