Huomenta kaikille :wave:
Meillä on taas vaihe, kun ei nukuta kunnolla päikkäreitä ja sit ollaan koko ajan väsyneitä, eli misään ei viihdytä yksin. Tänne kirjottaminen siis haastavampaa, mut nyt jotain pikasta kommentointii
Meillä onneks nyt on yöt helpottamaan päin (kop, kop, kop). Ei enää joudu itekään oleen muutaman tunnin unilla, vaan 7-9h saa nukkua muutamilla syötöillä. Jonkun verran myös kähkännyt, mut taitaa kuuluu tosiaan tähän ikään toi yölevottomuus. Varmaan kun liikutaan enemmän päivisin ym. ja ollaan muutenkin tarkkaavaisempia niin vaikuttaa myös öihin ja uniin. Kurjaa vaan ku itellä nyt iski flunssa ja sen takia vähän kuitti :/
"Ihanaa" et jollain muullakin
pieni ruokanen lapsi, tai ettei viel mee. Me ollaan nyt reilu kolme viikkoo maisteltu ja täl hetkel päiväl menee noin kaks teelusikallista kasvista, iltapäivällä saman verran hedelmää ja illalla 20-60ml velliä. Ja siis, kyl hän syö ihan ok, mut noiden määrien jälkeen on vaan täynnä :O Viimiset "lusikalliset" menee jo heikommin ja muutaman tunnin ihan tyytyväinen. Syö muutenkin jopa tissiä vähän.. Ei ees jaksa syödä sitäkään tyhjäks, ku jokin aika sit meni viel molemmat tissit..
Tintti: Whaaat? Reikä? päähän?
Koirat: oon kans vähän samoilla linjoilla ton suhtautumisen kans, et ikinä ei voi 100% luottaa, mut omaani luotan 99% varmuudella. Tunnen sen ku omat taskuni.
LD: Toi on tosiaan väärin.. Ja mä hei kuulin (asiasta hieman toiseen) just jutun, et jollain oli lapsi kakannu kuus kertaa päivän aikana ja äippä oli heti tienny, et tekee hampaita. Et kai ne sit voi olla yhteydessä, kakka ja hampaat
No tuliko? Siis hampaita
Vauva rakastaa koiraa (ja kissaa) ja meillä kans tukistetaan niin kovin ku mahdollista. Koira parka välil ihan helisemässä, ku en millään ehdi aina estään. Äiti parka myös helisemässä, ku ollaan tukassa ja poskissa ja kaulanahassa ja ja.. kaikessa kiinni. Mulla on tosi usein ihan raapuja naamassa, vaik leikkaan kynsiä jatkuvasti, ne on silti super terävät.
"Rapsuttelua" myös tehään.
Yks mikä näil on must tosi hauskanen, on toi ns. "tekonauru". Tiiätte varmaan mitä tarkotan, sellanen syvältä kurkusta tuleva. Kikatellaan isomman kanssa sitä aina ihan hulluna
Ihanaa muutenkin ku näil on jo "huumorintajua", et naureskellaan ilmeille ym. Meil varsinkin on nyt ollu sellasta havaittavissa, et jos tosi väsyny, kaikki on hauskaa
Vettä oon antanu kasvissoseen kanssa lähinnä sen takia, ku sen vissiin pitäs kans auttaa ummetukseen. Tai siis ennaltaehkäsevästi aattelin, ku aloteltiin, ettei tulis ummetuksii. Vaikka mekin siis pääsääntösesti vielä tissitellään. En tiiä onko ollu mitään merkitystä, mut ei viel oo ummella ollu. Meiän neiti on yleensä kakkinu 2-3 kertaa päivässä, mut täl hetkel noin joka toinen päivä, mikä varmaan johtuu noist onnettomista ruokamääristä. Miten sitä mitään voi uloskaan tulla, ku mitään ei mee sisällekään
Tuntuu, et oli miljoona asiaa, mut nyt en muista muuta. Tuun sit taas jos tulee mieleen, ja jos vaan ehin
Mukavaa päivää kaikille! Tosin sateista.. Mut näyttääpähän kämppäkin siistimmältä, ku on hämärää