Kaana koskeeko tuo tarjous kaikkia Prismoja vai jollain tietyllä alueella vaan?
Mä en meinaa tuollaista tarjousta huomannut meidän s-bonus lehdessä..:ashamed:
Mä meen kyllä het ens viikolla tuollaiset lenkkarit ostamaan jos ne täällä keski-suomessakin tarjouksessa on!
Niin moikka kaikille pitkästä aikaa :wave: En ole aikoihin kirjoittanut tänne palstalle. Olen ollut vaan tuolla suljetulla, kun siellä on niin paljon parempi yhteishenki. Siellä ei väännetä turhista asioista ja jokainen on saanut olla tunteineen ja mielipiteineen just sellainen kuin onkin. Sieltä puuttuu kokonaan tälläinen ala-aste meininki mikä täällä on vallinnut jo odotusajasta lähtien.
Jospa tämäkin palsta nyt menisi parempaan suuntaan ja turha pilkun *piip piip* ja muut turhat kärhämät ois taakse jäänyttä aikaa!
Ainakin nyt mitä olen lukenut niin muutaman viime päivän ajalta tämä suunta vaikuttaisi oikein hyvältä...
Mykkäkoulu olen onnettoman huono sellaisessa! Muutaman tunnin, max jaksan mykkäillä ja sitte on jo pakko puhua.
Nöf tervetuloa mukaan minunkin puolesta!
Miehen apu Mies auttaa parhaansa mukaan. Täysimetyksellä mennään vielä joten melkolailla vauvan hoito on mun vastuulla. Mies onneks tekee sit kiitettävästi kotitöitä ja auttaa isompien lasten kanssa. Joten en voi miehestä valittaa.
Ainoa mitä olen vauvasta ollut erossa on puoli tuntia, kun kävin kaupassa. Sen aikaa mies pärjäs hyvin, mutta hätä ois kuulemma iskenyt jos vauvalle ois nälkä tullu.
Tuttia ja tuttipulloa meillä ei syödä ollenkaan. Tutti ei kelpaa ja tuttipulloa en ole edes mallannut.
Kakassa meillä on ryynejä. Kakkaa tulee n. 2-3 kertaa vuorokaudessa.
D-vitamiinista meillä on käytössä Gefilus+d3 tipat. Näyttäis sopivan meidän pikku miehelle oikein hyvin. Suosittelen niitä muillekkin!
Kylvyssä meillä käydään 1-2 kertaa viikossa. Neuvolasta noin suosittelivat ettei iho liikaa kuiva.
Kovasti tykkää kylvyssä olla! :heart: Aamuisin pestään kädet, pylly ja kasvot. Joskus kaulapoimut jos tarve on.
Karstaa on ja siihen olen laittanut vauvaöljyä ja sit harjannut sillä äitiyspakkauksessa olleella harjalla. Nyt on karsta hyvin vähentynyt.
Täytyypä yrittää nyt kirjoittaa tännekkin edes välillä jotain.
Aikalailla nämä päivät kyllä menee perheen parissa...
Tiitulipiituli ja pieni mies 11vko 4pvä