Mahanympäryksestä: esikoisen aikaan oli melki viimesillään aika tasan 100cm, nyt ehkä joku viikko sitten mittasin 119
vähän isompi
kätilö/lääkärigalluppiin... kyl mä päästäsin varmaa yhen harjottelijan kattoo synnytystä, jos esim harjottelija kulkis lääkärin kanssa, mutten mä suostuis kuitenkaa jos tyyliin kymmene kätilöharjottelijaa olis yhtäaikaa kyttäämässä mun ponnistusvaihetta..
bellona: Ippu perusti maalisvauvoille oman pinon, mutten oo käyny siellä vielä kurkkimassa.. taitavat jo vauvan saaneet olla siellä kotona nyyttejänsä kanssa niin kiireisiä, ettei enää koneella kerkee istuskelee näin ahkeraan kun me vielä mahojemme kans
saa nähä kui itelle käy kun tää meijän pikkunen joskus päättää syntyä..
eilen kävin neuvolassa, ei mitään ihmeitä.. oma neuvolatäti oli lomalla ja nyt sijainen.. sellanen ihan ok vanhempi rouvashenkilö... rutiinitarkastukset teki ja sit saatii lähtee..
puol tuntia se sai aikaa silti kuluu, vaikka musta tuntu et ei siellä mitää tapahtunu..
kun se alko kuuntelee sydänääniä ja mä kiskoin paidan ylös nii tokas vaan, et "oot vähän kyljistä revenny" no aijaa!! ihan kun en olis ite huomannu!!!!! :kieh:
ja mitä sitten.. jonku verran on arpia justii kylkiin tullu, muttei mun mielestä mitenkää hirmu paljo, nii alko oikei ottaa päähä ku piti mainita..
ja sit mun piti vielä sanoo sille että kirjotaks tähä neuvolakorttiin mitää... meinas unohtaa senki...
no joo...
isäntä jäi sitten eilen viikon sairaslomalle, jalassa jännetuppitulehus.. mitenköhän sitä osaa tän oman elämän rytmittää kun se tuossa nyt pyörii päivälläki.. meinaa sairasloman jälkee sillä jatkuu suoraan viime vuoden kesäloma (2vko) ja sit talviloma (1vko)..
ja jos vielä jaksaa kotona olla, nii pitää sit isyysloman siihen perään...
vähän kyl veikkaan, et se siirtyy tuonne kesälle... kuhan tää kk jaksellaan toisiamme katella
nyt pitäis lähtee syömää jotai... kaveri tulee poikansa kanssa käymää parin tunnin päästä, jos sitä jotai herkkua hakis ennen sitä kahvin kans
äiskä äiskä ja masuvauva 38+0 (H-hetki lähenee
)