Huomenta!
Siirin kanssa oltu kuudesta hereillä, nyt vasta nukahti uusille unille. Mulla kampaaja yhdeksältä - leikkaus ja väri, ihanaa! Laitan taas helpot kesähiukset, jotka mulla kyllä on yleensä ympäri vuoden
Nyt kevään ollu edes vähän pidempi, kun pääs venähtämään korvallisetkin loppuraskaudesta ja Siirin ekan kuukauden aikana.
Kääntymistä ei meillä harrasteta, yhden kerran vahingossa kääntynyt vatsalta selälleen reilun 2 kk iässä. Köllöttelee, potkii ja huitoo toistaiseksi tyytyväisenä selällään lattialla ollessan. Siiri ei edelleenkään viihdy mahallaan kuin muutamia minuutteja kerrallaan.
Housuvaippoja ei ole kokeiltu, kun typy ei vielä niin iso ole. Pampersin 2-koko edelleen hyväksi havaittu.
Kestovaippoja pitäis pikkuhiljaa tilata isompaa kokoa, kun meillä ollu käytössä nuo Imse Vimset ja rupeavat olemaan aika pieniä. Osaisko joku suositella jotain mallia meidän pienelle, sirolle prinsessalle? En ole itse perehtynyt asiaan, joten vinkit otan mieluusti vastaan.
Helteitä pukkaa nyt koko Suomeen ja onhan se vähän hankalaa pienen kanssa näillä ilmoilla.
Iines kadehdin kyllä teidän viilennystä sisällä! Mä oon viilentänyt kämppää aamuyöllä pitämällä ovia auki ja näin toimien lämpö jäi illalla alle 25 asteen, joten ei mitään suurempaa ongelmaa vielä.
Zoe teillä kyllä hurjan kuuma - koitahan pärjätä pienen kuumakallen kanssa siellä!
Nyt suihkuun ja vähän omaa aikaa ennen kampaajalle lähtöä. Ja tietty syöttö vielä viimetingassa, jotta Siiri ja mies pärjää sen kaks ja puoli tuntia mitä reissussa menee. Tuo on meillä edelleen siinä ja siinä noin pitkä syöttöväli, joten joutuu tarkasti käyttämään ajan syöttöön just ennen lähtöä.
Niin ja tänään vielä hammaslääkäri puoliltapäivin, kääk!
Kaatjuska ja Siiri 12 vko 5 pvä