Heipsan kaikille!
Ihana tyttö sulla,
Linda. Ja mahtava tukka! Meidän Mimosalla on vain ihan vaaleaa nukkaa päässään, kauempaa näyttää kaljulta. Nyt on tosin hiukset alkaneet kasvamaan ihan kunnolla.
Kasvamisesta puheenollen, Mimosan
kynnet kasvaa ihan hurjaa tahtia! Kaksi kertaa viikossa saa napsia niitä lyhyemmiksi, ja joka kerran pelkään nipsaisevani koko sormenpään irti, vaikka suoritankin toimenpiteen Mimosan nukkuessa.
Mies ja itku: Hyvin handlaa, Mimosalla ei tosin ole ollut kuin ihan muutaman kerran sellainen itkuilta, että olis parkunu pitemmän aikaa putkeen. Nyt on alkanut kylläkin menemään niin, että vaan äiskä kelpaa hyssyttelijäksi, etenkin jos itkee väsymystään. Mulla taas on lehmän hermot, en ota paniikkia jos selkeesti näen mistä itku johtuu.
Nauraminen: Mimo on naureskellut jo muutaman viikon, sellaista hessuhopo-naurua, HÖHÖHÖHÖHIIIIH kuuluu vaan ja koko nassu on ihan sikkaralla kun iskä hauskuuttaa. Mulle nauraa usein tissittelyn lomassa.
Lempileluja on useita: Libero-kukka, leikkimaton keltainen nalle, MAM-purulelu ja mun isän tuoma Kosovo-nalle.
Meilläkin aloitettiin
kiinteät jokunen aika sitten, ihan itse järkeilin että nyt olis hyvä aika aloittaa. Aamupäivällä saa ''kunnon ruokaa'' esim. pottua, iltapäivällä sitten hedelmäsosetta. Ei ole tullut mahakipuja tai ihottumaa. Hienosti maistuu neidille kaikki kokeiltu. Maitoa menee edelleen saman verran kuin ennenkin, öisin syö 3 kertaa ja päivällä parin tunnin välein. Musta tuntuu että Mimosa kirii nyt kasvussa kiinni ikätovereitaan. 3kk-neuvolassa pituus oli 56,5cm ja paino 4160g, saas nähdä mitkä on lukemat reilun viikon päästä kun meillä on 4kk-kasvukontrolli keskussairaalassa.
Mimosan
kakka on rusehtavan keltaista, nyt vähän tujumpaakin kun kerta kiinteitä syö. Edelleen tavaraa tulee joka päivä, oliskohan neiti ollut pienen elämänsä aikana ollut päivän kakkimatta? Meillä jäi muuten nyt nuo ImseVimset ja Popolinon 3-6kg vaipat ja kuoret pieniksi, tilasin
www.kestovaippakauppa.com Fuzzy Bunz-vaippoja 10kpl, tulevat varmaan ensi viikolla. Lisäksi meillä on sitten Disanan nauhavaippoja ja villiksiä.
Marais mulla olis kanssa lippu Sonisphereen, mutta taidan myydä sen pois. En kuitenkaan voisi olla siellä koko päivää, ja jos menen vasta illalla paikan päälle katsastamaan Linkin Parkin ja Metallican, niin enhän mä pääse porttia pidemmälle kun kaikki hyvät paikat on jo viety. Tiedän, että tyttö pärjäis kotona isänsä kanssa, ja olisinhan mä kilometrin päässä kotoa jos hätä tulis, mutta mua ei oikein nappaa tyhjennellä tissejä jossain Bajamajassa. Voin vaan kuvitella, minkälainen tilanne portillakin syntyis jos menisin tuon tissipumpun kanssa sinne. 13-kesäisenä multa nimittäin takavarikoitiin portilla Tammerfesteillä avaamaton kokistölkki, kun olisin voinut kuulemma tappaa sillä jonkun
Kavreiden avaamattomat limupullot pääsivät heidän kanssaan alueelle, mun tölkkini ei.
Juhannus vietetään Mimoskan kanssa ihan vaan kotona. Anoppi olis mielellään ottanut Mimosan illaksi hoitoon, mutta koska vietän ihan mielelläni jussin kotona, jää myös Mimoska tänne mun kanssa. 99% kavereista aikoo suunnata tiensä RMJ:hin, mua ei sinne saa enää kirveelläkään. Edellisvuonna voitin kaks koko viikonlopun lippua kyseiseen tapahtumaan mutta se oli niin syvältä ja poikittain että hilpastiin sieltä jo lauantaina pois. Minäkö tylsä?
Mies menee jossain käymään, mutta ei häntäkään kuulemma kauhesti huvita rillutella.
Tulipa taas oikein romaani! AI NIIN
Hermina nauroin itseni kipeeks kun näin sieluni silmin kuinka teen pikkunen natustaa nälissään äiskän paitaa
Toivottelen jo nyt kaikille
HAUSKAA, TURVALLISTA ja LÄMMINTÄ JUHANNUSTA!!!
upupa ja Mimosa ensi viikolla 4kk