**Maalismasut 2009** maaliskuussa

Soraya, Muty ja Niinu oikein paljon onnea pienokaisista!!

Myrna tsemppiä tulevaan.

On se jännää kun maaliskuu alkaa ni alkaa sadella vauvauutisia maalismammoilta, mut niihän sen pitää mennäkin. Itse ilmottaudun Myymän, Metsalauhan, Marzan, Jadeketun ja Danjuskan kanssa viettämään täälä aikaa ehkä jopa huhtikuulle asti...
 
Srayalle ja Niinulle onnittelut ja Myrnalle tsemppiä, toivotaan että ne supparit siitä sitten kovenee. Mulla alkoi esikon synnytys juuri noin, lapsivettä hulahti reilusti ja tunnin päästä tuli lisää ja siitä sitten lähdettiin, ei nukkumaan niinkuin meinasin vaan käymään sairaalassa. Ja tosiaan syntyi rv 38 + 2, joten nää muut on menneet "yliaikaisiksi" ja odottavan aika on pitkä. Tosin esikosta ei tehty kuin yksi nlan ultra, näitä muita on ultrattu enemmän.

Tässä illasta pyyhin pölyjä ja huomenna ajattelin heittää lasten petivaatteet ulos ja vähän siivota. Jos se vauva vaikka suvaitsisi saapua loppuviikosta, niin olisi sitten juuri siivottu. :D (minäkö harrastan toiveajattelua...)

Myönnetään, että olen kade heille, joilla on jo vaavi maailmassa. :snotty: . Onnittelut heille kuitenkin :flower: :heart:

Muija ja kevätmyrsky 38 + 2
 
Hiq
Vihdoin taas palstalla B)
kuittaan vain ja onnittelen vauvautuneita samaan joukkoon liittyen. Oskari syntyi 26.2. 49cm 3180g rv38+4.
palaan huomenna kuulumisten kera kun ollaan asettauduttu ensin kodiksi kun just tultiin kotio.
-Hiq
 
onnea hirmusesti vauvan syliin saaneille!! :flower:
kumpa pääsis itekki jo lähteen synnärille...... alkaa oleen jo niin malttamaton olo ettei osaa tehdä muutako valittaa.. :ashamed: eikä lohuta yhtään ajatus et kyllä se sieltä joskus tulee, ku ei jaksais enää oottaa...
 
Oikein paljon onnea kaikille vauvelin saaneille! Kylläpä teitä on paljon!

Itse olen varautunut kyllä siihen, että pitkästi yliajalle mennään, vaikka ensi viikolla on laskettuaiaka. Viime yönä tosin näin unta synnytyksestä, tai siis siitä että menin sairaalaan mutta ei tuntunut edes siltä että vauva olisi tulossa. Varmaan merkki ettei kiirettä ole tässä:)

Viime yö meni taas vessassa juostessa ja alapää on niin kipeä että kyljen kääntäminen on tuskaa. Muutenkin eilinen ilta oli tosi vaikea. Olisi niin kiva käydä vaikka shoppailemassa mutta kun ei pääse kävelemään niin tosi vaikeaa.

Huomenna on neuvola taas. Pitää taas virittää potkuri kuntoon ja sitten loppupäivä meneekin kipujen kanssa. Mies kyllä olisi tulossa mukaan, niin ei tarvitsisi potkutella. Mutta otan hänet mielummin ajoissa töistä kotiin kuin tuonne neuvolaan. Mutta se on táas huomisen murhe se.

Lotta rv 38+6
 
myymä
Paljon onnnnnnea Hiq ja Vihvi :heart:

Vedin eilen esikoisen pulkalla lähikaupalle ja takaisin. Kävellessä alkaa olemaan hirveä paine alavatsalla ja _toosassa_.
Ja hirvittävä paine tulee myös seksin jälkeen. (Niin, mieshän jo kerran yritti laittaa seksikieltoa kun ollaan niin loppusuoralla mutta aina se lopulta ratkeaa :D )
Eli eilen on sitten kokeiltu sitäkin ässää, josko jotain tapahtuisi. yöllä tuli kyllä supistuksia jonkin verran enemmän kuin normaalisti mutta ei mitään kipeitä joten se siitä :D

myymä ja pikkuveli 37+5 :)
 
Onnea kaikille vauvautuneille :flower: :flower: :flower: :flower: Kylläpä niitä on nyt tupsahdellut.

Itselläni masusta kuului taas eilen napsuntaa. Kaveri liikkuu mahassa niin paljon, että kalvot ne natisee :LOL: . Toivottavasti ei saa reikää kalvoon ihan vielä.

Esikko oli eilen kahden viikon tauon jälkeen tarhassa ja ei meinannut illalla ruveta millään nukkumaan. Nukahti vasta 21:30, vaikka 20:00 maissa on maatemeno aika. Nukkui sentään koko yön heräämättä. Taisi hieman olla vilkas päivä, eikä tahtonut millään nukahtaa iltaunille. Tosin oli kuulemma nukkunut tarhassa pitkään. Kotona ei nuku enää päikkyjä, joten illalla nukahtamisen kanssa ei ole ongelmia. Jos nukkuu tarhassa 2-2,5 h, niin ei saada illalla nukkumaan. Pitää tarkkailla taas noita tarhan nukkumisaikoja. Jos rupeaa siellä nukkumaan pitkään, niin pitää sanoa, että tunti maksimissaan. Koska vaikuttaa liikaa yönukahtamiseen.

Jaahas tänään pitäisi mennä lounaalle ystäväni kanssa, jolla alkoi juuri äitiysloma. Ollaan menossa namnam kiinalaiseen seisovapöytä. Siellä on aina todella hyvää sapuskaa. Sitä ennen surffaan netissä ja laitan tyttären loput kuvat kansioon sekä katselen telkkaa.

Joudun pakkaamaan uudelleen vauvan sairaalakassin, kun esikko eilen tyhjensi sen. Oli onnistunut nappaamaan sen pinniksestä :LOL:. No pakkaan sen sitten viikolla 39+ samalla, kun sairaalakassin pakkaan. Kun ei nla lekurin mukaan mikään kiire ole. Joten en sitten jaksa edes omaa kassiani pakata vielä. Ja jos tämä kaveri syntyykin ennen aikojaan, niin onneksi sairaalaan on lyhyt matka. Ja mies saa sitten hoitaa laukut valmiiksi. Jos laittaisin edes hygienia tavarat valmiiksi :saint: .

Siitä uimisesta vielä. Aiemmin mulle esikoisen kohdalla sanottiin, että niin kauan voi uida, kun paikat ovat kiinni. Mut nyt tosiaan lekurisanoi, että on niin pehmeät, että ei tarvitse tulla kuin muutama suppari, niin saattaa aueta, jonka takia ei kannata riskiä ottaa, että saa jonkun tulehduksen. Mut se uiminen olisi vaan niin näppärää, kun kävellessä olo on kuin ankalla. :LOL: . Ja jotenkin olisi pakko päästä liikkumaan. Olisi synnytyskin helpompi, kun kunnosta pystyisi pitämään huolta.

Jaahas aamupala aika. Palataan.

Jadekettu+masuasukki 36+3 :heart:
 
Paljon onnea pienille vauvoille ja vanhemmille! :heart: :heart:

Kade olen minäkin.. Olo on tosi malttamaton ja vielä kun kuulin et kaveri jolla ois ollu LA 9.3 synnytti eilen, niin voihh.. Pikku poika heillä.. Oon niin kade..

Kade jopa Kaa:lle kun on sen verran tekemistä, et voi päivittää listaa!!

Meillä on mun sisko (14v) käymässä tämän viikon. Likka on onnessaan kun on leikkikaveri koko ajan :) Nyt ois hätä hoitaja likalle kotona, ei tarviis kuskata hoitoon synnytyksen yllättäessä vaan vois hälyttää jonkun aikuisen tulemaan ja lähteä itse vaikka heti. Kyllä pärjäisivät vaikka parikin tuntia keskenään. Meidän tuurilla vauva syntyy sit heti kun sisko on matkalla kotia päin..

Huomena nla ja siellä varataan uus kokoarvio ultra.. Sitä odotellessa..

Annas rv 38+4
 
Onnea vauvaantuneille. :flower: :heart:

Kohta pitää lähteä Oysin synnärille kontrolliin. Mä niin toivon, että ei tarttis enää lähteä takas ilman vauvaa, mutta toisaalta ei kyllä nyt jaksais tapella lääkäreitten kanssa. :p Mutta pitää olla kovana. Eilen illallla supisteli kymmenen minuutin välein, mutta nepäs sitten lopahti. :p

Viipi ja Nappula 39+2 :heart:
 
Vihville hurjasti onnea!

Tänään iltapäivällä neuvola. Ajattelin kävellä, matkaa vajaat 3 km. Pidän kyllä ruokatauon puolivälis :LOL: (lounaspaikka sopivasti matkan varrella). Miehen kyydissä takas. Tähän mennessä ei edelleenkään kipeitä suppareita, pelkkää menkkajomotusta ja sitäkin harvoin. Katsotaan mitä kävelyreissu saa aikaan.

 
Yöllä supisteli ja tuntui aikalailla tujulta selässä ja muualtakin. En laskenu aikaa, kun nukahdin lopulta siihen törkeeseen väsymykseen. Väsyttää ihan simona, vitskuja vedetty ja välipaloja otettu, ei auta. :headwall:
Sattuu ihan saakutisti tonne alapäähän kun nousee sängystä ( tai on kävelemäs vähänkin aikaan ) ylös ja jalat meinaa mennä alta kovan kivun vuoksi. Vauva tosiaankin painaa ny niin paljon tuolla alhaalla.

Neuvolaan tänään sitten. Toivon aina että se ois viimenen kerta. :ashamed: :D

Sympatiat ja jaksut malttamattomille :hug:

Mömmis 37+3
 
WOU! Kylläpäs täällä nyt jakaannutaan urakalla!! =) Paljon Onnea kaikille vauvautuneille!!! :heart: :flower: :heart:

Täällä ei mitään ihmeempää. Niin kovasti toivon että synnytys nyt käynnistyisi "luomusti" tässä parin viikon aikana, ettei tarttis sitten käynnistellä. Mun äiti ja kummitäti olivat pistäneet vedon pystyyn, että kumpi tulee ja milloin. Äidin veikkaus oli, että tyttö syntyis 3.3, eli tänään. Menee nyt vähän kyllä pieleen, ei niin minkäänlaisia tuntemuksia että olis just tänään syntymässä. :D Kummitäti veikkas poikaa syntyväksi 10.3, saa nähdä sitten.
Nyt vaan nautiskelen täällä meidän uudesta olohuoneesta. Remppa vihdoinkin, melkein, valmis. Listoja yms. pitää vielä laitella, mutta muuten on ihan asuttavassa kunnossa. Jee. :p

Vointeja kaikille!! :flower:

Riine ja Pallopää 38 tasan
 
Valtavan määrän tekstiä olette tuottaneet =)

Onnea kaikille ihanan nyytin jo saaneille!!

Kaikkia ässiä kokeiltu, mut tuloksetta :headwall: toisaalta tulee kyll sitten ikävä noita "pikku" potkuja kun raskaus ohi eli pitäisi vaan nauttia niistä. Mut hätähousu ku on niin kaikki pitäis saada heti :kieh:

Suppareita niitä haluaville ja laittakaa noita iiiihania uutisia lisää kun ehditte.

Nyt sen loputtoman ässän pariin eli siivoushommiin :wave:

Hömäkkä ja Möhkö 39+5
 
Huomenta tai aamupäivää, mikä nyt sitten onkin!

Onnitteluita kaikille vauvan saaneille! :flower:

Minä lähden tästä pikapuoliin neuvolaan ja käväisen samalla Salessa. Eipä tänne mitään kummempaa. Olo on mukava, mutta aina kun pitäisi lähteä johonkin niin iskee epätoivo vaatteiden kanssa. Päälle mukavasti menevien valikoima alkaa olla aika heikko. Näiden viimeisten viikkojen/päivien takia en kuitenkaan taatusti lähde ostamaan isompaa äitiysvaatetta, vaikka tuntuukin että kaikki vaatteet istuvat huonosti ja puristavat jostain kohdasta.

Palailen varmaankin palstalle tarkistamaan tilanteen muiden osalta kun tulen takaisin kotiin. Näitä synnytyskertomuksia on kiva lukea.

Metsälauha 38+6
 
Kaa
Onnittelut vauvaantuneille taas!

Itse makoilen peiton alla ja yritän parantua flunssasta. Päivittelin listaa, mutta jos huomaatte siinä vikoja, kertokaa toki. Pää ei toimi ihan kympillä... :headwall:
 

Yhteistyössä