Huomenta ja hyvää maanantaita
Onnea kaikille jo vauvautuneille. Ja tsemppiä kaikille vauvanhakureisussa oleville. Ihana kuulla pian teidän kuulumisianne.
Myymä, Metsalauha ja Marza olen teidän kanssanne varmasti kuun lopulla ja vieläpä huhtikuussa mukana. Mulla oli tänään nlalekurin vika käynti ja sanoi, kun eka meni käynnistykseen, niin turha odotella tätä toista yhtään aikaisemmin ulos, että syntyy lähempänä 41+ kuin 40+. :kieh: Jokainen raskaus on kuitenkin erilainen, että ei voi 100 % sanoa noin. Itse omalla äidilläni jokainen lapsi (4kpl:tta) on mennyt ihan erilailla.
Marza. Tiedän tunteen, kuinka raivostuttavaa on, kun kysellään, että milloin se lapsi syntyy ja miksi ei ole vielä syntynyt. Mikä on vialla kun ei synny ajallaan :kieh: . Mulla paloi esikoisen kohdalla päreet, kun kyselivät tuollain. Ei lapsessa mitään vikaa ole, jos ei ajallaan synny. :headwall: . Syntyy, kun on valmis, vaikka sitten käynnistyksen kautta.
Nyt olemme sanoneet suurimmalle osalle, että LA on maalis-huhtikuun vaihteessa. Niin ehkä rauhoittaa kyselyjä.
Tänään oli tosiaan viimeinen nlalääkäri. Joka kerta ollut eri lääkäri.
Kohdunsuu pehmeä, kiinni ja pituus noin 2 cm. Pää tuntui sisätutkimuksessa (RT).
Painoa tullut yhteensä 6,8 kg. Ei paha.
RR 115/79
Hemppa 129
SF-mitta 32,5
Pissa puhdas
Liikeet ++
vauvan syke 140
Nyt on sitten viikoittain neuvolakäynnit.
Huomenna pitäisi mennä viimeiseen verikokeeseen, kun olen -merkkinen veriryhmältäni.
Kaksi kertaa käynyt jo ja nyt on kolmas.
Sain kiellon, että uimaan ei saa enää mennä, kun paikat ovat pehmeät ja laskettuun on enää niin vähän aikaa. Mä kun olisin niin halunnut mennä uimaan vielä.
Olo on ihan hyvä, mitä nyt kaveri painaa rakkoa koko ajan.
Flunssa on helpottanut, vielä nokka hieman vuotaa ja on tukossa, mutta ei paha. Yöllä herään vesssan ehkä kerran. Olen oppinut olemaan juomatta illalla kamalia määriä.
Vauvan sairaalakassin olen jo pakannut valmiiksi. Omani pakkaan varmaan viikon parin päästä. Katsellaan. Kun ei kerran lekurin mukaan ole mitään kiirettä, niin mitä turhia stressaamaan
.
Meillä on miehen kanssa tänään 13-vuotispäivä. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa lähteä yhdessä vielä ulos syömään, ennen kuin mussukka syntyy isosiskon iloksi. :heart:
Jaahas pitänee varmaan nyt siivoamaan keittiön kaapit, niin saa ajan kulumaan.
Mulla on vielä muutama projekti, ennen kuin vauva saa tulla. Eli keittiön kaappien siivous, esikoisen kuvien laitto kansioon, makuuhuoneen petivaatekaappi, vauvan sänky, muiden valokuvien järjestelyä. Pakkaseen hieman sämpläriä ja pullaa, niin sitten olen valmis. Tietenkin huhtikuun alussa olisi vielä raeruohon laitto ja pajunkissojen koristelut pääsiäistä varten. Joten eiköhän se tässä.
Jadekettu+masuasukki 36+2 ja on täällä vielä pääsiäisenä yhtenä kappaleena