Hannami ja
soraya sekä
pauko, oikein paljon tsemppiä =)
Niin tosiaan, mulla piti tänään olla se lääkärineuvola klo: 8.50 niin päättivät 20min ennen sitä sit soittaa neuvolasta että kuule,kun meillä ei ole lääkäriä paikalla että se siirtyy sitten ens viikon maanantaille,ja kyseli et mites muuten olen voinu..
:kieh: että mulla raivostuttaa tuommoinen homma,kun ei mulla viime viikollakaan ollu oikeata neuvolaa, ultrassa kävin ja siellä otti verenpaineen,painon ja pissan.
Eikä niinku yhtään aikasemmin voinu ilmoittaa,tai antaa tälle viikolle uutta aikaa
Kastemekosta Äiti varmaan tekaisee tai ostaa uuden, oli vähän sellainen puhe että nyt kun eka lapsenlapsi hälle niin lähtis minun lapsesta sitten uus kastemekko liikkeelle.. (kuulosti vähän typerälle tuo lause,mut kaitpa jokainen ymmärsi? )
:snotty:
Äiti ja täti vat molemmat sanoneet että mulla kyllä on laskeutunut jo tämä vatsa,että saattaa hyvinkin tulla ennen laskettua aikaa pienokainen
Mie lähen ainakin alustavien suunnitelmien mukaan huomenna tai KE mökkeilemään,pilkille yms. kunhan sit vielä ainakin ton viikon pysyy vaavi masussa..
Linda ja vaavi 37+3