Paljon onnea Paukolle ja hänen perhelleen perheenlisäyksestä. Samoin kaikille muille, jotka ovat jo saaneet nyyttinsä. En muista kaikkia, kun tulee niin paljon tekstiä päivässä. Vauvantuoksuista arkea kaikille tasapuolisesti. :flower: . =) .
Mä heräsin viime yönä siihen, että mulla oli kello 3:00 aivan tajuton päänsärky ja pahaolo. Mutta onneksi oli Panadolia, niin auttoi asiaan. Ja päänsärky lakkasi.
Cadillac mulla on peukut pystyssä. Ja paremminkin ehkä varpaat, nyt kun kirjoitan
.
Unista Mä näin viime yönä ensimmäistä kertaa synnytyksestä unta.
Olin laitoksella ja mies mukana. Paikat olivat avautuneet hyvin ja vauva valmiina ulos tulemaan. KUN yllättäen kätilö pyysi lääkärin paikalle. Vauva ei suostu tulemaan pois yksiöstään. Vaan kaivautui takaisin syvemmälle pesäänsä. Lääkäri haki tunkin
ja koitti nostaa vauvaa pois. Jätti yllättäen tunkin paikoilleen ja lähti auttamaan toista äitiä synnytyksessä. Totesi lähtiessään, että ei hätää, ei sun vauva halua tulla pois kolostaan. Ja häipyi. Siinä meikäläinen jalat levällään sängyssä tunkki sisuksissa odotti ja odotti. Lekuri tuli takaisin ja nosti vauvan tunkin avulla pois.
Vauva oli noin 5 kg POIKA. Ja Bruno vihjaili tytöstä. Mulla on sen tähden hoitolaukku pakattu tytön vaatteilla, siis vaaleanpunaista
. Piti passittaa mies kotiin äkkiä hakemaan valkoista ja sinista vaatetta, jotka sopii myös pojalle. Piti äkkiä laittaa tyttöjen vaatteet myyntiin ja lähteä ostamaan pojalle vaatetta.
.
Mullahan on hieman neutraaleja vaatteita ja suurin osa on tytön, kun esikko on tytön. Onkohan uni selkeä vihje, että käynnitykseen mennään ja äidin salaisissa haaveissa siintää toive vielä pojastakin. Jaa, pitäisikö sitä sitten koittaa puhua mies ympäri ja yrittää saada se kolmas lapsi ennen kuin täyttää 40
.
Mun tarvii kohta lähteä antamaan kolmas / mun tapauksessa neljäs verinäyte vasta-aineiden varalta, kun olen - merkkinen veriryhmältäni. Niin on miehenikin, joten meille tulee vain negatiivisia lapsia.
.
Mulle
Kaa voi päivittää etusivulle 33-v, Tänään synttärit ja mies ei muistanut. No olen tottunut. Enpä saanut kukkia edes alkuviikolla, kun oli 13-vuotispäivä. Pitää varmaan tänään ostaa itselle ihan sika iso kukkapuska ja onnitella itseäni. Ei, mutta palataan, nyt äkkiä labraan, niin pääsen nopeasti pois ennen kuin ruuhkat tulevat.
Jadekettu+masuasukki 36+5 :heart: ja kohta paukkuu dataa 37+
(Elämän pieniä iloja)