Mulla on
Melita samanlaisia tuntemuksia kuin sulla. Olis kanssa kiva tietää, miltä ne oikeasti kivuliaat supparit tuntuvat. Supistuksia kyllä tulee, mutta en niiden väliä laske, kun ne ei tunnu missään. Oon vähän ajatellut, että kyllä osaan sitten alkaa laskea, kun on tosi kyseessä..
Monet on käynyt tänään Mammuttimarkkinoilla! Itse kävin tuolla Itäkeskuksen Prisman avajaisissa kakkukahveilla. Jono oli kilometrin pituinen kakkupöytään ja sen vuoksi otin kaksi palaa kakkua, kun ne oli niin pieniä paloja ja meitähän on kaksi... :saint: Mukaan tarttui pari Tutan bodya, pipo ja sukkia itselle. Huomenna voisi käydä katsomassa siellä Mammuttimarkkinoilla, jos vaikka sen vaipopatarjouksen käyttäisi.. Ja söin kanssa Hesen ruokaa tänään!
Nyt on aika väsynyt olo. Mies on juhimassa gradunsa palautusta. Vaikka lupasikin, ettei ota paljoa, niin huolestuttaa, että mitä jos sittenkin alkaa synnytys vaikka yöllä. Eihän vauvat yleensä tunnissa synny, mutta tämän illan juhlimisesta on seurauksena huomisen päivän väsymys.. Eli nyt saisi synnytys alkaa vasta vaikka huomenna päivällä!
Ihana lukea noita synnytyskertomuksia. Varsinkin, kun ne on menneet hyvin. Ihania kuvia
Niinu! Suloinen tyttö!
Onnea
Agdalle!
Mimmu ja Furuno 40+0