Heipsan ja kiitos kaikille tsempeistä!!! :hug:
Täällä jännitys tiivistyy. Olen ihmeen hyvin saanut nukuttua parina viime yönä, ja oltua muutenkin suhtkoht rauhallinen. Käytiin eilen moikkaamassa mun vanhempia, tuntui että äiskä oli enemmän paniikissa kuin minä
Kyllä tämä varmaan iltaan mennessä lietsoontuu käsien vapinaksi asti, hui olkoon sentään. Tuntuu että kaikki vaivatkin katosivat kertaheitolla kun sai tietää että maanantaina pääseekin jo hommiin.
Eilen jatkettiin rymsteerausta ja siivousta, tänään miehen veli tulee laittamaan vihdoin ja viimein taulut seiniin (ollaan asuttu tässä kämpässä syyskuusta asti eikä vielä olla saatu tauluja paikoilleen :ashamed: ) ja sitten pitäisikin kaiken olla valmista. Katselen vielä sairaalakassin sisällön läpi, ja iltasella varmaan alankin jo kulkemaan vaan ympyrää.
Kestoja aiotaan meilläkin käyttää, parilta kaverilta olen saanut vajaan paketin New Born-kokoisia kertakäyttövaippoja joten niitäkin tulee varmaan aluksi käytettyä. Mulla on harsoja, nauhavaippoja, Imse Vimsen sisävaippoja sekä pul-kuoria ja pian tulossa parit villahousut.
Buranasta sen verran että mullekin sanottiin silloin rv 33 kun kävin ne peräpukamat leikkauttamassa, että voi ottaa 400mg Buranaa.
Maitoa on mulla tullut jostain rv 25 asti sen verran, että liivinsuojuksia on ihan pakko käyttää. Toivottavasti tulis sitten synnytyksen jälkeenkin sen verran että imetys onnistuisi!
Tästä tämä poksuminen sitten alkaa, toivon suppareita kaikille niitä haluaville! Alkaa viikotkin olla jo monella täynnä. Itse olen tuolta tammikuisten ja helmikuisten pinoista käynyt lukemassa
synnytyskertomuksia ja tulen varmasti itsekin jossain vaiheessa sitten omani kirjoittamaan, itse ainakin olen tykännyt muiden kokemuksista lukea.
Jännityksestä vapiseva upupa ja muksiva Multeri 37+6