Upupalle ihanaa viimeistä mahakas viikonloppua, varmasti nostaa erilailla jännitystä tuo kun tietää että maanantaina saa käärön syliin. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin!
palstailu komppaan jotakuta edelliseltä sivulta- kuulumiset luen päivittäin mutta itse kirjoittelu on jotenkin nyt ollut tahmeaa...
kestot täällä yksi kestokärpäsen purema
Kaan seuraksi. Tällä viikolla on kierrätetty oman isäni vanhat pyjamat ja norjalaisvillapaidat- huomenna suunta kaupaan hakemaan lanoliinia noiden villapöpien käsittelyyn :heart:
ristiäiset, Cadillac- meilläkin lievästi sanottuna ongelmallista löytää päivää joka sopisi kaikille- miehen vanhemmat on reissussa tai sylikummi kiinni armeijassa tai toinen kummi vielä rauhanturvajoukoissa jne... nyt toivotaan että srk:lle passaisi äitienpäivä...
oma napa, syn.tapa-avio jne..: eilen kävelin pitkästä aikaa koirien kanssa pankkiautomaatille, puolimatkaan meni hyvin sen jälkeen olin tyyttyväinen että olin pukenut suuremmalle vetovaljaat niin se sai sit vetää/tukea mua lopun matkaa. Kiltti koiruli
Nyt on kyllä siitä lähiten ollut sellaine olo kuin olisi maratonin juossut ja supistelee epäsäännöllisen jatkuvasti.
Tiistaina oli nlalääkäri ja syn.tapa-arvio. Oli uusi lääkäri ja todella mukava. Sen syn.tapa-arvion tekemisen kyllä huomasi (lue teki pahaa) mutta kaikki ok ja vauva kiinnittynyt. Kanavaa jäljellä 1,5cm ja 2 sormelle auki. Hiivaa oli taas. Niistä toksiini labroista sanoi että ei mitään hälyttävää koska kotona paineet olleet ihan hyvät mutta jos tulee päänsärkyä tai näköhäiriöitä niin heti neuvolaan tai äippärille. pahin siinä sisätutkimuksessa oli kyllä vasemmalla puolella lonkan sisäsivulla oleva ilmeinen hermopinne joka kyllä ärsyyntyi entisestään. Oskarin syke oli 135-140, sf 32,5, painoarvio lähes 3kg ja pitkäselkäiselle kuulemma vaikuttaa. Mulla paineet 128/82 ja pissassa taas leukkareita. Maanantaina taas nla ja jatkossa viikottain.
Napa ei ole pullahtanut eikä
linea negraa ole ilmestynyt, ei tosin yhtään ainutta
raskausarpeakaan- ne kai sitten ilmestyy rintoihin kun maito nousee.
Aiemmin kun oli tunne että tämä syntyy milloin vaan ja ajoissa niin nyt tuntuu että menee vielä piiiitkään- saas nähdä. eikös maanantai-ilta olisi hyvä kun on 1) mun papan syntymäpäivä jolta poika saa nimensä 2)meidän hääpäivä ja 3) oscar-gaala ilta?
onko muilla? sellainen olo että oma tuoksu on muuttunut? hämmentävä ja hävettävä tunne kun tuntuu että tuoksuu koko ajan ällön makealle...
NIIN, ketäs se olikaan jota piti onnitella virasta. ONNEA! meilläkin pitkä piina päättyi kun mies sai maanantaina vakkariduunin. määräaikainen olisi päättynyt kk päästä... Kyllä tuntui suurelle helpotukselle!
Viikonloppua ja pikkusiskon visiittiä odotellen (sunnuntaina nyyttärit kaveriporukalla ja maanantaina hääpäivä :heart: ), Hiq ja Oskari 37+5 (?)