~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

Valvatti kyseli niistä vitamiinilisistä, mulle terkkari antoi ohjeistusta lisäraudasta, kun hemppa laski niin vauhdilla ja D-vitamiinia piti aloittaa tän kuun alusta, kun ei enää tuo aurinko paista. Otin sitten sellaista monivitamiinia kuin Multitabs- raskaus, sisältää myös kalsiumia. Kannattaa vielä apteekissa keskustella farmaseutin kanssa, he tietävät tosi hyvin näistä vitamiini- ja kivennäisainejutuista. Vaikka syönkin terveellisesti ja monipuolisesti (jo ihan tän raskausdiabeteksen takia) en välttämättä saa tarpeeksi kalsiumia. Vauvat kyllä ottavat omansa, joten se on äiti joka jää ilman. Mun suvussa tuota osteoporoosia vanhemmissa naisissa, joten ihan siltäkin kannalta varmistelen omia vitamiini- ja kivennäisainevarantoja ja onpa oma olokin paljon virkeämpi.

Täällä Veikka yhä kuumeessa, joten kotona saan olla ja eipä tuonne sateeseen ole mitään intoa lähteäkkään. Pitää kohta soittaa terkkarille ja kysellä tuosta kuumeesta, vieläkö monta päivää tätä uskaltaa pitää, poika kun on kuitenkin suht virkeä tapaus.

Pitää lähteä kokkaamaan jotain hyvää, mikä pikkumiehelle maistuisi ja sitten menemme yhdessä päikkäreille!

Sateista päivänjatkoa mammoille ja masuille :wave:

Korven tyttö ja Kamut 18+1
 
Täälä pirkanmaalla ainakin sataa vettä ja niin syksynen ilma,ettei mitään rajaa... :/ On niin synkkää,täytyy jo päivälläkin pitää valoja sisällä.

Ollaan selvitty viikonlopun syndeistä,hyvin meni n.40henkee kävi lauantaina.Oli aika hässäkkää. :whistle: Mut hengissä ollaan.. :)
Poika oli ihan intoo piukassa lahjojen määrästä,hiukan tais uuvuttaa pirskeet,mutta kyl se tästä ku tää arki alko. :)

Kävin jo eilen lukemassa,mutta en viittiny siihen myrskynsilmään ruveta kirjuuttaan...Toivotaan ny et pysyy poissa. Lukeehan saa kaikki,mutta miks pitää ruveta sorkkiin muitten asioita,se on inhottavaa.. :( :eek:

Tosi kurjaa,että äiskä äiskä ny joutuu jäämään pois. :( Ymmärrän kyllä.
Samalla tavalla luultavasti tekisin itsekin,jos olisin samassa tilanteessa.
Jaksuja! :hug: Hyvää jatkoa teille! :heart:

Ootan innolla huomista ultraa....Tuun kertoon sit huomenissa kuulumiset sieltä. :heart:

Nyt väsään lounasta pojalle ja itelle. :p
Jaksuja jokaikiselle! :hug:

Mamuliini ja masukki 18+1
 
äiskä äiskä tosi kurja juttu! Vaiha vaik nikkii ja jää tänne seuraks,,, inhottavia tollaset joilla ei oo omaa elämää nii pitää sitten rueta puuttumaan toisten asioihin. mutta :hug: sulle ja onnea odotukseen jos susta ei enää kuulla!!
 
Täällähän on eilen käynyt todellinen syysmyrsky!! Tekstiä tullut oikein urakalla!! :LOL:

Harmi, äiskä äiskä kun joudut jäämään taka-alalle vaan sen takia, että joku utelias kaverisi käy lukemassa juttujasi ja sitten viellä suuttuu siitä mitä kirjoittelet tänne. Mä en kyllä itse kehtaisi käydä lukemassa jonkun ystävän juttuja, ja sitten viellä mennä kertomaan siitä ystävälle!! Mutta minkäs sille voi kun toiset on niin kauheen uteliaita. Toivottavasti ystäväsi ymmärtäisi antaa sinulle rauhan kirjoitella tänne!!

Tervetuloa maalis-äipälle!!

Pitäis lähtee imuroimaan, kun hiekkaa tulee tälläisellä kostealla kelillä sisälle ihan tajuttomat määrät. Eteinen on kuin hiekkalaatikko!! Koirat kantaa tassuissa hiekkaa ja roskia pitkin kämppää, sais olla tunnin välein imuroimassa jos meinais että olis edes vähän siistiä!! Jos sitä sitten kun imuroinut ja saanut tytön päikkäreille, niin keittäs itselleen päiväkahvit ja syventys uuteen kaksplus lehteen.

Mä myös vastasin siihen kyselyyn, mutta eipä oo vaan lehteä kuulunut!

Muumi82 ja eppu 19+0 (enää viikko puoli väliin =) )
 
Kovin on märkä keli, tuommosta tuhnua sattaa ja pilvessä. Ei kyllä yhtään tee mieli lähtiä tuonne ulos, ihan mielellään täälä sisällä möllöttää.

Aamu oli taas semmosta tohinaa että huh! Neitiä ei millään meinannu saada eskariin, väsytti ja kiukutti. Perille kyllä ku päästiin oli kuin itse aurinko! Mie vaan että no kivahan se on aamu kiukuta äiteelle, nii jaksaapi sitte olla siellä reippaana. *jupinaa*

Pojalla olikin myöhäsempi aamu ja aattelin jotta kerranki sen osalta aamu sujuu kivasti. Siinä reppua tarkistaessa huomasin, että pojalla oli jääny matikan läksyt tekemättä! Voi juma että mulla pomppas! Ei muuta ko kauheella tohinalla pojan kaverina niitä sitten tekemään, luoja että osaski sapettaa! No onneks läksyt kerettiin yhteis voimin tehä ja poika kerkes koulu matkalle ajoissa. Vannotin kyllä poikaa, että antaa olla viimenen kerta ku jää läksyt tekemättä. Normaalisti mie tarkistan joka päivä läksyt, mutta eilen oli kyllä semmonen huuru päivä että jotenki meni neki läpi pään. Mut kyllä se poika silti hyvillä mielin lähti ja halittiin vielä läksijäiseksi :hug:

Muuten aamupäivä on menny kuulostellessa masukin liikkeitä, mut edelleenkään mie en niitä silleen selkeesti tunne. Sellasia hyvin hentoja hipasuja harvakseltaan. Vissiin alitajuntasestikki oon asiaa miettiny, kun näin viime yönä sellasta unta, että mulla alko menkat. Lienee jotenki huolettaa, vaikka tiedän viime viikon neuvola käynnistä että kaikki oli kunnossa. sydän äänet kuulu reippaasti, olivat 148 ja koko ajan tädin piti laitetta siirtää kun ei asukki meinannut paikallaan pysyä. Nuita vanhoja äityis kortteja tuossa kattelin ja samalla niitä kirjasia joihin saapi aina kirjottaa sen viikon tuntemuksia, sieltä huomasin että pojan liikkeet tunsin ekan kerran viikolla 19 ja tytön liikkeet oon tuntenu parisen viikkoa aikasemmin. Noo eiköhän ne sieltä ilmaannu..

Unista lisää. Mää olen koko ajan ollu ihan sata varma, että tyttö tuloo :) Mie kans näin tossa n. kolmisen viikkoa sitten sellaista unta että masukki oli jo syntynyt ja mie pidin sitä sylissä. Se oli tyttö ja se hymyili mulle :D Sen unen jälkeen tää mun tunne on vaan varmistunu :heart:

Juu ja päänsärystä. Sitä näyttää esiintyvän kaikilla, mie oon ihan tuolla panadolilla nyt yrittäny pärjätä. Onneks ei sentään joka päivä säre ja aina ko mahollista pistän ukko kullan niskojani hieromaan :) Mut joskus ei kyllä meinaa mikkään auttaa, pittää varmaanki sen varalle ostaa tuota panadol Zap:ia. Kiitti vinkistä =)

Jahas, mut nyt ruan tekkoon ja sit neidin hakkuun :)

Marmeladi + Masuasukki 18
 
Kuulehan Turdus, Kävisikö sulle että jättäisit jo meidän pinon rauhaan. Tuskin enää ketään täällä kiinnostaa sinun mielipiteesi, etköhän eilen jo saanut mielipiteesi esille!! Me kun haluamme keskustella täällä vauvan odotuksesta ja siihen liittyvistä asioista, emme "riidellä" jonkun pinoon kuulumattoman kanssa. Joten ole ystävällinen ja jätä meidät rauhaan!!

Muumi82
 
Ai niin, tosta tyttö/poika oloista!! Esikoista kun odotin niin mulla oli ihan tyttö olo! Vaikka kaikki tutut sano, että mahan muodon mukaan tulee poika! Mutta minä odotin tyttöä ja tyttöhän sieltä tuli! Nyt ei oo viellä tullut oikein kumpikaan olo! Alkuraskaus oli kyllä erilainen, kun tytöltä eli sillä perusteella ois poika, mutta en nyt ois ihan varma. Toisaalta itse toivon toista tyttöä, mutta toisaalta ei oo mitään väliä!! Saas nähdä tuleeko missään vaiheessa tuota tyttö/poika oloa!!

Muumi82 ja eppu 19+0
 
Turdus:
En tunne tai edes tiedä teistä ketään. Enkä maailmankuvastanne ja asenteistanne päätellen haluaisikaan. Olette lähes kaikki vielä melko nuoria ja tulette vielä huomaamaan, että ei kannata pidätellä henkeä odotellessanne maailman muuttuvan haluamaksenne.

Ja edelleen tuosta nettiin kirjoittelusta: If you can`t stand the heat, stay out of the kitchen.

Kannattaa miettiä pari kertaa, mitä kertoo itsestään koko maailman luettavaksi. Pikaisella Googletuksella selviää ihmisistä paljon. Vaikka onkin mukava tilittää elämäänsä, niin miettikää nyt hyvät ihmiset hieman. Siinä on turha syytellä urkkimisesta, jos itse auliisti kertoo kaiken p**kan itsestään.



Niin juuri, et todellakaan tunne meistä ketään, mutta silti näyttää meidän asiat kovasti kiinnostavan, varsinkin jos ongit tietoja esim. Papagenasta tuolla tavalla.

Henk.koht. mua ei kiinnosta kuka mun juttuja lukee, en oo täällä mitenkään salassa kirjottamassa. Eikä täällä mun mielestä oo kukaan kertonut mitään p**ka-juttuja itestään. Kyllä sua itseäs näköjään kiinnostaa kovasti mitä sulle vastataan ja kommentoidaan, ni pysy itse poissa sitten kun viet vain turhaa tilaa täältä. Ja tiedän edelleen että tää on avoin palsta ja tänne saa kirjottaa kuka vain, turha sun on siitä muistuttaa, mut luulen että me haluttais nyt kuitenki keskittyä vaan noihin odotus-asioihin. Olet tervetullut keskustelemaan odotuksestasi kyllä.

-Ninni-
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumi82:
Me kun haluamme keskustella täällä vauvan odotuksesta ja siihen liittyvistä asioista, emme "riidellä" jonkun pinoon kuulumattoman kanssa. Joten ole ystävällinen ja jätä meidät rauhaan!!

Muumi82
Kuten karjalanpaistista, porkkanalaatikosta ja joulunodotuksesta sisarusten kanssa? Liittyy odotukseen?

Mikä erivapaus teillä on paapoa "äiskä äiskää" nettikirjoittelusta ja sen karvaasta jälkimausta? Eikö maailmaanne tosiaan mahdu yhtään kriittistä näkemystä ja mielipidettä? Onko keskustelu välittömästi asiaton, jos ei ole teidän kanssanne samaa mieltä? Onko pelkkä hymistely yleensä keskustelua? Onko tämä suljettu kaikelta muulta kuin selkääntaputtelulta?

Ei mielestäni. Ja väkisin ylläpitämänne muotoseikatkin täyttyvät, koska perheeseemme tosiaan odotetaan lasta maalikuussa syntyväksi.

 
Jotkut ne rakastaa ja jaksaa ärsyttää muita...
Voi jeesus sentään...

Turdus:
Mitä sitten jos täällä puhutaanki ruoista ja joulusta, haittaako sun elämääs? Kukaan ei oo sua tänne pakottanu lukeen meiän juttuja, päinvastoin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
Niin juuri, et todellakaan tunne meistä ketään, mutta silti näyttää meidän asiat kovasti kiinnostavan, varsinkin jos ongit tietoja esim. Papagenasta tuolla tavalla.
Kerro nyt viimein, mitä "onkimista" on, jos samalta foorumilta lukee suoraan, toisen itsensä kertomia kuvauksia itsestään?

Ja sinuna en olisi huolissani serverin kovalevyn täyttymisestä. Vai pyöriikö foorumi sinun palvelimellasi?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
Jotkut ne rakastaa ja jaksaa ärsyttää muita...
Voi jeesus sentään...

Turdus:
Mitä sitten jos täällä puhutaanki ruoista ja joulusta, haittaako sun elämääs? Kukaan ei oo sua tänne pakottanu lukeen meiän juttuja, päinvastoin!

Ymmärrätkö lukemaasi?

Jos "muumi82" syyttää minua "pinoon kuulumattomattomaksi" ja haluatte "keskustella täällä vauvan odotuksesta ja siihen liittyvistä asioista", niin hieman ristiin silloin puhuu kertoessaan porkkalaatikosta ja joulunvietostaan. Säännöt ikäänkuin muuttuvat ja toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset puhumaan karjalanpaistista. Ja suorittamaan luokitteluja kuka saa kirjoittaa minnekin ja mistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
Eihän sulle voi enää kun nauraa
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Siinä sulle niitä kaipaamias hymiöitä.
Hymiöillä argumentointi on aika köyhä esitys. Etkö todellakaan osaa keskustella asioista kiivastumisesi keskellä? Riittääkö tasapainosi suistamiseen erimielisyys asioista? Jota sitten yrität peitellä hermostuneella naurulla? Toimitko oikeassakin elämässäsi samoin?
 
:eek:


Toivon todellakin kaikille tasapainoisempaa odotusaikaa jatkossa. Pahan mielen purkaminen on mielestäni aina sallittua, mutta positiiviseksi pyrkivässä kirjoitusketjussa hyökkäävä asenne satuttaa kyllä yhtäläisesti molempia osapuolia.

Toivottavasti kaikki meistä tuntevat itsensä tervetulleiksi johonkin.
 
Turduksesta tulee mieleen hiukka Uhrilampaiden Hannibal, yhtä tiukkaa analyysiä pukkaa.

Mutta siis ihan virkistävää, kun joku on eri mieltä ihan vaan omaksi huvikseen. Tai mikä lie motiivi onkaan...

Turdus muuten, minkä ikäinen on mielestäsi nuori? Itse olen kolmekymppinen ja koen itseni edelleen nuoreksi.
 
Täällähän on käyty kiivasta keskustelua! Ompa mukava että jotakuta jaksaa meidän turinat noin kovati kiinnostaa. Tokihan täällä saa eriäviä mielipiteitä ilmaista, mutta turhanpäivästä p*skan jauhantaa ei kukaan jaksa. :kieh:

Mutta nyt sitten muihin juttuihin..

Uusille tervetuloa mukaan :flower:
Oonaliinalle siniset onnittelut :flower: :heart:
Eilen kävin neuvolassa ja siellä kaikki hyvin. Verenpaineet tosin hieman korkealla 133/82, mutta ei vielä hälyttävästi. Ja mitattiin melkeen heti ku menin sinne, ensin tytön siinä riisunu ja muutenki touhunnu. Ja vielä jännitti et kuuluuko ne sydänäänet. Siellä ne jumputti oikein komiasti, 150 molemmin puolin. Hemoglobiini oli 136, mikä oli tosi hyvä.
Neuvolassa tuli ihan poika olo, kun ne sydänäänet kuulosti ihan erilaiselta ku tytöllä sillon. Ja sit oon nähny tyttö-unia ja tyttöä oottaessa näkiin poika-unia, jos se ois sitte mulla käänteistä. :D
Rattaista oli puhetta jossain välissä, minä ostin meille kaksostenrattaat, kun ei tuu ikä eroa ku se n. 1v ja 2kk. Sitten meillä on tytölle ostetut yhdistelmät ja matkarattaat, sekä mökillä vielä yhdet yhdistelmät et ei pitäs tulla rattaista pula :LOL:
Viikonloppuna oltiin pitkästä aikaa mökillä kyllä oli mukavaa. Käytiin ulkosaunassa koko perheellä ja appiukko laitto molempina päivinä ruokaa. Sunnuntaina syötiin pottumuusia ja lintukastiketta joka oli tehty kodassa :p
Mutta eipäs tälläkertaa kummempia, nyt syömään jotain..

Maria ja pikkukakkonen 18+4
 
Musta Turbuksen jutuissa ei ole mitään vikaa kun huomioi kehityksen ärsyyntymisessä jonka itse aiheutitte hyökkäämällä heti muutamasta poikkisanasta toisen kimppuun. Mun mielestä täällä saa olla mitä mieltä haluaa ja kritisoida juttua kun juttua! sanan vapaus!
homma vaan paisui tähän muotoonsa jossa molemmilla osapuolilla on yhtä paljon syytä. Mä ymmärrän kyllä nämä lällynlällyn pitoiset puheet itse niihin syyllistyen, olenhan raskaan ja odottamassa esikoistani liikuttavissa tunnelmissa mutta kyllä ihan normaali aikuisten kieli ja kritiikki on tervetullutta eikä se mielestäni ole mitään hienostelua tai älykkyydellä pätemistä. ehkä vaan kaikki aikuisetkaan ei tosin sellasta pysty lukemaan ymmärtämättä- jättäköön siis muille.
no mutta itse raskaudesta sen verran että ilmottaudun pinoon LA 11.3!jee!
ja mua huolestuttaa kun ei ole ollut potkun potkua tuntunut vaikka jo 17 tasan!
kateeksi käy teitä onnekkaita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Turdus muuten, minkä ikäinen on mielestäsi nuori? Itse olen kolmekymppinen ja koen itseni edelleen nuoreksi.
Nuoriksi lasken äitiyspuuhissa <25-vuotiaat, noin suunnilleen. Ja suunnilleen kaksikymppiset ovat sitten vielä myöhäisteinejä. Näkeehän sen jo tämän palstan käytöksestä, pillastuvat pienestäkin erimielisyydestä ja ovet alkavat paukkua kuin pahimmilla murrosikäisillä. Laumahenkisyys ohjaa vielä omaa ajattelua.

Kolmekymppisenä ihminen alkaa pikkuhiljaa huomaamaan miten maailma makaa, eikä kaikki menekään ihan aina niinkuin minäminä haluaisi. Laumakäyttäytyminen ja sosiaaliset paineet yhdenmukaisuuteen hellittävät pikkuhiljaa. Tai ainakin pitäisi.

Tämä siis oma subjektiivinen näkemykseni.
 
Mä oon kanssa kohta 30 enkä enää itteeni teiniksi laske, mut en kyllä mikskään ikälopukskaan. Eli koitan nyt olla aikuinen ja lopettaa ton kinaamisen.

Sit omanapaosio... Soitin neuvolaan, ja joudun taas lääkärille torstaina. Sit saan luultavasti viikon tai 2 sairaslomaa taas, parin viikon päästä mulla onkin talviloma ni tulee varmaan ainakin kolmen viikon poissaolo töistä. Sit katotaan tilanne taas saikun jälkeen uudestaan. On kyllä välillä niin tuskanen olo kun nousee istumasta, enkä jaksais pelkästään seisoa ja maatakaan, eikä se ois edes mahdollista. Mulla piti olla normaali neuvolakäynti ens vkon perjantaina mut peruttiin sekin nyt kun joudun kuitenki ravaan tuolla lekurilla. Ultra onkin varattu vkolle 20+3. Ei oo onneks siihenkään enää pitkää aikaa.
Mut torstaina luultavasti kuunnellaan taas sydänääniä, jos vaikka nyt muistaisin kysyä sen sykkeen kun viimeks unohtu.

Ja Oohlalaa tervetuloa joukkoon. Laitetaanko sulle synnäri tai ikä listaan? Jos haluat ni ilmota!


:heart: :Ninni ja Kirppu 16+2 :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turdus:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Turdus muuten, minkä ikäinen on mielestäsi nuori? Itse olen kolmekymppinen ja koen itseni edelleen nuoreksi.
Nuoriksi lasken äitiyspuuhissa <25-vuotiaat, noin suunnilleen. Ja suunnilleen kaksikymppiset ovat sitten vielä myöhäisteinejä. Näkeehän sen jo tämän palstan käytöksestä, pillastuvat pienestäkin erimielisyydestä ja ovet alkavat paukkua kuin pahimmilla murrosikäisillä. Laumahenkisyys ohjaa vielä omaa ajattelua.

Kolmekymppisenä ihminen alkaa pikkuhiljaa huomaamaan miten maailma makaa, eikä kaikki menekään ihan aina niinkuin minäminä haluaisi. Laumakäyttäytyminen ja sosiaaliset paineet yhdenmukaisuuteen hellittävät pikkuhiljaa. Tai ainakin pitäisi.

Tämä siis oma subjektiivinen näkemykseni.
Kiitos vastauksestasi.

Itse olin 24-vuotias esikoista odottaessani, enkä kokenut itseäni kovinkaan nuoreksi. Nyt kuusi vuotta myöhemmin huomaan olleeni varsin nuori, mutta toisaalta silloin osasi ehkä ottaa rennommin tietyissä asioissa.

Tieto lisää tuskaa sanotaan ja raskausasioissa sanonta pitää varsin hyvin paikkansa.

Tuosta hyökkäämisestä piti vielä sanoa, että aika lailla provosoiden itse "hyökkäsit" maaliskuisten pinoon.
Jos olet oikeasti keskustelukumppaneita vailla, asiat voi esittää hieman pehmeämpäänkin sävyyn. Tämäkin toki vain oma mielipiteeni.

 
Eiköhän pysyttäis asiassa,jooko!

Varasin eilen sen rakenneultran ja se on mulla vasta 30.10. Viikkoja mulla on silloin jo 20+5. Toivoin hivenen pääseväni sinne aikasemmin kun en millään jaksais odottaa. Esikoisesta ultra oli viikoilla 20+3 eli samoihin aikoihin.

Ostavatko muut uusia vaunuja? Samoilla vaunuilla koitetaan pärjätä mutta todennäköisesti pitää ostaa jotku tupla rattaat kun ei se esikoinen kuitenkaan kovin paljon jaksa vielä silloin kävellä. Koitan katsoa jostain käytettyjä.

Nukkuvatko muut vielä vatsallaan? Mä tykkään nukkua vatsallani mutta nyt on alkanu jo tuntua siltä ettei enään pysty. Vatsa on pyöristynyt jo sen verran. Tulee taas hankalaa nukkumisen kanssa. Esikoisen odotuksessakin oli kamalinta se etten voinu nukkua vatsallani. Siihen on niin tottunut että vahingossa yöllä meinaan kääntyä niin.

Eipä taas muuta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Tuosta hyökkäämisestä piti vielä sanoa, että aika lailla provosoiden itse "hyökkäsit" maaliskuisten pinoon.
Jos olet oikeasti keskustelukumppaneita vailla, asiat voi esittää hieman pehmeämpäänkin sävyyn. Tämäkin toki vain oma mielipiteeni.
Voi kyllä. Se ei kuitenkaan muuta itse asiaa miksikään siitä, että on vain ja ainoastaan hölmöä etsiä syyllistä muualta kuin peilistä, jos itse kirjoittaa julkiselle foorumille ja sitten itkee, että ei haluaisikaan kaikkien lukevan tuntojaan. P'''kasta ei saa konvehtia. Mutta se siitä.

Ja mitä tulee pehmeään sävyyn, tai sen puutteeseen, en koe sitä kovinkaan kannustavana lauserakenteen pyöristävään muotoiluun, että ollessaan erimieltä yleisluontoisesta asiasta, saa kuulla olevansa perverssi friikki, lasten/äitienvihaaja ja ties mitä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Turdus:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Tuosta hyökkäämisestä piti vielä sanoa, että aika lailla provosoiden itse "hyökkäsit" maaliskuisten pinoon.
Jos olet oikeasti keskustelukumppaneita vailla, asiat voi esittää hieman pehmeämpäänkin sävyyn. Tämäkin toki vain oma mielipiteeni.
Voi kyllä. Se ei kuitenkaan muuta itse asiaa miksikään siitä, että on vain ja ainoastaan hölmöä etsiä syyllistä muualta kuin peilistä, jos itse kirjoittaa julkiselle foorumille ja sitten itkee, että ei haluaisikaan kaikkien lukevan tuntojaan. P'''kasta ei saa konvehtia. Mutta se siitä.

Ja mitä tulee pehmeään sävyyn, tai sen puutteeseen, en koe sitä kovinkaan kannustavana lauserakenteen pyöristävään muotoiluun, että ollessaan erimieltä yleisluontoisesta asiasta, saa kuulla olevansa perverssi friikki, lasten/äitienvihaaja ja ties mitä.
Vastaan tähän ja sitten lopetan tämän keskustelun.

Pyydän anteeksi provosoitumistani, noita viittauksiani sekä hiukan selvennän niitä.
Äitien/lastenvihaamisasia tuli mieleeni vaan siitä todella hyökkäävästä tyylistä, jolla saavuit tietoisuuteemme (ilman esittelyjä yms.)

On varmasti paljon ihmisiä, joita ei ns. "sosejutut" ja muut hiekkalaatikkokeskustelut kiinnosta. Ystäväpiirissäni on myös heitä, joten mm. siitä syystä tilitän raskausajan vaivoista ja iloista tällä palstalla.

Hannibal-viittaus johtui vain ja ainoastaan samantyylisistä yrityksistä analysoida täysin tuntemattomien (ja jopa virtuaalisten) henkilöiden sielunelämää.
En väitä sinua sarjamurhaajaksi taikka pervessiksi, vaikka mistäpä sitä mitään voi nettimaailmassa varmaksi tietää... Aivan niin kuin itse totesit.

Antoisia keskusteluhetkiä sinulle toivoen, pikkuvaemo



 

Yhteistyössä