Mä oon ollu jotenki varma et meille tulis kolmas tyttö kun sisko saa pojan, mut mulla on jotenki kauheesti samanlaisii oireita ku sillä, ja niin kovin erilaiset ku mitä tytöistä oli. Oon huomannu joku pari viikkoo sitten kun tota masuani iltasin rasvailen et siihen on tullu ihan ohuen ohutta ja vaaleeta karvaa, siskolla myös, eikä tytöistä tollasta tullu. Jos ois sit vaik kuitenki mieshormonit masun sisällä kun saa tollasta aikaan. Sama ton päänsäryn kanssa, uus juttu, siis tässä raskaudessa vaan, ja samoin siskolla... Mut sen saa sit ehkä toivottavasti tietää vika päivä ku on se rakenneultra.
Kun ei millään malttais sinne asti tietoa odottaa =)
Oonaliina mistä sä jo tiesit sukupuolen? Vai oliko niin vahva aavistus :heart: ?
Mama-L kiitsa ohjeesta! Tarvii testata joku päivä, luulen et tänään ois sen pizzan aika!
:heart: :Ninni ja Kirppu 16+1 :heart: :heart:
Ai niin, enkös nyt sitte oo periaatteessa viidennellä kuulla kun tuli jo toi 16 viikkoa täyteen? Aika vaan rientää... Justhan mä vasta plussasin :heart:
Kun ei millään malttais sinne asti tietoa odottaa =)
Oonaliina mistä sä jo tiesit sukupuolen? Vai oliko niin vahva aavistus :heart: ?
Mama-L kiitsa ohjeesta! Tarvii testata joku päivä, luulen et tänään ois sen pizzan aika!
:heart: :Ninni ja Kirppu 16+1 :heart: :heart:
Ai niin, enkös nyt sitte oo periaatteessa viidennellä kuulla kun tuli jo toi 16 viikkoa täyteen? Aika vaan rientää... Justhan mä vasta plussasin :heart: