Unohdit hymiöviljelmäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:Joo, kato jostain se meillä tylsistyneillä kotiäideilläki pitää ne riemunsa repiä, ja tämä yks hoopo auttaa meitä siinä tietämättään hurjasti!
Ai hitsi mut nyt se tietääki sen ku mä sen tähän kirjoitin!! Voi hitsi!!
Uskoisin, että sinulla ei ole valtakirjaa puhua kuin itsesi puolesta, ellet sitten puhu itsestäsi monikossa. Ja siinäkään tapauksessa yhteisö ei olisi sinun, tai teidän.Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:En ole viljelijä. Isän oli, mutta hänkin viljeli vain maata, ei hymiöitä.
Etsipä joku muu yhteisö johon sovit paremmin kuin tähän meidän, kun me ei tosiaan haluta leikkiä sun kaa!, niinkuin itse sen hienosti jossain viestissäsi ilmaisit. Hyvästi.
Saisiko vielä rautalangasta väännettynä, kun hitaimmat eivät varmasti ihan vielä tajunneet? HSVAlkuperäinen kirjoittaja mama-L:Voi herranisä mitä provoo Antaa pikkusen narista. Te hiekkalaatikkoäidit varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan ja miten paljon huomiota kannattaa tässä kohtaa antaa ja kelle.
t. tuleva hiekkalaatikkoäiti
jol ei oo hajuakaan godwinin lakipykälistä. GOSH
Ja jos sinä, rakas Papagena olisit koulussa kuunnellut opettajaasi, etkä odottanut välituntia ja joululomaa, tietäisit, miten hirmumyrskyt nimetään. Ja nimilistan T-kirjaimella alkava myrsky on tunnetusti nimeltään Tip, ei Turdus, joka puolestaan viittaa lintuihin.Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:Hirmumyrsky Turdus. Luvassa paljon turhaa puhetta, sekä paljon kirjainlyhenteitä, joita hidasälyiset hiekkalaatikkoäidit eivät ymmärrä. Ihmisiä kehotetaan pysymään sisätiloissa.
Vai mitä Turdus?
Laita ihmeessä se puolukkapiirakan ohje tännekin, voisin kokeilla jos se on helppo.. oon muuten niin huono leipoo mut haluisin kokeilla. nam =)Alkuperäinen kirjoittaja mama-L:Täällä kanssa masuvauva vetää kauheeta rinkiä kokoajan. Oon tullu siihen tulokseen et sekin tykkää kahvista tai ainakin se pistää aina liikettä nivusiin.
Tänään ajoissa töistä kotiin, yepee! Mä oon niin toimelias tänään! Aion ainakin raivata jääkaapin, pestä vähän ikkunoita ja tehä puolukkapiirakkaa. Kinkkupannarinki ohje ois, nams...
Mitä, ei hymiöitä? Tultiinko herkille vesille? Eikö enää noussutkaan päällimmäisenä mieleen sinulle tuntemattoman ihmisen herjaaminen nimimerkin suojista kieroutuneeksi pervoksi?Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:Tämä on viimeinen viestini sinulle.
En osta kirjoja kun ei ole rahaa. Olen kotoisin pienestä pitäjästä. Minulla ei ole hovia. Kiitos, jos juttuni ovat mielestäsi nasevia, hyvä että joku ajattelee niin. Pelkään pimeän lisäksi myös oksentamista, ja on normaalia että ihmisillä on erilaisia pelkoja. Lääkitystä minulla ei tällä hetkellä olekaan. Olet etevä tutkimustyössäsi.