Huomenta!
Onpas tällä puolella vielä hiljaista... Täytyy myöntää, että minunkin on vähän vaikea siirtyä tuolta odotuspuolen maalismasuista tänne, kun siellä on kuitenkin vielä enemmän porukkaa... Yritän nyt ehtiessäni kumpaankin pinoon kirjoitella kuulumisia.
Viime yö meni niin hyvin ettei tosikaan! Vauva nukkui kaikki syöttöjen välit kiltisti omassa sängyssään. Heräsi kerran itse syömään (tosin minä en siihen edes herännyt, kun ei se alkanut itkeä, kunhan itsekseen siellä maiskutteli... mies sitten heräsi...) ja kerran herätin kun satuin heräämään itse sopivaan aikaan. Enää ei ole tietoakaan tunnin herättely-yrityksistä, joita ekoina päivinä oli, vauva kyllä herää, kun sen riisuu ja ottaa viereen (riisun sen takia, että tissit vuotaa vielä niin paljon, että muuten menee vaatteet vaihtoon). Ainoastaan jälkimmäisen syötön jälkeen itki vähän, kun oli taas nenä tukossa. Sitä sitten miehen kanssa niistäjällä vähän putsailtiin, ja pikkuisen olo helpottui.
Kiinnostaisikin tietää, että jos vauvalle on tullakseen masuvaivoja, niin missäköhän vaiheessa ne yleensä alkaa? Vielä en uskalla huokaista helpotuksesta... Itselläni on ollut koliikki, ja kuulemani mukaan on ollut aika raskasta aluksi.
Kohta keitän pullon ja pari tuttia, lähden tänään käymään kaupoilla ja pumppaan vähän maitoa varastoon. Voi olla, että lusikalla olisi parempi antaa tarpeen vaatiessa, jos pullosta syödessä tulee helposti ilmaa mukaan. Eilen pumppasin desin pois, ja sen jälkeen on olo ollut helpompi, vaikka vieläkin rintoja kiristää. Kuitenkin pahin kipu on hellittänyt. Voisin ostaa minigrip-pusseja ja pakastaa ylimääräistä, eihän siitä haittaakaan ole, vaikkei sitten tarvitsisikaan.
Mukavaa päivää kaikille!
Kirsikka ja tyttönen, tänään illalla 6 vrk