No huh! Kyllä on pitkäkoivella tullu aika paljon turvotusta jos noin paljon on paino noussu... Eivätkä noteeraa hommaa mitenkään!
Samaa hommaa kyllä on täälläkin OYSissa ku mun siskolla tuli esikoista odottaessa loppuvaiheessa 1-3 kiloa viikossa niin ei se niitä kiinnostanu ollenkaan ku muita ongelmia ei ollu. Kehottivat vaan juomaan paljon ja liikkumaan... Miten siinä liikut ku yhellä oli jo jalkapohjatkin niin täynnä nestettä ettei menny mitkään kengät jalkaan :/
Koita jaksaa! Onneksi se turvotus häviää synnytyksen jälkeen - pitää vaan käydä muutamaan otteeseen vessassa
:hug:
Täälläkin oli neuvola tänään ja eipä siellä taaskaan ihmeempiä selvinny...
Painoa oli tullu tällä kertaa vaan 350 g viikossa mikä onkin hyvä kun viimeksi tuli melkein 1,5 kiloa
Turvotusta löytyy täälläkin, mutta pissa oli puhdas ja paineet 108/76.
Hemoglobiini tällä kertaa taas laskenu. Oli vaan 103 eli rautaa vaan naamaan ja toivotaan ettei synnytyksen jälkeen laskis kovin hirveesti ku sitten en kyllä pysy pystyssä :/
Sf-mitta oli noussu sentillä 36 cm vaikka vauva oli niin alhaalla ettei päätä enää tuntenu vaan löytyi vain hartiat
Kovasti liikkui ja syke oli +130 että vauvalla kaikki hyvin.
Ens viikon maanantaille varas seuraavan ajan ja jos menee ens viikon keskiviikkoon niin soittelee kuulemma jo silloin synnärille yliaikakäyntiä ja meinas että jos ei oo ruuhkaa niin ehkä jo ens viikon perjantaina pääsis käynnistykseen...
Mä en kyllä usko millään että tämä on enää sillon mahassa ku esikoinenkin tuli sentään rv 40+1 ja tämä on ihan tulollaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä
Täälläkin alko just pyryttämään että näköjään se myrskyalue saapui tännekin... Onneksi ennätettiin jo käymään siellä neuvolassa ku käytiin kävellen.
Vielä on miehen sisko tunnin täällä kaverina, mutta sitten joutuu lähtemään kotia kohti ku asuu melkein 100 km päässä. Mies lähti Kemiin työkeikalle ja on viiden aikoihin kotona että täytyy toivoa ettei tässä nyt seuraavan parin tunnin aikana tapahdu mitään isompaa
Mulle kyllä passais ihan hyvin jos vauva ois niinkin täsmällinen että syntyis laskettuna päivänä
Nyt täytyy lähtä laittamaan poikaa päikkäreille...
Vieläkin muka porskuttaa menemään vaikka päikkäreiden aika on menny jo yli tunti sitten. Taitaa tuo tädin seura piristyttää
Pimmi 40+0 (vaikka tänne asti ei pitäny mennä millään
)