Hah! Enhän mä voinu teitä jättää vielä :kieh:
Koko päivä ollu ihan omituinen olo ja pelkkä liikkuminenki ollu ihmeen vaikeeta, mutta ei tää tunnu etenevän mihinkään... :headwall: Limatulppaa tuli joo, mutta ei kyllä loppujen lopuksi kovin paljon ja koko päivän on jomottanu ihan kunnolla niin ku ois reippaat kuukautiskivut ja on ollu jotenki just samalla lailla ärtyny ja kiukkunenki ku ennen menkkoja, mutta ei yhtäkään KUNNON supistusta. Kovana on maha vähän väliä ja ehkä vähän hengästyttää jos tulee oikein napakka, mutta en mä tuommosista välitä mitään... Ne oikeet supistukset vetää jalat alta ja sillon ei pysty edes puhumaan
No, nyt en toivokaan mitään supistuksia vähään aikaan ku olo on niin naatti että on pakko saada nukkua kunnon yöunet. Aamulla mä voin taas ottaa vastaan ihan mitä vaan
Tuo muuten muaki ihmetyttää että miten joillaki sujuu ihan helposti ja ilman yhtäkään tikkiä 4-5 kiloisen synnytys, mutta sitten taas joillaki jo 3-kilosen synnytys repii paikat tai vaatii epparin :|
Ja tuo pitkäkoiven paino heittelee kyllä aika hurjasti
Tuosta noin vaan tulee 3 kiloa viikossa ja sitten häviääki pari kiloa
Jos sulla oli ollu kiviä taskussa edellisellä käynnillä
Äh, täytyy vissiin alkaa iltapesulle että pääsis joskus nukkumaan... Nukkuessa ei tarvi miettiä mitään eikä tarvi olla näin äkäpussina :snotty:
Pimmi 40+2 edelleen kisassa mukana :kieh: