Hyvää alkavaa viikkoa kaikille mammoille! :flower:
Jossu90 - Voi että, tekis kyllä itsekin mieli jo hommata nuo mammahousut. Nyt kun ei päällä pysty pitämään enää ku sukkahousuja ja mekkoja. En vaan uskalla vielä, tuntuu niin aikaiselta ja vähän jännittäis, että jos joku huomais ne niin siinä ei enää paljoa tarttis selitellä.
mamma_84 - En voi kyllä sanoa kärsiväni ummetuksesta, ennemminkin toisinpäin.
Mutta oonkin aina syöny todella paljon kuituja ja esim. leivistäkin valitsen aina sen kaikista kuitupitoisimman. Että kannattaa kyllä kokeilla!
Mies aina sanookin mua kuituhipiksi
Amarinwa - Mä vasta tein tuota samaa valokuvahommaa! Sain kyllä jo katsottua kaikki kuvat, että mitkä teetetään, mutta vielä en ole tilaukseen asti niitä saanut. Jospa tässä joku päivä.
Tigerina - Suloinen tuo sun miehes.
Te kyllä pidätte mua varmaan ihan sekopäänä, mutta pakko on silti tämä paljastaa. Mä olen siis varmaan maailman innokkain jouluihminen ja kaikki, jotka mut tuntee tietää sen erittäin hyvin. No tästä johtuen täällä on jo viime viikosta asti yksin kotona ollessa kuunneltu joululauluja yms.
Joooo, mä tiedän, olen hullu, mutta minkäs teet.. Miehelle kun kerroin niin se sanoi vaan, että "Ei ihan vielä, jooko?"
Yritin jo netistäkin katsella, että joko pystyy jouluverhoja tilaamaan, mutta muut ihmiset ei ilmeisesti ole yhtä aikasin liikenteessä tän jouluhössötyksen kanssa.
Viikonloppuna leivoin kynttilän valossa suklaapullia kun en ihan kehdannut pipareita alkaa vielä tekemään. Mies kyllä sillon sanoi, että on ihanan kotoisaa ja lämmin tunnelma. En sitten kehdannut sanoa, että sekin johtui tästä jo nyt alkaneesta joulun odotuksesta!
Tää sama hössötys on alkanut joka ikinen vuosi niin kauan ku mä vaan muistan ni aina elokuussa. En ymmärrä mikä mua vaivaa.
Mut joo.. jospa tää nyt lähtis tekemään jotain hyödyllistä.
Ainiin! Sanoin miehelle viikonloppuna vitsillä, että tuosta hippusesta tulee isona joulutonttu ja mies vaan tokaisi, että ei ihmettelis yhtään vaikka tuliskin, jos tulee enemmän äitiinsä.
Faelivrin & pikkuinen tonttu 9+3