Hei mammat pitkästä aikaa
Tämä laiskimus kirjoitti muutma päivä sitten pitkän litanjan tänne ja kävi niinkuin joillakin täällä aikasemmin, istunto oli vanhentunut ja Boom, koko teksti poissa
meni topimusieen muutama päivä mutta täällä taas naputtamassa, peukut pystyyn ettei käy kun aikasemmin, haha
Lueskelemassa oon käyny teidän kuulumisia ja kivasti täällä on kaikilla näyttänyt menevän, joulu meni rauhallisesti ja uus vuosikin siinä sitten vaihtui! Eli tää on nyt meein pikkusten vuosi
<3
mamma_84: Toivottavasti selkäsi on alkanut näyttämään paranemisen merkkejä tai ainakin on nyt parempi kun oot saanut huilailla? Täällä ei kanssa vielä ole raskausarpia ilmentynyt, peukut pystyyn että säästytään niiltä
Tigerina: Oletpas ollut ihana miehellesi tuon lahjan kanssa
Pori on kiva paikka kesäisin ja jazzien aikaan, muuten siellä sitten onkin aika kuollutta, nimin kokemusta on
Toivottavasti myös sinun selkäsi voi nyt paremmin ja olet sitä saanut venyteltyä ja huilattua, ei saa rehkiä liikaa
Ihana massu siellä sinulla, suloinen on <3 Laitan sulle yv:tä kanssa siitä faceryhmästä.
Niin ja tosta ajasta kanssa, että ei tosiaan enää kauaa kun pienet alkaa putkahtamaan maailmaan, katsotaan kuka jakautuu ensin ja monellako tulee ajoissa ja kenellä menee yli, ite toivosin ettei kovasti ainakaan yli mene, jotenkin alkaa jo olemaan tietyt asiat niin tukalia vaikka tää mun masu onkin vielä siro...kait se on sitä kun ei oo tottunut
Amarinwa: Juuh täällä on ihan kunnon sf mitta
täällä se taulukon mukaan menee niin että se 27cm on spot on just siinä keskellä viikolla 28 ja mulla siis sillon oli enempi jo mittarissa eli melkein 29 viikkoa. mut siis onneks niin ja voin taas huokaista helpotuksesta tän mun paniikin kanssa että kasvaako mini siellä kunnolla kun masu ei oo mikään kovin iso vieläkään. Mutta siis onneksi kaikki hyvin ja suomen käyröjen mukaan vähän liiankin isoissa mitoissa
Täällä ei ainakaan ole mainittu mitään tosta nimiasiasta, ymmärsin sen niin että heti kun vauva on syntynyt ja tomu siinä laskeutunut niin se syntymätodistus tuodaan nenun eteen ja allekirjoitetaan ja sitten se nimi siihen pläjäytetään, tai sitten niinkuin ystäväni kohdalla nimeä kysyttiin heti kun vauva on ulkona ja siinä se
Mä oon lukenut tota muutenkin tota isyysasiaa suomessa kun tää meidän nappula tietty sinne kanssa ilmotetaan että on suomen kansalainen mutta aika vääntö on se isyyden toteaminen pienelle siellä suomessa...kun ei olla naimisissa ton mun siipan kanssa. katotaan paljonko revin hiuksia kun sen aika tulee, huoh :/
Mukava kuulla että joulu mene rauhallisissa merkeissä ja että sinulla sekä pienellä on kaikki hyvin <3
catnip90: Kiva kulla että siellä on kaikki hyvin teillä molemmilla
Meillä kanssa on nyt pienen miehen huone valmiina, pinnis on vielä kokoomatta mutta laitetaan sekin tässä kasaan kun se tulee sinne meen makkariin. Sanoin että herra saa sen koota ja sumplia makkarin ennen kun lähtee maailmalle töihin kun ei sitä koskaan tiedä joskos pieni päättää tulla ajoissa niin on sitten ainakin kaikki valmiina pikkumiestä varten. Perjantaina olen menossa shoppaamaan kaikki loput vaatteet mitä pieni tarvii ja vaunut tosiaan saatu hankittua, siippa niillä jo innoissaan leikki ja tykkäs kovasti että se autonistuin sopii myös vaunuosaan adaptorin avulla, on kuulemma enemmän sellanen isän mieleen
haha
Mimael: Tervetuloa kirjavaan joukkoon ja oikein paljon onnea tulevasta perheenlisäyksestä
Faelivrin: Mukava kuulla että siellä on vointi hyvä molemmilla
Täällä myös meidän pieni on kova junttaamaan ja välillä tosiaan säpsähtää toisen potkuja kun niittaa niin pirun kovaa tonne kylkiluihin
ja välillä on kiire vessaan kun herra suoristelee itseään ja painaa virtsarakkoon tai nyrkkeilee sinne. Mutta ihana tunne tuo on että tietää pienen olevan kunnossa. Välillä se huolipeikko nostelee päätään kun ei oo pieni ollut niin aktiivinen, mutta kätilö sitä sanoi että myös vauvoilla on aktiivisia päivä ja toisen taas hiljasempia, että yleensä ne hiljasemmat on niitä kun vaavi kasvaa enempi. En ainakaan itse unohda tätä ketjua facebook ketun lisäksi joten olen täällä ainakin juttelemassa sun kanssa
Sitten omat jutut perään, eli pienen miehen huone on viittä vaille valmis, verhot puuttuu vielä. Vaunut on ostettu, käytiin viime viikolla Babies R us nimisessä mestassa, tiiätte varmaan, ja ostettiin ne kun oli about 150 puntaa halvemmat kun jos tilattais netistä
Eli onnetar suosi meitä sillä reissulla, nyt on hienot vaunut ja kätevät. Minkäs merkkisiä vaunuja teillä on hankittuna ja onko teillä se "base" autoon, en tiiä suomeks mikä se sana on, sori =) eli sellanen joka laitetaan autoon ja jätetään sinne, autonistuinta varten, säästää siltä turvavyön kanssa leikkimiseltä kun on sellanen kliks ja menoks juttu, jos ymmärrätte yhtään kun oli sekava selitys
Täällä neukkula-aika täytyis varata kun viimeks oli kotikäynti ja niillä ei oo niitä varaussysteemejä mukana, mut siis max kahden viikon päähän, kun nyt alkaa olemaan tiuhempi tahti tässä neukkulahommassa, niinkun varmaan teilläkin?
Mitäs muuta, joulu meni kivasti ja pukki muisti tätä neitiä kyllä liiankin hyvin, pikkumies sai myös lahjoja kovasti, innolla siis odottaen että pieni sieltä maailmaan tulee, vaikka kyllä on alkanut koko homma jännittämään hiukan että miten tämä neiti sen kestää...mutta eiköhän sen kestä kun palkintona on kuitenkin se pieni ihme <3
Meinas unohtua, tässä siis tämän neidin pallukka ja kuva otettu tänään
Aijaa.com - 11524808
Voikaa hyvin kaikki ja palaillaan taas
Myy*+pikkumies 29+6