Tänne taas omaan napaan :headwall: :headwall:
Eilen taas verta ja aivan järkyt mahakrampit... loppus yöllä ja nyt ei enää mitään... Vielä kun tietäisi mistä tuo johtuu ja miksei se ala loppua. Alkaa melkein paniikkia iskeä, että onkohan masussa kaikki hyvin....
Kaiken hyvän lisäksi tänään paukautti meidän eläinlääkäri ajaa tuoho pihaan... Kävi sitten lopettamassa meidän vanhemman koiran :'( Johan tuo olikin jo 8v. Ei vain hyväksynyt omaa lasta.... Muuten lapsirakas lapsi... mustis? Poika vain totesi, että Ressu menee tutimaan ja peitteli sen kuoppaan ihanasti lakanalla. Illalla käytiin vielä sytyttämässä kynttilä ja vilkutettiin heit kerran vielä :'(
On tuo ihana poika....
Että suoraan sanottuna onpa aika paska päivä ollut tänään....
Alkuperäinen kirjoittaja yxäiti:
Niin piti vielä lisätä että suosittelen kaikille pahoinvoinnista kärsiville apteekista saatavia SEA-BAND rannekkeita. Painavat ranteessa akupisteeseen, joka vaikuttaa pahoinvointiin. Ainakin mulle on ollut apua ja hinta vaan n.20e.
Suosittelen lämpimästi. Itselläni ei ole aamupahoinvointia, mutta autossa sitäkin enemmän sitten raskauden aikoina ja närästystä. Auttanut molempiin.
Syyllisyyttä en ole ehtinyt potemaan raskauden takia. Isäntä on ollut lomalla ja olen painanut töitä ihan hulluna koko kesän. Tämä on viimeinen viikko, kun voin kiertää esittelemässä ja myymässä, joten olen lähes koko ajan jossain töissä. Nyt pidän (tai siis joudun pitämään) lomaa sunnuntaihin asti ilmojen takia (lupasivat sadetta ja ukkosta) ja silloin mennään viimeistä kertaa torille myymään tänä kesänä. Sen jälkeen mennäänkin kalenterin kanssa koko ajan ja äippä on kotona melkein aina.
Toisaalta eipä mulla ole mitään erikoisia oireita ollut... Hormoonien takia tietty välillä mielialat heittelee ja kärsivällisyys on hieman koetuksella, mutta eipä muuten oikein mitään...
Vammaisuus ei pelota. Meillä päin on niin paljon vammaisia lapsia/nuoria/aikuisia, joten niiden kanssa on tekemisissä muutenkin. Täällä on upeat työkeskukset ja harrastusmahdollisuudet heille. Jos sellainen tulee, niin sitten tulee. En silti mene seulantaan...
Synnäriksi voi mulle laittaa Tammisaaren. Minähän menen sinne vaikka mikä olisi. Lopettakoot vaan, niin menen sinne ensiapuun synnyttämään
Eipä ne kyllä sitä ehdi lopettamaan ennen sitä...
Perhehuone meillä oli edellisessä synnytyksessä. Isäntä ei ollut siellä montaakaan yötä, mutta oli se itselle niin ihana paikka, kun sai olla yksin vauvan kanssa. Tällä kertaa siellä on remontti, niin voi olla tiukkaa... Mutta kunhan en joudu minkään huutajan kanssa samaan huoneeseen... Olettaen tietysti, että tämä tulokas on yhtä rauhallinen kuin isoveljensä... :kieh:
Mutta nyt taidan painua nukkumaan.... Jos tämä olo siitä vähän edes paranisi...