Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Mulla esikoisesta masu näkyi jo rv 10 tai 11 pintaan suht selvästi ja rv20 monet jo kysyi, et koska sä saat..
(siis luulivat, et laskettu aika olis jo lähelläkin..) Tuntuu kyl et nyt olis jo jotain pömpötystä havaittavissa, mut mulla myös tosi paljon ylimääräistä, joten itse sen vain huomaan kaiken tän läskin alta!
Paha olo on onneksi pysynyt kurissa, kun pakolla vaan syö vaikkei tee mitään mieli! Heti huomaa, et alkaa kuvottaa, ku pari tuntii ruokailusta on kulunu, joten pakkosyömisellä mennään.
Sain aikaistettua mun ultraa parilla päivällä ja se onkin jo sitten ens maanantaina 13.7. ( 7+1 ) Apua, jännittää niin p***keleesti... Mä en jotenki halua usko, et taas tulis huonoja uutisia... Varasin ajan vielä samalla lääkärille, joka ultras esikoisen. Jos se lääkäri vaikka tois hyvää onnea!
Kävin tänään ostaas itselle ihan tuikun pyörän ja ajattelin nauttia tän kesän vielä pyöräilemisestä, ku ens kesänä se tuskin onnistuu kun olis kaks kyyditettävää. Poika oli raukka ihan kauhusta jäykkänä ku kokeiltiin mennä pieni matka eteenpäin, mut sit se alkoi jo tykätä menosta!
Nyt sohvalle lötköttelemään ku poika on päikkäreillä, et jaksaa taas klaarata tän päivän väsymyksen keskellä!
Minky 6+1