+++MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat+++



Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



maanantai 5.3.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
MaybeSomeday........40/28-35......25v......2.lapsi.....yk4
Rakkauspakkaus83...39/36-38.......28v......2.lapsi.....yk5
iltatähti-80................38/26-28.......32v......4.lapsi.....yk14
Vogue......................28/29............25v......2. lapsi....yk2
aliisa10....................25/30-36.........28v......2.lapsi.....yk2
Anastacija.................23/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
Keltakukka...............14/22-27..........28v.....1.lapsi......yk8
macy gray................11/30-34.........31v......2.lapsi...yk27(OI8)
ÄitiliiniX5..................11/28-30.........29v......6.lapsi.....yk4
Sunflower11.............5/24-35...................3.lapsi....yk16
Ansku83..................4/31.............28v.......1.lapsi......yk13
Tähtitaimi.................3/28-35........35v.......2.lapsi....yk7
MolliMelooni.............2/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Rulla-Katriina............2/28-30........33v.......2.lapsi.....yk4





PIINAILIJAT
Anastacija........dpo8
aliisa10............dpo8






HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2012

Maaliskuu

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi


Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:[/B]

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.






Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!




 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei uudet ja vanhat kuumeilijat ja tervetuloa plussailemaan maaliskuisiin!! Ihan järjettömän paljon tsemppiä ja onnea kaikille yhdessä ja erikseen! Taidanpa ihan pieneksi piristykseksi räjäyttää pinkan söpösti pinkiksi....toki siellä muitakin värejä on! Ei muuta kuin ERITTÄIN HEDELMÄLLISTÄ JA PLUSSARIKASTA MAALISKUUTA KAIKILLE!!!! :D :heart:

T: Uusivanha päivittäjä Ansku :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
MolliMelooni: :hug: Ehkäpä tuo nyt kuitenkin oli toivonkipinä sille että jotain yritystä on täytynyt olla, se on aina positiivinen asia vaikka tietysti pettymys kun ei ole jatkunut pidemmälle. Hurjasti tsemppiä, jatkuuko teillä vielä avusteet tulevissa kierroissa?
 
Kiitos Ansku! Onpas oikein nätti!

Aliisa: samoilla päivillä mennään, dpo5. Miekin sain lauantaina kahdentoista aikaan ovisplussan.

).( Verikokeissa käyty. Tyhmässä kutsussa oli vaan merkittynä että on käytävä kp 20-23 ja klo 10-14 välillä. Olin siellä joskus vaille 11 ja hoitaja sano, että ois pitänyt olla ennen kymmentä se kilpirauhaskoe ottamassa. Annoin palautetta, kun eivät voi laittaa fiksummin niitä tietoja siihen lähetteeseen. Argh!
 
Aliisa: Joo, mullakin kipeyty toissapäivänä jo nännit, muuten ei vielä hirveästi ole tissit kipeenä. Mulla ne aina kipeytyy, monesti dpo 7.
Mutta tosin me saatin se plussa hyödynnettyä ehkä hieman liian myöhään, kun vasta su ja ma päästiin touhuamaan...
 
Anastacija, joo niin mullakin ja mulla tulee monesti paha olokin tähän aikaan kierrosta kun menkkoihin on se viikko suurinpiirtein, että sitäkään ei voi tulkita mitenkään raskausoireeksi. Me hyödynnettiin plussa heti sen jälkeen kun sain sen näyttöön ja sitten vielä la iltana ja sunnuntai aamuna. Siinäpä ne kerrat sitten. Niin ja sillon torstainakin mutta tuskin se sieltä asti ottas tärpin.
 
Mun täytyy kyllä kuitenkin testata jo ens viikon tiistaina tai viimeistään keskiviikkona kun lähetään reissuun, viittikö tuota alkoholia muuten ottaa. Tiiä sitten näyttäskö vielä. Esikoiselta muistaakseni plussasin neljä tai kolme päivää ennen menkkojen alkua. Sillon kyllä arvasin ennen plussaakin.
 
Ansku Kiitos uudesta pinosta :)

Molli Voi ei :( Halaus!

Mulle saa päivittää kp 1/28-35, yk7 Ihan muuta ehdin jo luulla, kun oireet oli kohdallaan ja täti viikon myöhässä. Mutta alas tultiin kovaa ja korkealta. Nyt on pakko koittaa suunnata ajatukset ihan muualle, meinasi pää hajota tähän kuumeiluun...
 
Kuumeilu jatkuu. :wave: Ei ole oikein homma edennyt, joten lisää pistelyä ja uusi kontrolli luvassa. On ollut aika kurja fiilis kontrollista asti eikä asiaa auta hoitokorttien katsominen. Tällä lääkesetillä ei tulla onnistumaan, sillä vaste huononee. Päätin hakeutua erikoislääkärille kilpirauhasoireineni ennen kuin teemme päätöksen ivf-hoitoon siirtymisestä. Toivottavasti aikoja on saatavilla kohtuullisen ajan sisällä.

Kiitos uudesta hienosta pinosta! :flower:
 
Ansku83 no ei varmasti voi olla mitään tylsempää kuin alkukierto. Ei tää loppukierron piinailukaan ole mukavaa, kun kokoajan muka oireitam iettii tai sitten miettii kun ei oo oireita. :) Mulle vois muuten tosiaan päivittää tohon piinailijoihin dpo7.
 
Voihan unet. Inhottavan toiveikas olo oli hetken herättyä. Näin unta että oltiin siellä lapsettomuuspolilla ja sippatutkimuksen jälkeen sanovat, että hyvinhän ne simpat hedelmöittää, että olin jo kolmannella kuulla raskaana. Olin siinä että en voi olla, kun on menkatkin aina tullut, eikä ole yhtään raskaana oleva olo. Mutta olevinaan olin.
Poli vaan on jo tässä kuussa, että tuo ei mitenkään voinut olla enneuni :D
Nyt vaan pitäs vielä saada karistettua viimeisetkin unihiekat ja alkaa elämään tässä päivässä taas ja unohtaa tuo uni :)

Pahottelut tädin kohdanneille.
 
Anastacija mulla kans ihan järkyttäviä unia kokoajan. Tisseja taas vihloo ja menkkakipuja mahassa. Huokaus mulla niin jännittää tää homma ja ei muuta pysty ajattelemaan. Mulla oli niin varma oli raskautumisesta alkuviikosta heti oviksen jälkeen mutta nyt tunne hiipuu.. :(. Mikä dpo nyt onkaan menossa oliko se 8? aarg tää piinaulu on hirveetä!
 
Heissan kanssakuumeilijat!

Ansku kiitos uudesta pinosta! Ihana pinkki (pidetään tää :p)

Minulla on ollut hiljaiseloa - olimme lomalla Suomessa pari viikkoa ja koneelle ei ole ollut pääsyä. Ovis pamahti tietenkin loman aikana kun peittojen heiluttelu ei onnistunut ;) Minulle voi päivittää kp2/28-30, yk4

Uutta ovulaatiota bongaillessa :)

Plussa tuulia kaikille ja onnittelut plussanneille jos sellaisia viime kuussa oli!

muoks* Eihän tää kolmas kierto ollut vaan neljäs... aika menee vauhdilla hui!
 
Viimeksi muokattu:
Molli ja Rulla IIIIIISSSOOOOOTTTTT tsempit nyt teille uuteen nousuun!! :heart:

Tää on niin mein kuu, eiks nii tytöt! Tehää nyt sellane hurmaava joukko(itse)plussaus! :D On siis se kirja/leffa Hurmaava joukkoitsemurha..jos joku ei tienny! :D Se kun oliskin noin helppoa!!! :stick: :D



AURINKOISTA KEVÄISEN RAIKASTA PÄIVÄÄ KAIKILLE!!
 
  • Tykkää
Reactions: Rulla-Katriina

Yhteistyössä