+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

heipsan...:D
tikuttelut jatkuu,aloitin jo kp8 ja nyt jo kp10 antaa davidin ovistesti melkein yhtä vahvan viivan kontrollin kanssa vaikka kaikkien laskureiden mukaan ovishuippu olis viikonlopun la-su aikana.....noh,täytyy olla ahkerana.. mulla on positiivisena asiana ovisaikaan että halut kasvaa ykkosestä sataan,niin ei tarvi edes itseään pakottaa petipuuhiin,vaan halut nousee jo kun miehen näkee...mies on vain tyytyväinen.. toivottav asti tästä tulee jotain tulostakin,se jää nähtäväksi.
 
Oi, Paljon onnea MiiJane!!:flower::heart:

ON: Mulla on näemmä joku kesto ovis meneillään :D. Edelleen tasavahvat viivat tullu pregcheck ovistestiin. Ohjeiden mukaan mulla on ollu ovisplussa nyt 5pvää putkeen:confused:
 
Mulla on siis nyt kp 27/24-31, YK 37 tai jotain. Mie 35v ja mies 43v, joten tämä rupesi jo olemaan viimeisiä hetkiä.

Kiitos kaikille, ollut sairaan kova koulu ja matka tuommoseen plussaan, jonka tänään sain. Suhde joutunut koville ja hanskat oli jo heitetty tiskiin. Tosin välillä mietin, joskos ois sittenkin pitänyt ruveta hoitorumbaan, mutta tää suhde ei oisi kestänyt. Muutenkin ei ehkä paras ajankohta.. Näköjään kerta seksi riittää, jos niin tullakseen..

Pääsin juuri takaisin lentämään ja nyt siis joudun sen melkein heti lopettamaan. Kuhan tää kyytiläinen nyt pysyisi mukana loppuun asti.

Niin ja koska olemme uusperhe, oisi tämä kummankin neljäs.
 
Viimeksi muokattu:
MiiJane76 Hirmuisen paljon onnea!!!!Toivotaaan että kaikki menee hyvin ja pieni matkassa pysyisi loppuun asti.. :hug: :heart: :flower:

Mango No enpä kyllä usko ovikseen enää..Kuten muutkin sanoi, uusi raskaustesti...Pidetään peukkuja! :)
 
Miijane Onnea!! Mie arvasin, että kuitenkin tuhru enteilee vain plussaa. Toivottavasti pikkunen pysyy kyydissä.

Mango, onpa jännää..

Tänne itkua ja ahistusta sekä hieman vi*utusta. Lähipiiriin syntyi juuri lapsi.. Pitäisi olevinaan lähteä sitä katsomaan. Ei yhtään huvittaisi, mutta kun on pakko. En yhtään jaksaisi nähdä vahinkoja. Vielä kun äiti ei vaikuttanut kovin iloitsevalta lapsestaan. En yhtään epäile, etteikö lasta silti rakastettaisi. Itse vain olisin niin onnellinen, jos saisin oman nyytin syliini.
 
Zanca :hug: Meilläkin toiselle naapurille syntyi viikko sitte vauva ja toinen saa toukokuussa. Buhuu, mun piti saada heinäkuussa. Tuntuu muuten, että tosi monille on syntymässä kesällä. Eihän se tietenkään oo itteltä pois, mutta on sitä kummiski surullinen olo.
 
Huomenta!

Aamun saldo


Uploaded with ImageShack.us

Onhan tuo testiviiva ovistestissä tänään sentää vähän vaaleampi kuin kontrolli :D Mä niin otan digin mukaan seuraavaan kiertoon. Tuli vaan mieleen, että pco:sta kärsivät saattavat saada vääriä ovisplussia. voiskohan mulla olla se :confused:. Toki ei mitään muuta syytä epäillä moista...
*muoks: Mihinköhän mun kuva on hävinny?!? Kyllä se näky ku aamulla viel tarkistin...Kuvassa ois ollu nega r-testi ja ovistesti, jossa kontrollia vähän vaaleampi testiviiva
 
Viimeksi muokattu:
Zanca: Mä voin kuvitella miltä susta tuntuu. Itse oon kuumeillu vasta niin vähän aikaa, että en pysty samaistumaan tilanteeseesi, vielä... Mä lähetän sulle paljon positiivista energiaa ja plussatuulta ++++++:whistle:

SiSa: Toivottavasti tuottaakin tulosta! Ei tarvii myöskään enää tollasia oviksia tulla. Eihän tässä paikat kestä moista :D

nepari: Hauskaa iltaa ;)

äiti x4: Laitan sulle myös positiivista energiaa. Toivotaan, että nyt alkanut kierto on the kierto!
 
MiiJane PALJON ONNEA!!!!!! Ja tarrasukkia pikkuselle! :)

Mango Onkohan pregchekillä joku viallinen satsi lähteny kauppoihin.. meinaan mullakin ollu vahvat viivat su illasta lähtien ja eilen aamullakin vielä.. tänään en viittiny tehä enää... Mä kuiteski varmistelin digillä joka hymyili ma iltana ja ti iltana.. On noi liuskat ärsyttäviä!

Zanca :hug: Mäkin jouduin eilen synnäriltä hakee äitini kaverin vahinkovauvan.. Meijän kaukalolla jota ollaan kakkoselle säästetty. Ja sitte niiden kaikkien vastasyntyneiden näkemisen jälkeen palaamaan kotiin tyhjän kaukalon kanssa. :( Ihmeen hyvin meni. Jopa vaihdoin sen vaipan ja puin jne Sulonen oli! :heart:
 


perjantai 11.3.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
*Justiina*...................kp30/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp28/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
Barbamama35............kp27/23-28........35v...3./4. lapsi...yk6
iloksi..........................kp24/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Ansku83......................kp23/35-37.........27v...1. lapsi......yk3
Mariel85.....................kp19/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
Bla-bla........................kp18/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp16/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp15/29..............31v...2. lapsi.....yk2
Sunflower11...............kp15/28-31.................3. lapsi....yk3
PieniTytönTylleröinen..kp15/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp14/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Miimau.......................kp12/27..............31v...1. lapsi....yk9
Sinderella....................kp12/30.............38v...6. lapsi....yk3/5km1
bluebaby.....................kp12/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
Eevaliisa Nwogu..........kp11/26-28.......26v.....3. lapsi.....yk3
macy gray...................kp10/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Pänä..........................kp 8/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp8/~34..............................yk4
Ngale.........................kp6/30-36............23v...1. lapsi.....yk3
Viola30.......................kp5/27............31v...2. lapsi.....yk10
Zanca.........................kp4/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
äiti x4.........................kp2/24............32v....6. lapsi......yk4
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)





TAUSTALLA
kissendaal, Lisey, mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli



PIINAILIJAT
*Justiina*..................dpo15
Ansku83....................dpo9/5
Mango86...................dpo2
Mariel85.....................dpo2


PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Lyhenteiden selitykset löytyvät etusivulta! =)


Plussarikasta maaliskuuta!
 

Yhteistyössä