Hei Ihanaiset! Olen yrittänyt lueskella juttujanne, mutta aktiivisempi kirjoittaminen saa odottaa siihen, että remontti olisi valmis ja pääsisin kotiin huoh... Se on ainoa asia mistä tekisi mieli valittaa... Minä en ole ollenkaan
kärsimätön milloin vauva syntyy, päinvastoin toivon kovasti, ettei vielä
Ensi viikolla joku päivä päästään kotiin, siivottavaa on paljon ja sitten kaikki vauvaa varten esille valmiiksi, joten sitä ennen toivon pikku mukelon jatkavan mylläämistä mahassa!
Tiinelli muistaakseni ja varmasti joku muukin toivoi, ettei täällä asiat kärjistyisi kovin ilkeiksi, enkä kyllä usko, että kukaan tarkoituksella riitaa haluaisikaan, mutta tosiaan aika kipakoita viestejä oli tuolla aiemmin ja itsekin toivon hieman leppoisampaa menoa. Ehdottomasti tänne saa kirjoitella mitä haluaa, mutta yritetään olla toisille kilttejä kuitenkin :heart: Oli kiva kun joku oli pahoitellutkin mielenilmaisujaan, arvostan sellaista!
Runsas vetinen vuoto vaivasi minua silloin joskus ja samaan aikaan oli vähän kipua alavatsalla, kävin varalta neuvolassa ja silloin selvisi, että minulla on streptokokki. En tarkoita, että aina se olisi merkki tulehduksesta, mutta voisihan sen tutkia. Itse olen kiitollinen, että tuo streptokokki selvisi ja näin saan antibiootit synnytyksen yhteydessä niin ei tule vauvalle ongelmia siitä. Se kun on todella yleinen odottajilla.
Tiinelli sain neuvolasta mukaani sellaisia paperisia liuskoja, joilla voin itsekin kotona testata onko lapsivettä vai jotain muuta. Onko tuttuja sulle?
Ens torstaina mulla on RD:n vuoksi ultra, joka on käsittääkseni samalla synnytystapa-arvio. Nla oli ma ja sf-mitta oli muistaakseni 32cm ja oma paino noussut maltillisesti 310g/vko, ja sitä rataa ollut jo pitkään, myös sokerien mittaukset ovat pysyneet raja-arvoissa. Näinpä siis luottavaisin mielin uskon vauvan olevan normaalikokoinen, vaikka yksi yö (tai sellainen yöaikaan osunut pätkä, jonka vietin nukkuen
) näinkin unta, että vauva oli aivan valtavan kokoinen, siis sellainen, ettei se ole oikeasti edes mahdollista.
Nyt veikkaan, että muutamana päivänä mullakin on supistellut, sellaista kivutonta outoa tuntemusta, maha pingottuneena ja tuntuu, että vauva liikkuu usein samaan aikaan?! Välillä on todella voimakkaita vihlaisuja, taitavat olla niitä
sukkapuikkokipuja, ihan henki salpautuu jos tulee oikein voimakkaana, mutta menee samantien ohi.
Vähän omanapaisesti tuli nyt. Tekisi mieli kirjoitella vaikka mitä ja kommentoida teidän juttuihinkin, tosin kyllästyisitte kun aloittaisin tuolta sivulta 14
mutta taidan nyt kuitenkin luovuttaa kun tämä nettikään ei ole hetkeen pätkinyt, että olisiko tyyntä myrskyn edellä... Mulla kun on vain langaton yhteys tässä ja se ei oikein pelaa täällä. Ihanaa, kohta pääsen kotiin!!!
Kaana 35+6