huomenta mammat
kivaa ja kylmää pakkasaamua, -29 hrrrrrrr......
häähulinat ohitse, arki palautui ja kieltämättä oli illalla AIVAN IHANAA istua miehen kanssa kahden, ei ketään pölisemässä ympärillä
hiukan mä väsyin liikaa, mut kerrankos sitä naimisiin... :heart: Kiitos vielä kaikille muistaneille, oli kyllä jännittävää ja ihana oli täällä käydä pikaiseen aina välillä lukemassa onnitteluja
hih!
suljettu palsta no mua kyllä harmittaa oikeesti kans se, et valtaosa paineli samantien sinne, vaikka käsitin niin et se otettas käyttöön vasta kun on syntyneet kaikkien vauvat... ei mulla ainakaan tule olemaan aikaa käydä kahdella palstalla, ja tää on niin tuttu ja turvallinen
ja sitä paitsi, en tiedä kuinka paljon tulee tännekkään kirjoiteltua vauvan synnyttyä... sitten kun taas pääsee juoksemalla itekin eteenpäin, päiviksi tulee kehiteltyä varmasti paljon touhua ja kaikkee, mut en aio tätä kokonaan jättää vaan omien mahisten mukaan käydä kertoilees kuulumisia
Tiinelli kauheeta oot kaatunu!!!!! onneks ei käyny pahemmin... ja mitä tohon naapurin kersaan tulee, ni mä kyllä soittaisin sen vanhemmille.... tai kävisin ihan ovella juttelemassa... eihän tommonen käy laatuun... siinähän se sit on joka ruoka-aikaankin teidän pöydässä, ja vaikka itse olenkin varsin vieraanvarainen en mä sillä, mut kyl tarttis sen vanhempienkin tajuta että kotonakin ollaan...... mur.... pistät vaan tiukasti säännöt ja vaikka ihan selkeät päivät ja ajat millon sit saa tulla. mä kokeilin jossain vaiheessa lasten kavereiden kans, kun meinas olla niin et ne oli aina meillä syömässä ja muuta, niin sanoin lasten vanhemmillekin että meillä on se ja se päivä kaveripäiviä. ja kylmästi sanoin että siihen asti saa olla kunnes on ruoka-aika.
Ei se satunnaisesti haittaa tietenkään,mut mä en tykkää et perheen yhteinen ruokahetki on aina samalla myös koko kaverikunnan ruokinta-aikaa
tsemppiä tohon !!!!
kaana mäkin näen välillä hurjia unia... mut tosin vauvasta en mitään kamalia ole... mut esim ennen noita häitä näin unen et mies tulikin katumapäälle ja haukkui mut ihan kokonaan
mikä ei siis todellisuutta vastaa lähellekkään
lie sitä morsiamen asiaankuuluvaa hermoilua
Ja jotenkin nää unet lapsistakin on aina sellasia mitä itse eniten pelkää, ja alitajunnassa se huoli pääsee mylläämään...
Mukavaa neuvolakäyntiä,kaikki on varmasti ihan tosi hyvin :hug:
pikkutalvio ja painoarvio no mulla sen on tehnyt joka ultrassa lääkäri. se näkyy siinä kuvassa ja kone on antanut suoraan painot sun muut mitat. neuvolatäti ei käsin vatsan päältä ole muuta todennut, kuin et ei mikään pieni ole
et ihan hyvän kokoinen....
Taitava lääkäri osaa ammattitaidolla heittää painoarvion käsinkin vatsan päältä, mulla ainakin ollut hyvin osuneet arviot noista edellisistä. toivottavasti tämäkin menis siihen arvioon et maks, 4kg.... mut eikän ei tiedä,ja lääkäri totesi viime viikolla et iso vauva on...
ei noista sit ota selvää kuka mitäkin mieltä on,ja musta tuntuu et aina kun menee eri ihmiselle, se sanoo ihan eri lai ku kaikki muutki
teto joo ei paljoo oo tullu dieettiä noudatettua tässä lähipäivinä... jotenki huomaan kyllästymistä koko juttuun... tosin mulla arvot edelleen olleet normeissa,mut en kyl jaksais tuijottaa jatkuvasti enää et mitä saa syödä ja mitä ei... noo,kait sitä tarvii vaan pitää napakkaa otetta niskastaan kiinni...
Ja eihän tässä enää kauaa ole jäljellä aikaakaan..Ja sitä paitsi, kyllä sitä tarvii herkutella välillä. Mä ainakin oon sallinut itelleni karkkipäivänja monesti lauantaisin on syönyt pullaa tai mitä sit ikinä onkaan tehnyt mieli. ja sit taas skarpannu viikon alussa
närästys siis aivan järkyttävä!!! aamupäivisin ei niinkään, mut illat on ihan jäätäviä... ei auta oikein mikään lääke, piimää vetelen purkkitolkulla, se kyllä tekee hyvää, tuntuu et se voitelee kurkkutorvenkin joka vaikuttaa niin palaneelta jo
Koitan ajatella et ei tätä kauaa kestä, närästys jäänyt aiemmissakin odotuksissa synnytyssaliin.... mut iltaisin ei paljoa uskalla mitään enää syödä, muuten yö on ihan yhtä piinaa..
mukavaa alkanutta viikkoa jälleen, mihin tää aika oikein meneekään
palstaillaan nyt edes me ketä tänne jäi
Floweri ja vaaveli 36+5