Oireistoa taas.. Tuli uusi oire kuvioihin, jonka itse asaissa huomasin jo edellispäivänä, mutta kunnolla huomioin eilen. Suihkussa ollessa teki kipeää rinnoissa, kun vesi osui niihin ja huomasinkin siten, että nännit olivat todi turvonneet ja "pitkät oli päällä". Ei meinannut millään suihkun jälkeen asettua ja sitten meninkin jo nukkumaan. Nyt aamulla edelleen tuevoksissa, mutta pitkät ei ole onneksi enää päällä, paineluherkät! Vatsakipuilu loppui eilen iltapäivällä kuin seinään, eikä ole sen jälkeen näkynyt :O Katsotaan kauanko tätä kestää, jopa hetkeksi eilen unohdin olevani raskaana, kun mitään ei tuntunut missään
Kaksosajatuksista: Itselläni ei ole vahvaa ajatusta kaksosista, mutta nämä muutamat harvat, jotka raskaudest atietää ovat sitä mieltä, että kaksoset olisi tulossa
Itselläni on tyttöfiilis ja ehkä jopa vähän juurikin sen fiiliksen vuoksi toivon tyttöä, vaikkakin poika on totta kai yhtä tervetullut ja mies olisi enemmän siihen suuntaan kallellaan toiveissaan. Pääsee sitten pelaamaan kuulemma jalkapalloa.. Totesin sitten vaan, että voi sen tytönkin kanssa pallotella
Oletteko miettineet kysyttekö kumpaa laatua on tulossa, jos ultrassa aikanaan suostuu näyttämään? Itse haluaisin tietää sukupuolen, mutta mies ei, joten meille se jäänee siis yllätykseksi loppuun asti! En usko, että voisin olla hiljaa tai ostelematta mitään, jos tietäisin sukupuolen ja mies ei!
Nimistä: Minulla on vain yksi tytön nimi, jonka haluaisin liittää nimeen, se saa olla vaikka etunimikin, mutta minulla ei ole väliä vaikka olisi toinenkin nimi ja niin se todennäköisesti tulee olemaankin. Lisäksi jostain syystä haluaisin, että jos lapsia useampia siunaantuu ajan saatossa, niin kaikilla alkaisi etunimet samalla etukirjaimella.
Vitamiinit: Olen aika heavy user lisäravinteissa ja normaaliin pakettiin kuuluu maitohappobakteerit, omega-3, D-vitamiini, C-vitamiini ja magnesium. Ehkäisyn pois jäädessä otin vielä pakettiin B-vitamiinin, jossa oli foolihappo mukana. Plussan tultua vaihdoin sen puhtaaseen foolihappoon. Neuvolaan kun aikaa soitin, oli täti hyvin tyytyväinen ja totesi, ettei hän sitten lähdekkään tästä enempää neuvomaan, kun kaikki tuli lueteltua ja vähän enemmänkin mitä olisi suositellut. Rautaa en tosiaan tässä kohtaa saa kuin ravinnosta, mutta eipä sille vielä ole tarvettakaan, eikä välttämättä tulekkaan. Sitä en halua syödä ylimääräisenä ellei ole pakko, koska se saa vatsan kovaksi meikäläisellä.
Vaunuista: Tajusin tuossa viikonloppuna etten tiedä vaunuista juuri mitään ja että siihen täytyy oikein paneutua raskauden edetessä. Ystävä ehti jo juurikin Emmaljungaa kehumaan!