Kiva että saadaan vieläkin lisää porukkaa tänne! Tervetuloa vaan uusille! :flower:
Onnea taas hyvistä ultrakuulumisista! :heart:
Tigerina tosi kurjaa tuo äitisi suhtautuminen. Hyvä että olet kuitenkin kaikesta huolimatta tsempannut ja yrität jättää hänen kommenttinsa omaan arvoonsa. Nauti nyt vaan raskaudestasi ja niiden ystävien tuesta ja kannustuksesta, joilta sitä saat!
SoonFab4 Ihana vatsa sulla!
Tosta ei kyllä voi enää erehtyä!
Nippatäti mä niin tiedän ton tunteellisuuden! Tuolla aiemmin kerroinkin mm. siitä, kun rupesin itkemään kun luin Hesarista syntyneet ilmotuksia! Siellä kun oli yksi niin kaunis runo sen vieressä niin kaunis vauva!
Tikuliina, ihanaa kuulla, että olette nyt miehesi kanssa paremmissa väleissä! Tsemppiä ultraan!
Mahan näkymisestä Mä odottelen esikoistani, mutta maha on kyllä jo todella pömppö. Eihän se kohtu kai kamalan iso vielä ole, mutta ilmeisesti suolisto, vatsalihakset ja kaikki muu tuolla vatsassa on niin löysistynyt että rellottaa tossa edessä.
Lisäks tulee syötyä paljon enemmän kun koko ajan nälättää. Kohdun asennosta mulla ei ole mitään tietoa. Mulla ei mene enää kuin yhdet normaalit housut vyötäröltä kiinni, ja niissäkin saa välillä jo nappia aukoa.
Sintu74 kyseli
raskauspainon kehittymisestä. Mulla tullut jo kolme kiloa. :ashamed: Pitää vähän karsia tota herkuttelua. Luulen että tilanne tulee vielä vähän senkin puolesta kyllä tasottumaan, että nyt kun pahin väsymys alkaa olla ohitse, niin jaksaa taas varmaan urheilla enemmän..
Mua vähän jännittää, kun meillä on eka
lääkärineuvola vasta muistaakseni joskus 24 viikolla. Mitä jos jotain onkin vialla, ja se huomataan vasta sitten?? Vai oonko taas vaan ylihuolestuvainen...
Mä mietiskelin myös jonkin aikaa
dopplerin ostamista. Päädyin sitten ostamaan huutiksesta parilla kympillä Angel sounds dopplerin. Eilen se tuli, ja heti kokeiltiin, mutta ei saatu mitään kuulumaan. Liekö sitten mun ilmavaivat möyrynneet siellä niin kovaa että peitti sydänäänet.
Nimittäin nyt sit aamulla koitin uudestaan, ja löysin ihan vaimean, mutta selkeän, rytmikkään ja nopean jumputuksen.
Oli aivan ihanaa. :heart: Mitä
Sintu74 tarkotit, kun sanoit jotain dopplerin vaikutuksesta sikiöön? Voiko se jotenkin vaikuttaa vai? Mä en ole kuullukaan sellasesta..
Täällä mies on selkeesti muuttunut noiden ultrien jälkeen. Taisi sillekin konkretisoitua tää raskaus ihan uudella tavalla, kun näki sen minivauvan siellä pyöriskelemässä. Mies on ruvennut herkistelemään, sillä silmät kostuu kun se katselee noita ultrakuvia, ja silittelee ja suukottelee vatsaa paljon enemmän, hymyilee vaan koko ajan ja säteilee. Ihana. :heart:
Nyt pitää ruveta paikkailemaan mökkikamoja viikonlopuksi. Mukavaa viikonloppua kaikille!
Nanna 11+3