Alisa asuin Hollannissa eikä mulla sujunut kielen oppiminen niin hyvin että olisin pystynyt asioimaan neuvolassa siellä, vaikka kuin etsin niin ei tuntunut löytyvän kätilöä joka olisi englanniksi pystynyt tai suostunut asioimaan. Lisäksi en oikein tuntenut oloani turvalliseksi Hollannin neuvolajärjestelmän suhteen, käyntejä olisi vain kätilölle, lääkäriä siellä ei näekään koko raskausaikana jollei ole ongelmia ja kätilönkin ajat kuulemma vain n. 15 minuutin pikapyrähdyksiä. Mulla kuitenkin takana ongelmallisia raskauksia, ekan kanssa raskausmyrkytys ja toinen lapsi syntyi vaikeasti sydänvikaisena niin tahdon ottaa varman päälle tämän kanssa.
Mies meillä hoitelee siellä huushollin muuttoa Englantiin, muutan sitten perässä kunhan on saanut asiat rullaamaan siellä päässä. Hän ei tahtonut että mä joutuisin stressaamaan koko asian takia joten ehdotti että palaisin Suomeen oottelemaan...eipä meillä tullut mieleen että tää erossa olokin on kauheen stressaavaa
Anncarol & toukka 14+3
Mies meillä hoitelee siellä huushollin muuttoa Englantiin, muutan sitten perässä kunhan on saanut asiat rullaamaan siellä päässä. Hän ei tahtonut että mä joutuisin stressaamaan koko asian takia joten ehdotti että palaisin Suomeen oottelemaan...eipä meillä tullut mieleen että tää erossa olokin on kauheen stressaavaa
Anncarol & toukka 14+3