Huomentapäivää naiset!
Onpas viikonlopun aikana syntynyt paljon vauvoja!
Onnea Nuska, Leo, Pikku M ja millipilli pienokaisista! :flower: Olikohan vielä muitakin..? Kaikille joka tapauksessa sylin täydeltä onnea!
Sone on varmaan myös lähtenyt synnyttämään, kun ei ole tunnollisesta päivittäjästä vähään aikaan kuulunu?
Toivotaan ainakin!!
mama07 ja
Renakin jo lähellä päämäärää, toivottavasti
Marionettikin, paljon tsemppiä teille! Toivotaan tosiaan että vauvat näkisi pian päivänvalon!
Mikähän on muuten
Niittyvillalla tilanne, kun ei ole toviin kuulunut??
Siskolisko, mulla on aina neuvolan terkkari tunnustellut lapsiveden määrän päältä päin. Aina on neuvolakorttiin kirjottanu määrän olevan normaali. Musta itestäni tuntuu kans että maha on niin täynnä peppua ja potkivia jalkoja, että voiko siellä olla vettä yhtään! Mutta ilmeisesti on kuitenkin.
Voi ärsytys, nyt se kysely on alkanut täälläkin. Vaikka mulla siis vielä
yli kaksi viikkoa laskettuun aikaan!! Eilen äiti soitti ja kysyi "sielläkö vielä vaan odotellaan?"! Hitto, en mä nyt vielä ole edes alkanut odottaa että tää syntys! Todennäkösempää kuitenkin että menee yli LA:n kun että ennen sitä tulis, niin miksi turhaan elätellä toiveita. Pitäishän äidin tietää kun itselläänkin mennyt paljon yli LA:n ja samoin mun siskolla. Lauantaina oltiin miehen kans leffassa, ja appiukko oli sillä välin yrittäny kolme kertaa soittaa miehelle. Kun mies sitten soitti takas niin appi kysyi "ootteko jo lähteny synnyttää ku ette vastannu!" Huoh.. Ja omakin isä soitti eilen kyselläkseen vointia, vaikka se ei yleensä ikinä soittele. Voin niin kuvitella kuinka paljon kyselyt käy ärsyttämään sit ku mennään jo LA:n toisella puolen. Että tsempit vaan kaikille sinne!
(.) Ei sitten mitään. Ajattelin siivouspäivän pitää, kun viikonloppuna jäi siivoukset tekemättä. Parin tunnin päästä myös neuvolaan. Huh, mulla on viikonloppuna tullu kilo painoa kun on tullu mässättyä kaikkea mahollista, mut mitään ei oo tullu ulos. :x Just kun melkein olin hehkuttanu täällä muille ummetuksesta kärsiville, että täällä suoli toimii vähän turhanki hyvin.
Nanna 37+6