Heipat, täällä on kanssa yksi joka ei uskalla kohta enää peiliin katsoa..:O Mulla tosin on tullut jo kohta 20 kg lähtöpainoon ja loppu ei näy, ennen kun tuo on maailmassa, näin veikkaan.
Olen tottunut ennen raskautta liikkumaan ja PALJON, jumpissa ja salilla 5-7 krt/vko ja siihen koirienlenkitykset ja agility ja se liikkuminen jäi melkeen heti pois, kun voin niin pahoin ja keräsin jo silloin painoa, kun piti syödä koko ajan.. nyt sitä tulee muuten vaan, tosin mäkään en ikinä ole ollut mikään pikkuruokanen.
En mahdu mihinkään vaatteisiin, paitsi joihinkin löysiin verkkareihin, puristaa äitiyshousutkin, yhdet äippäfarkut oon hylänny jo aikapäiviä sitten..
Naama on myös ihan kamalan näkönen, turvonnu pallo ja hanuri on levinny ku milläkin norsulla. :O Mulla on myös turvotusta niin paljon,että herään öisin yhtenä juttuna siihen, että kädet on tosi kipeet, enkä saa käsiä edes nyrkkiiin, kun ne on niin turvoksissa ja kipeet.
verenpaineet ja muut on kuitenkin ihan kunnossa, mulla on vaan taipumus kerätä tota nestettä. Ekan kerran meinaan ollut lekurissa vkolla 24, kun olin todella turvoksissa ja sitä pelästyin sillon.. nilkat oli kun ilmapallot.
hehe..
Joo, mutta siis anteeksi tästä valituksesta, mutta on jotenkin niin huojentavaa lukea teidän muiden jutuista, en siis ole yksin! Ja kohtahan se meillä kaikilla helpottaa, ei montaa viikkoa/päivää enää. Sitten pääsee pikkuhiljaa karistamaan näitä ihania kymmeniä kiloja pois.
Me menään tänään leffaan ja aion kyllä herkutella, vaikka tiedän, että kerään kaiken tuonne takalistoon.. :x Enempi mua huoletuttaa pystynkö istumaan koko leffan ajan paikallaan.. :O Viimeksi kun yritettiin mennä viime vkolla katsomaan se leffa, niin jouduttiin takasin kotiin, kun mulle tuli niin pahat mahakivut ja supistukset..toivotaan, että tänään päästäisiin leffaan asti.
Ihanaa perjantaita kaikille ja tsemppiä kaikkien vaivojen kanssa ja niille jotka ovat synnyttämässä tai kohta menossa, niin tuplatsempit.
Ihanaa!
Pikku M 36+6